Ja hoor. Maar ze worden er niet beter op.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Worden er nog steeds Bondfilms gemaakt? De laatste die ik heb gezien was 10 jaar geleden ofzo en die was erbarmelijk slecht.
+1 voor die meneer met het billenhart!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef Picchia het volgende:
Heel stoer aan de buitenkant; van binnen niets aan de hand.
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
+1 voor die meneer met het billenhart!
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.quote:
Ik heb ook altijd pech.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?
True Grit was wel geweldig. Ik heb ook niet veel met die sequels inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Comma vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.
Apple en stropdassen, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt mij wel een coltrui-man, remlof.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.
Druk met studie misschien? Hij komt nog wel, maar niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Moet je ook helemaal niet willen, man.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geen
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.quote:
Kunnen ze rondkomen van 300 per maand EN naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.
Sint brengt meer dan alleen pepernoten dit jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Griekse noodhulp gestopt tot referendum begin december
4 of 5 december.
Niet overdrijven Robinquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
PHP is van hoger niveau dan Staal, veel hoger. Ik weet zeker dat jij niet achter de frituur komt te staan
En Staal. En Robin. En ach laat ook maarquote:
Kut.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Tem het volgende:
01. 414 Moeraskat
02. 348 Chocolate-chick
03. 311 heloef
04. 308 Rezania
05. 285 GSbrder
06. 242 remlof
Ha, dat levert me af en toe wel rum opquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Tem het volgende:
01. 414 Moeraskat
02. 348 Chocolate-chick
03. 311 heloef
04. 308 Rezania
05. 285 GSbrder
06. 242 remlof
Veel plezierquote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut.
Ik ga naar bed, moet een vliegtuig halen morgenvroeg
FANN ook nog zeker?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Staal. En Robin. En ach laat ook maar![]()
Allemaal te herkennen aan een baard, kale kop en cubaanse terrorist op de buik.
We zijn allemaal kloons van tong80.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Ik heb het idee dat Fok! uit één user bestaat me 2600 persoonlijkheden.
Gezellig dan, zo’n meet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Ik lul al een paar jaar alleen tegen tong80 aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloons van tong80.
Danny bezoekt zijn eigen site miljoenen keren en fraudeert de advertentie-inkomsten bij elkaar!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Best chill werk, lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Danny bezoekt zijn eigen site miljoenen keren en fraudeert de advertentie-inkomsten bij elkaar!
Anders is FOK! niet rendabel genoeg natuurlijk.
Is dat de vorige keer gebeurd dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Trekpaard het volgende:
Is het op zo'n meet eigenlijk wel veilig?
In de zin van dat je niet meteen door een schrale dekhengst op je bek geslagen wordt.
Ik wil ze de kost niet geven hoeveel er rondlopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
Iemand genoeg haten over een internetforum om hem of haar te slaan is ook best triest.
precies, sommigen nemen het allemaal ietwat te serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
Iemand genoeg haten over een internetforum om hem of haar te slaan is ook best triest.
Dat is suf.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Tem het volgende:
[..]
precies, sommigen nemen het allemaal ietwat te serieus.
Ben net al gekomen. Ik ga zo pitten.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben net al gekomen. Ik ga zo pitten.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef Trekpaard het volgende:
Iemand nog wat leuks? K'moet ff lachen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:51 schreef yvonne het volgende:
En trekpaard ligt in de kliko
Unban voor het origineel wordt nu kerst 2015
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
Het zal, ik wens geen adem te verspillen of ruimte te delen met een dergelijk laag stuk vreten.
Hij op de meet = VS niet op de meet.
Ontmoet is een groot woord.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?
Ja, toen was ik al niet onder de indruk.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?
Dat is niet te rijmen met:quote:Op donderdag 3 november 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
Het zal, ik wens geen adem te verspillen of ruimte te delen met een dergelijk laag stuk vreten.
Hij op de meet = VS niet op de meet.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, sinds wanneer moeten dergelijke proleten zonder toekomstvisie ook maar enigszins de gang van zaken beinvloeden in welke context en waar dan ook. Serieus, hij moet wel het enige voorbeeld zijn van dergelijk stupide gedrag, waarom zou je in godsnaam naar een meet gaan van een forum waar je ten eerste al voor 3 a 4 jaar af bent geflikkerd en ten tweede waar iedereen je haat.
Wat is dat voor ziekelijk gedrag? Hij heeft een steekje los, godverdomme zeg wat een misbaksel.
Dat is er zeker wel mee te rijmen, zijn gedrag en voorkomen stoot me zo tegen het borst dat ik niet wens in zijn gezelschap te zijn. Dat hij zo zielig is alsnog te komen betekent enkel dat ik er niet zal zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is er zeker wel mee te rijmen, zijn gedrag en voorkomen stoot me zo tegen het borst dat ik niet wens in zijn gezelschap te zijn. Dat hij zo zielig is alsnog te komen betekent enkel dat ik er niet zal zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.
De vorige keer had jij amper last van wie dan ook.
Dus je gaat niet meer naar de meetquote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.
Ik kom er voor een leuke middag, niet voor zijn definitie van "lol". Dat hij geen vrienden heeft en derhalve maar mensen moet lastig vallen die hem niet kunnen uitstaan wil niet zeggen dat ik op een zaterdag geen betere dingen kan verzinnen dan dat.
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, toen was ik al niet onder de indruk.
Ja, het was gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer naar de meet?
Dat is hoe wij rollen.quote:
Cryptische omschrijving.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Simpel, als ik niet kom heb ik ook niet de neiging hem neer te hoeken en ben ik ook niet de gebeten hond.quote:
Het is gewoon een freak.quote:
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.
Terwijl je slaapt om morgen uitgerust te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Ja ik ben er eik niet, check alleen effe vanaf aaifoon
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.
En je weet donders goed waar ik op doel.
Best.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
En ik moedig je wel aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hèquote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ging een democratische stemronde aan voorafquote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London benquote:Op donderdag 3 november 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London ben
Hij wil me gewoon niet op een POL meet.
Meet op Vertigo 42.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.
Neem ik al de preutse mannetjes hier wel mee naar club Heaven of Soho.
Dat is een nog beter plan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.
Neem ik al de preutse mannetjes hier wel mee naar club Heaven of Soho.
You kidding me?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een nog beter plan.
En remlof kan dit wel gebruiken, die is echt enorm preuts
Volgensmij valt dat wel mee, zolang er maar geen forse surinamers in de buurt staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een nog beter plan.
En remlof kan dit wel gebruiken, die is echt enorm preuts
Ik ben moe.quote:
Misschien kunnen ze overstappen op kattenquote:Rattentekort voor Vietnamese restaurants
Redactie − 03/11/11, 06:50
© THINKSTOCK
Vietnam, dat ratten voor consumptie invoert uit Cambodja, heeft dit jaar een tekort aan rattenvlees. Veel ratten zijn verdronken bij de zwaarste overstromingen in tien jaar in Cambodja, waardoor de rattenexport er in het gedrang komt. Dat heeft de Cambodjaanse premier gezegd.
Elk jaar wordt 17 ton ratten uitgevoerd naar Vietnam via de grenspost van Chrey Tom. Maar dit jaar is er een fors tekort door de overstromingen.
Er bestaan geen officiële statistieken over de rattenhandel, maar het eten van rattenvlees is niet ongewoon in Vietnam, dat de knaagdieren levend invoert vanuit Cambodja.
De overstromingen in Cambodja, de ergste sinds 2000, hebben 247 mensen het leven gekost.
Bron: http://www.iex.nl/Column/67916/Grieks-besmettingsgevaar.aspxquote:In ieder geval lijkt het me onwaarschijnlijk dat Griekenland zijn zesde tranche krijgt, zolang het referendum nog boven de markt hangt. Als zelfs premier Mark Rutte het over plan B heeft, zegt dat genoeg. In dat geval zal de teen van Europa moeten worden afgezet om verder besmetting te voorkomen.
Ik ben bang dat Griekenland dan een schrikvoorbeeld zal worden voor landen die ook overwegen om de Griekse weg te bewandelen.
Bij het CDA moet men flink snijden, dat kan kansen bieden.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze overstappen op katten
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Wie oh wie is robin007bond?
Het is een ventje met een grote mond
Grote monden moeten leren
FOK! niet voor anderen te versjteren
Ventje heeft nu een ban
zodat ie eens lekker vroeg slapen kan.
We zien je ooit wel weer terug
hopelijk is jouw toekomstige unban geen grote bug.
Madrid
Zit je in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben op weg naar de martelzaal: het M-gebouw van de EUR.
Nee maar, kloontje het reuzenkindquote:
Opbokken Tong80quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Hmm, iets beter je best doen. Kan er niet om lachen.
Dat maakt niet uit, ik wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Hmm, iets beter je best doen. Kan er niet om lachen.
Neem je een boeketje voor VS mee?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:03 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Ik ben geen kind meer. Minder bitterballen vreten jong.
Dat zag je gisteren bij Merkel al: Griekenland blijft in de EU, aber...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)xit-Griekenland.aspx
De tekenen verduidelijken zich.
Heeft de onderwerping al een dergelijke fase bereikt?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je een boeketje voor VS mee?
Wellicht dat een knuffel van jou wonderen doet. Je weet het niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Moet ff kijken als ik uberhaubt wel kan. Nee hooguit een knuffel.
Houdt ie van teddy beertjes ?
Dat ie de hele meet lang niet meer kan zitten vanwege een pijnlijke kringspier zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wellicht dat een knuffel van jou wonderen doet. Je weet het niet.
We regelen wel een kruk zonder zitting.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ie de hele meet lang niet meer kan zitten vanwege een pijnlijke kringspier zeker.
Hier is een kloon, gaarne deze ook bannen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Geen woonplaatsen noemen svp.
Komt Mauro ook dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:10 schreef eriksd het volgende:
Ach, als jullie elkaar nou eens niet zo dwars zitten en lekker negeren is het allemaal in kannen en kruiken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen, wellicht geven wij elkaar schijnheilig een hand of een grimmige blik is voldoende voor een knokpartij waar zelfs mike Tyson bang van wordt.
Allemaal stoerdoenerij, gewoon lekker negeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen, wellicht geven wij elkaar schijnheilig een hand of een grimmige blik is voldoende voor een knokpartij waar zelfs mike Tyson bang van wordt.
Ik hou de camera vast klaar om later op youtube te zetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ach, dan doe je dat toch eens wel voor de verandering. Weinig eer te behalen aan een vechtpartij op virtuele gronden.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Je kunt veel van VS zeggen maar hij is echt pissig. En verder ken ik mezelf, uit de weg ga ik het zeker niet
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:15 schreef Picchia het volgende:
Goedemorgen. Ik zie dat ik vier jaar heb geslapen.
Ik noem jouw privéinfo hier ook niet, omdat ik geen idee heb waar jij woont.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:12 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Dan nog geen woonplaatsen noemen, ik noem jouw prive info hier ook niet
Mwah, ik denk dat als de introverte triestelingen op hun gedrag worden aangesproken er wel enige frictie ontstaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dan doe je dat toch eens wel voor de verandering. Weinig eer te behalen aan een vechtpartij op virtuele gronden.
Een ban op je 47stequote:Op donderdag 3 november 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Check z'n profiel maar, zit toch echt een streep door z'n username.
Wat happenedquote:Op donderdag 3 november 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Check z'n profiel maar, zit toch echt een streep door z'n username.
Owja, dat. Haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat als de introverte triestelingen op hun gedrag worden aangesproken er wel enige frictie ontstaat.
Hij is 11quote:
Daar lopen de meningen nogal over uiteen geloof ik.quote:
Maar even serieus , hij is toch 16 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen nogal over uiteen geloof ik.
Php hoe heeft het ooit zover kunnen komen, ooit was je een normale user die zich niet met politiek bezig hieldquote:
Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef Tem het volgende:
VS is een drama queen en jij bent een kleuter. Echte kerels drinken een biertje en nemen elkaar in de zeik maar gaan zeker niet matten. Beetje Henk gedrag.
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:24 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Ik interesseer mij al voor politiek vanaf mijn 14e ofzo.
En ik was altijd al recalcitrant
excuusquote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.
Als hij in gevecht raakt in de binnenstad van Utrecht, en niet wegrent, dan is het onvermijdelijk dat hij politieagenten zal moeten gaan trollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?
Veel spannender
Je kan toch gewoon fietsen?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Werd beledigend tegen Staal, negeerde een waarschuwing en sprak Yvonne tegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef betyar het volgende:
Wat heeft onze "puber" gedaan om geschrapt te worden?
Ik vond de EUR juist ideaal liggen, zo de snelweg af, enkele kruisingen, en recht voor de tentamenzaal de wagen parkeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030quote:Op donderdag 3 november 2011 09:21 schreef Altijdvrolijk het volgende:
Robin is een goede jongen, jammer dat het zo is gegaan.
Een debiel kan zich niet verdedigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:38 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Mweh, er zit wel verschil tussen het trollen van een agent of een ruzie met een willekeurige debiel van internet.
Langste ban ooitquote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030
Man, de brug over en je bent er al bijna.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef De_Nuance het volgende:
Vanuit mijn huis is dat dat heel veel fietsen
Ik ben een OV dude.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vond de EUR juist ideaal liggen, zo de snelweg af, enkele kruisingen, en recht voor de tentamenzaal de wagen parkeren.
Lijkt me juist kut om helemaal een stad in te moeten om naar een uni te komen.
Oké ik vind EUR gewoon stom is mijn eerlijke meningquote:Op donderdag 3 november 2011 09:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Man, de brug over en je bent er al bijna.
Als je het zo bekijkt heb je gelijk, alleen vanaf Alexander is het nog enigzins gemakkelijk te bereiken.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben een OV dude.
Als je op Leiden CS aankomt liggen vrijwel alle faculteiten op loopafsand, en er zijn ook bussen als je lui bent.
Doen!quote:Op donderdag 3 november 2011 01:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
You kidding me?
Hem kleed ik aan in een tanktop en gooi ik het podium op in glittershorts, zal 'm leren.
Dat slapen van je is zó overrated.quote:
Hahahaquote:
quote:Ik wil morgen 30 foto’s van Mauro met zijn stijve pik in zijn hand of met zes naakte witte dwergen op zijn rug terwijl hij een makreel op de buik van een aalscholver bindt. Ik wil zwart zaad op een zwarte buik.
Ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2011 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat slapen van je is zó overrated.
Ik meld me vrijwillig aanquote:Op donderdag 3 november 2011 09:59 schreef waht het volgende:
Kan FOK! geen terugkomende tijdelijke bans geven ofzo? Dat iedereen van minstens 9 tot 17 niet kan posten?
Zou een uitkomst zijn.
Ik bedoel maar, kneusje dat het is.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef De_Nuance het volgende:
du_ke heeft een baan en een leven enzo, wat een loser
De rijkste onder ons moeten de rekening betalen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
Wat bied je? Yvonne leest wel mee om te zien of het voldoende is.
Eigenlijk ben ik niet van het klikken, maar in dit geval wil ik een uitzondering maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef du_ke het volgende:
Oh mensen, ik ben er overdag eigenlijk niet dus zouden jullie de TR knop willen gebruiken als php weer opduikt? We moeten dat gedrag snel de kop in drukken...
Ik bied een vrouwelijk geluid in een mannelijk jasje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
Wat bied je? Yvonne leest wel mee om te zien of het voldoende is.
Het slechtste van twee wereldenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bied een vrouwelijk geluid in een mannelijk jasje.
Hij is wel cool enzo , maar ik ga huilen als hij mod wordtquote:
Sinds wanneer is er iets mis met mannen, gare hetero.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het slechtste van twee werelden
Dat klopt, voordat alles wordt overwoekerd moet je tijdig ingrijpen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:08 schreef du_ke het volgende:
Ik heb ook een hekel aan die knop maar het is net onkruid
Als Triggershot het kan moet t mij ook lukken.quote:
Bahquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef betyar het volgende:
We betalen weer lekker mee voor de winstuitkeringen bij ING lees ik zo.
http://www.nu.nl/economie/2658078/ing-schrapt-2700-banen.htmlquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef betyar het volgende:
We betalen weer lekker mee voor de winstuitkeringen bij ING lees ik zo.
Hardware bans ftw!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, voordat alles wordt overwoekerd moet je tijdig ingrijpen.
Behoort een IP-ban niet tot de mogelijkheden?
Bijna 1.7 miljard winst is niet genoeg.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie/2658078/ing-schrapt-2700-banen.html
Ja hoor, zonder het schrappen gaat de bank failliet en zijn alle banen EN je belastinggeld weg.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef De_Nuance het volgende:
Ze gebruiken én belastinggeld én schrappen banen.
Kan iem van rechts dit aan mij uitleggen ?
Met 1,7 miljard euro winst?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, zonder het schrappen gaat de bank failliet en zijn alle banen EN je belastinggeld weg.
Economics les 1.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Bijna 1.7 miljard winst is niet genoeg.
Ja, door banen te schrappen creeren ze extra waarde, dus ook voor de belastingbetaler.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef De_Nuance het volgende:
Ze gebruiken én belastinggeld én schrappen banen.
Kan iem van rechts dit aan mij uitleggen ?
Ja, waar denk je dat een bank haar investeringen van betaalt? Jouw winst gebruik je toch ook voor nieuwe apparatuur of niet.quote:
RvC, aandeelhouders, wetgeving, DNB.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Teveel macht te weinig controlemechanismen.
We hebben miljoenen controlemechanismen in de vorm van klanten. De klanten willen een hoge rente en goedkoop lenen. Tsja, dan ontkom je niet aan 'gokken' door de banken.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:24 schreef De_Nuance het volgende:
Teveel macht te weinig controlemechanismen.
De grote vraag is nu of de "investeringen" al van de winst zijn afgehouden, dus al zijn gedaan voordat de cijfers bekend worden gemaakt of nog moeten worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat een bank haar investeringen van betaalt? Jouw winst gebruik je toch ook voor nieuwe apparatuur of niet.
In dit geval gaat het eerste dus op.quote:“om geld te kunnen verdienen moet je het eerst uitgeven”
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:32 schreef betyar het volgende:
[..]
De grote vraag is nu of de "investeringen" al van de winst zijn afgehouden, dus al zijn gedaan voordat de cijfers bekend worden gemaakt of nog moeten worden uitgevoerd.
[..]
In dit geval gaat het eerste dus op.
En afschrijvingen idd, kas en assets minder.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Van 1,7 miljard gaat trouwens al direct 500 miljoen aan afschrijvingen van Griekse staatsobligaties af.
quote:
Mierenneuker.quote:
Dan moeten ze die cijfers zo niet naar buiten brengen. Anders krijg je deze onzin: We moeten de winst bijstellen want de investeringen vielen hoger uit. Uiteraard nadat de ontslagen zijn afgerond en bonussen zijn uitgekeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Bij bedrijven werkt dat niet zo, retained earnings zijn vaak zonder toekomstige herinvesteringen dus vallen ze onder de kas en derhalve winst.
Wat jij bedoeld zijn zaken als operating costs en dividend.
Alles wat je kunt afboeken vóór de winst is toch meegenomen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
Ik zou ook niet weten of je een bonus nou van de winst aftrekt of juist niet. Dat hangt weer van de hoedanigheid af denk ik.
Maarja, fiscaal hanteren wij weer een andere jaarrekening van de economen.
Als ik hem aan je verkoop voor 1,7 miljard wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef eriksd het volgende:
Prima, ik waarder je huis wel op met 1,7 miljard. Dat schat ik zo.
Daar is je winst.
Heb je het geld? Nee.
Dat is DE truc natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef eriksd het volgende:
Ja, dat klopt.
Dat wil niet zeggen dat de fiscus daarmee akkoord gaat.
Boehoe!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Maarja, voor het klootjesvolk is de gedachte dat een winst a la 8 miljard zoals bij Shell gewoon een hele volle bankrekening is natuurlijk fantastisch. Lekker boeroepen.
Bij Shell zelf niet nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Maarja, voor het klootjesvolk is de gedachte dat een winst a la 8 miljard zoals bij Shell gewoon een hele volle bankrekening is natuurlijk fantastisch. Lekker boeroepen.
Natuurlijk wel. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
Denk je nou niet dat dergelijke geintjes met zulke bedragen onder een vergrootglas liggen Bet? Dat is wel wat anders dan de DGA die een sterfhuis creert.
Take the hint.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een gezeik om een paspoort te verlengen.
Mn ID-kaart bleek kwijt te zijn, dus richtinf politiebureau en weer terug en weer en weer. Blegh.quote:
Yup maar niet als reisdocument.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij heb ik geen geldig legitimatiebewijs. Of is een rijbewijs oke?
http://advocare.home.xs4all.nl/folder35.htmquote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
En als je dadelijk een vakantie wint naar Bali en je hals over de kop moet vertrekken?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht even tot de prijs van een paspoort omlaag gaat.
Rijbewijs is oke.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Ik ook niet, ik moet revalideren. Als het een enkeltje is mag php gaan, zonder zakgeld uiteraard.quote:
Goede samenvattingquote:
Fan niet, maar zijn actie is wel hilarisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er nog mensen die ongelofelijk fan zijn van papandreou?
Prima. Hij is één van de meest verstandige PvdA'ers.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Ow god, Spekman gaat een gooi naar fractievoorzitterschap doen
Hilarisch, dat is het zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fan niet, maar zijn actie is wel hilarisch.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ahh Geruchten dat Papandroid ontslag gaat nemen
Heb ik iets gemist? Gaat Cohen weg?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Dan was het dus alleen om zijn eigen hachje te redden dus is het geen held.quote:
Ik geloof niet echt in directe democratie.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef betyar het volgende:
Democratischer kan niet, dus die man moet gewoon aanblijven.
Gezien zijn kledingkeuze zal hij in ieder geval de steun van remlof hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |