quote:Op donderdag 3 november 2011 01:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is er zeker wel mee te rijmen, zijn gedrag en voorkomen stoot me zo tegen het borst dat ik niet wens in zijn gezelschap te zijn. Dat hij zo zielig is alsnog te komen betekent enkel dat ik er niet zal zijn.
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
Als jij niet naar een meet gaat, wint PHP
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als hij een middag en avond lang wil zuipen bij mensen die hem uitkotsen en denkt daarmee een of andere winst uit het vuur te slepen dan zal me dat een zorg zijn. Je ziet mij ook niet uit een #winning overtuiging naar een SP conferentie gaan.
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij mist een gezellige middag omdat een jongen van 18 aanwezig is.
De vorige keer had jij amper last van wie dan ook.
Dus je gaat niet meer naar de meetquote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn leeftijd zal me een zorg zijn, alleen het idee al dat de meet zo'n laag niveau krijgt door de aanwezigheid van dergelijke mensen die er enkel komen om in de hol van remlof te kruipen zoals de vorige keer voor een unban of om te trollen maakt het voor mij al genoeg reden om te passeren.
Ik kom er voor een leuke middag, niet voor zijn definitie van "lol". Dat hij geen vrienden heeft en derhalve maar mensen moet lastig vallen die hem niet kunnen uitstaan wil niet zeggen dat ik op een zaterdag geen betere dingen kan verzinnen dan dat.
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, toen was ik al niet onder de indruk.
Ja, het was gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar van de rest was je voldoende onder de indruk om nog een keer te willen komen?
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer naar de meet?
Dat is hoe wij rollen.quote:
Cryptische omschrijving.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Simpel, als ik niet kom heb ik ook niet de neiging hem neer te hoeken en ben ik ook niet de gebeten hond.quote:
Het is gewoon een freak.quote:
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kent me niet goed genoeg, als 't me tot *hier* zit sta ik niet voor mezelf garant.
Geen zin aan.
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Chill Vs, de vorige keer trok je het ook prima.
Terwijl je slaapt om morgen uitgerust te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:22 schreef remlof het volgende:
Ja ik ben er eik niet, check alleen effe vanaf aaifoon
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was ook voor de dingen die hij zei n.a.v. z'n ban nu en met z'n kloons.
En je weet donders goed waar ik op doel.
Best.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
En ik moedig je wel aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar wees een vent en kom gewoon, ik hou je wel tegen als je rare dingen wil gaan doen.
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hèquote:Op donderdag 3 november 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ging een democratische stemronde aan voorafquote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?quote:Op donderdag 3 november 2011 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zoekt expres data uit waarop ik niet kan hè
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London benquote:Op donderdag 3 november 2011 01:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou de enige vrouw zijn, durf je dat wel aan met al die rare POL'lers?
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, ware het niet dat als Rem een beetje nagedacht had hij dan weet dat ik die periode in Ieper en daarna in London ben
Hij wil me gewoon niet op een POL meet.
Meet op Vertigo 42.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och geeft niet, we komen wel met z'n allen naar Londen.
Neem ik al de preutse mannetjes hier wel mee naar club Heaven of Soho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |