Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef Tem het volgende:
VS is een drama queen en jij bent een kleuter. Echte kerels drinken een biertje en nemen elkaar in de zeik maar gaan zeker niet matten. Beetje Henk gedrag.
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:24 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Ik interesseer mij al voor politiek vanaf mijn 14e ofzo.
En ik was altijd al recalcitrant
excuusquote:Op donderdag 3 november 2011 09:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van het afwezige koppelteken in de laatste zin ondersteun ik deze verklaring.
Als hij in gevecht raakt in de binnenstad van Utrecht, en niet wegrent, dan is het onvermijdelijk dat hij politieagenten zal moeten gaan trollen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Waarom ga je niet politie agenten trollen dan ?
Veel spannender
Je kan toch gewoon fietsen?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Werd beledigend tegen Staal, negeerde een waarschuwing en sprak Yvonne tegen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef betyar het volgende:
Wat heeft onze "puber" gedaan om geschrapt te worden?
Ik vond de EUR juist ideaal liggen, zo de snelweg af, enkele kruisingen, en recht voor de tentamenzaal de wagen parkeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:29 schreef De_Nuance het volgende:
EUR ligt echt zo kut in Rotterdam. Ben blij dat ik er niet studeer
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030quote:Op donderdag 3 november 2011 09:21 schreef Altijdvrolijk het volgende:
Robin is een goede jongen, jammer dat het zo is gegaan.
Een debiel kan zich niet verdedigen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:38 schreef Altijdvrolijk het volgende:
[..]
Mweh, er zit wel verschil tussen het trollen van een agent of een ruzie met een willekeurige debiel van internet.
Langste ban ooitquote:Op donderdag 3 november 2011 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook deze niet php, je ban loopt door naar 2030
Man, de brug over en je bent er al bijna.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:31 schreef De_Nuance het volgende:
Vanuit mijn huis is dat dat heel veel fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |