Hier is een kloon, gaarne deze ook bannen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Geen woonplaatsen noemen svp.
Komt Mauro ook dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:10 schreef eriksd het volgende:
Ach, als jullie elkaar nou eens niet zo dwars zitten en lekker negeren is het allemaal in kannen en kruiken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen, wellicht geven wij elkaar schijnheilig een hand of een grimmige blik is voldoende voor een knokpartij waar zelfs mike Tyson bang van wordt.
Allemaal stoerdoenerij, gewoon lekker negeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen, wellicht geven wij elkaar schijnheilig een hand of een grimmige blik is voldoende voor een knokpartij waar zelfs mike Tyson bang van wordt.
Ik hou de camera vast klaar om later op youtube te zetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Even serieus.
Ach, dan doe je dat toch eens wel voor de verandering. Weinig eer te behalen aan een vechtpartij op virtuele gronden.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:13 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Je kunt veel van VS zeggen maar hij is echt pissig. En verder ken ik mezelf, uit de weg ga ik het zeker niet
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:15 schreef Picchia het volgende:
Goedemorgen. Ik zie dat ik vier jaar heb geslapen.
Ik noem jouw privéinfo hier ook niet, omdat ik geen idee heb waar jij woont.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:12 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Dan nog geen woonplaatsen noemen, ik noem jouw prive info hier ook niet
Mwah, ik denk dat als de introverte triestelingen op hun gedrag worden aangesproken er wel enige frictie ontstaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dan doe je dat toch eens wel voor de verandering. Weinig eer te behalen aan een vechtpartij op virtuele gronden.
Een ban op je 47stequote:Op donderdag 3 november 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Check z'n profiel maar, zit toch echt een streep door z'n username.
Wat happenedquote:Op donderdag 3 november 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Check z'n profiel maar, zit toch echt een streep door z'n username.
Owja, dat. Haha.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat als de introverte triestelingen op hun gedrag worden aangesproken er wel enige frictie ontstaat.
Hij is 11quote:
Daar lopen de meningen nogal over uiteen geloof ik.quote:
Maar even serieus , hij is toch 16 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar lopen de meningen nogal over uiteen geloof ik.
Php hoe heeft het ooit zover kunnen komen, ooit was je een normale user die zich niet met politiek bezig hieldquote:
Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef Tem het volgende:
VS is een drama queen en jij bent een kleuter. Echte kerels drinken een biertje en nemen elkaar in de zeik maar gaan zeker niet matten. Beetje Henk gedrag.
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:24 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Ik interesseer mij al voor politiek vanaf mijn 14e ofzo.
En ik was altijd al recalcitrant
excuusquote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.
Als hij in gevecht raakt in de binnenstad van Utrecht, en niet wegrent, dan is het onvermijdelijk dat hij politieagenten zal moeten gaan trollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?
Veel spannender
Je kan toch gewoon fietsen?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Werd beledigend tegen Staal, negeerde een waarschuwing en sprak Yvonne tegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef betyar het volgende:
Wat heeft onze "puber" gedaan om geschrapt te worden?
Ik vond de EUR juist ideaal liggen, zo de snelweg af, enkele kruisingen, en recht voor de tentamenzaal de wagen parkeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030quote:Op donderdag 3 november 2011 09:21 schreef Altijdvrolijk het volgende:
Robin is een goede jongen, jammer dat het zo is gegaan.
Een debiel kan zich niet verdedigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:38 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Mweh, er zit wel verschil tussen het trollen van een agent of een ruzie met een willekeurige debiel van internet.
Langste ban ooitquote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030
Man, de brug over en je bent er al bijna.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef De_Nuance het volgende:
Vanuit mijn huis is dat dat heel veel fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |