Kijk even bij je instellingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat favorites menu te voorschijn tover? Want als ik namelijk op Q druk, gebeurd er niets.
Zelfde hier, voelt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Jump het volgende:
Video settings have been set for High Quality.
Autodetect al op High,
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef Seam het volgende:
Ik heb Deadric Quest van Meridia gevonden en voltooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier die van Azura al voltooid?Is dat iets specials ofzo dat Deadric?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dit probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja en dan? Het is de goede key die ik indruk.
Dat is wel tof iddquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Jivis het volgende:
Ik had gisteren een SCHATKAART gevonden.
Maar sinds gistermiddag niet meer kunnen spelen, boehoe.
Inderdaadquote:
Doe die quests van de companions dan krijg je je eigen kamer in dat huis van hunquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel tof idd! Man ik heb er 15 uur inzitten en moet nog steeds aan de eerste draak beginnen
Komt wel goed dus
.
Eerst 5000 gold bij elkaar sparen denk ik, wil gewoon een huis
Als je op een item staat die je favoriet wil maken, 'F' drukken. Dan zie je hem tijdens het spelen bij 'Q' terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik kan/weet niet hoe je ze in die lijst moet zetten.
Boom quest toch?! Ja daar ging ik op lvl 4 ook heen, en ook meteen de eerste keer doodquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:37 schreef zatoichi het volgende:
Wat een kutbeest is dat ding waar je nettlebane van moet halen zeg. Een hagraves ofzo? Pas toen ik achter een rots stond en hij/zij/het vast zat op een klein rotspuntje kon ik hem kolkende met honderd pijlen...
Helpt ook niet dat ik level 4 ben natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |