Dat is suf.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:38 schreef Tem het volgende:
[..]
precies, sommigen nemen het allemaal ietwat te serieus.
Ben net al gekomen. Ik ga zo pitten.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben net al gekomen. Ik ga zo pitten.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:43 schreef Trekpaard het volgende:
Iemand nog wat leuks? K'moet ff lachen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:51 schreef yvonne het volgende:
En trekpaard ligt in de kliko
Unban voor het origineel wordt nu kerst 2015
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
Het zal, ik wens geen adem te verspillen of ruimte te delen met een dergelijk laag stuk vreten.
Hij op de meet = VS niet op de meet.
Ontmoet is een groot woord.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?
Ja, toen was ik al niet onder de indruk.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op de vorige meet ontmoet?
Dat is niet te rijmen met:quote:Op donderdag 3 november 2011 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
Het zal, ik wens geen adem te verspillen of ruimte te delen met een dergelijk laag stuk vreten.
Hij op de meet = VS niet op de meet.
quote:Op donderdag 3 november 2011 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, sinds wanneer moeten dergelijke proleten zonder toekomstvisie ook maar enigszins de gang van zaken beinvloeden in welke context en waar dan ook. Serieus, hij moet wel het enige voorbeeld zijn van dergelijk stupide gedrag, waarom zou je in godsnaam naar een meet gaan van een forum waar je ten eerste al voor 3 a 4 jaar af bent geflikkerd en ten tweede waar iedereen je haat.
Wat is dat voor ziekelijk gedrag? Hij heeft een steekje los, godverdomme zeg wat een misbaksel.
Dat is er zeker wel mee te rijmen, zijn gedrag en voorkomen stoot me zo tegen het borst dat ik niet wens in zijn gezelschap te zijn. Dat hij zo zielig is alsnog te komen betekent enkel dat ik er niet zal zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is er zeker wel mee te rijmen, zijn gedrag en voorkomen stoot me zo tegen het borst dat ik niet wens in zijn gezelschap te zijn. Dat hij zo zielig is alsnog te komen betekent enkel dat ik er niet zal zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.
De vorige keer had jij amper last van wie dan ook.
Dus je gaat niet meer naar de meetquote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.
Ik kom er voor een leuke middag, niet voor zijn definitie van "lol". Dat hij geen vrienden heeft en derhalve maar mensen moet lastig vallen die hem niet kunnen uitstaan wil niet zeggen dat ik op een zaterdag geen betere dingen kan verzinnen dan dat.
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, toen was ik al niet onder de indruk.
Ja, het was gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer naar de meet?
Dat is hoe wij rollen.quote:
Cryptische omschrijving.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Simpel, als ik niet kom heb ik ook niet de neiging hem neer te hoeken en ben ik ook niet de gebeten hond.quote:
Het is gewoon een freak.quote:
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.
Terwijl je slaapt om morgen uitgerust te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Ja ik ben er eik niet, check alleen effe vanaf aaifoon
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.
En je weet donders goed waar ik op doel.
Best.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
En ik moedig je wel aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hèquote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ging een democratische stemronde aan voorafquote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London benquote:Op donderdag 3 november 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London ben
Hij wil me gewoon niet op een POL meet.
Meet op Vertigo 42.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.
Neem ik al de preutse mannetjes hier wel mee naar club Heaven of Soho.
Dat is een nog beter plan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.
Neem ik al de preutse mannetjes hier wel mee naar club Heaven of Soho.
You kidding me?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een nog beter plan.
En remlof kan dit wel gebruiken, die is echt enorm preuts
Volgensmij valt dat wel mee, zolang er maar geen forse surinamers in de buurt staan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een nog beter plan.
En remlof kan dit wel gebruiken, die is echt enorm preuts
Ik ben moe.quote:
Misschien kunnen ze overstappen op kattenquote:Rattentekort voor Vietnamese restaurants
Redactie − 03/11/11, 06:50
© THINKSTOCK
Vietnam, dat ratten voor consumptie invoert uit Cambodja, heeft dit jaar een tekort aan rattenvlees. Veel ratten zijn verdronken bij de zwaarste overstromingen in tien jaar in Cambodja, waardoor de rattenexport er in het gedrang komt. Dat heeft de Cambodjaanse premier gezegd.
Elk jaar wordt 17 ton ratten uitgevoerd naar Vietnam via de grenspost van Chrey Tom. Maar dit jaar is er een fors tekort door de overstromingen.
Er bestaan geen officiële statistieken over de rattenhandel, maar het eten van rattenvlees is niet ongewoon in Vietnam, dat de knaagdieren levend invoert vanuit Cambodja.
De overstromingen in Cambodja, de ergste sinds 2000, hebben 247 mensen het leven gekost.
Bron: http://www.iex.nl/Column/67916/Grieks-besmettingsgevaar.aspxquote:In ieder geval lijkt het me onwaarschijnlijk dat Griekenland zijn zesde tranche krijgt, zolang het referendum nog boven de markt hangt. Als zelfs premier Mark Rutte het over plan B heeft, zegt dat genoeg. In dat geval zal de teen van Europa moeten worden afgezet om verder besmetting te voorkomen.
Ik ben bang dat Griekenland dan een schrikvoorbeeld zal worden voor landen die ook overwegen om de Griekse weg te bewandelen.
Bij het CDA moet men flink snijden, dat kan kansen bieden.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze overstappen op katten
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Wie oh wie is robin007bond?
Het is een ventje met een grote mond
Grote monden moeten leren
FOK! niet voor anderen te versjteren
Ventje heeft nu een ban
zodat ie eens lekker vroeg slapen kan.
We zien je ooit wel weer terug
hopelijk is jouw toekomstige unban geen grote bug.
Madrid
Zit je in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 08:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben op weg naar de martelzaal: het M-gebouw van de EUR.
Nee maar, kloontje het reuzenkindquote:
Opbokken Tong80quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Hmm, iets beter je best doen. Kan er niet om lachen.
Dat maakt niet uit, ik wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:59 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Hmm, iets beter je best doen. Kan er niet om lachen.
Neem je een boeketje voor VS mee?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:03 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Ik ben geen kind meer. Minder bitterballen vreten jong.
Dat zag je gisteren bij Merkel al: Griekenland blijft in de EU, aber...quote:Op donderdag 3 november 2011 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)xit-Griekenland.aspx
De tekenen verduidelijken zich.
Heeft de onderwerping al een dergelijke fase bereikt?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je een boeketje voor VS mee?
Wellicht dat een knuffel van jou wonderen doet. Je weet het niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Moet ff kijken als ik uberhaubt wel kan. Nee hooguit een knuffel.
Houdt ie van teddy beertjes ?
Dat ie de hele meet lang niet meer kan zitten vanwege een pijnlijke kringspier zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wellicht dat een knuffel van jou wonderen doet. Je weet het niet.
We regelen wel een kruk zonder zitting.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ie de hele meet lang niet meer kan zitten vanwege een pijnlijke kringspier zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |