quote:
Mierenneuker.quote:
Dan moeten ze die cijfers zo niet naar buiten brengen. Anders krijg je deze onzin: We moeten de winst bijstellen want de investeringen vielen hoger uit. Uiteraard nadat de ontslagen zijn afgerond en bonussen zijn uitgekeerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Bij bedrijven werkt dat niet zo, retained earnings zijn vaak zonder toekomstige herinvesteringen dus vallen ze onder de kas en derhalve winst.
Wat jij bedoeld zijn zaken als operating costs en dividend.
Alles wat je kunt afboeken vóór de winst is toch meegenomen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
Ik zou ook niet weten of je een bonus nou van de winst aftrekt of juist niet. Dat hangt weer van de hoedanigheid af denk ik.
Maarja, fiscaal hanteren wij weer een andere jaarrekening van de economen.
Als ik hem aan je verkoop voor 1,7 miljard wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:41 schreef eriksd het volgende:
Prima, ik waarder je huis wel op met 1,7 miljard. Dat schat ik zo.
Daar is je winst.
Heb je het geld? Nee.
Dat is DE truc natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef eriksd het volgende:
Ja, dat klopt.
Dat wil niet zeggen dat de fiscus daarmee akkoord gaat.
Boehoe!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Maarja, voor het klootjesvolk is de gedachte dat een winst a la 8 miljard zoals bij Shell gewoon een hele volle bankrekening is natuurlijk fantastisch. Lekker boeroepen.
Bij Shell zelf niet nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef eriksd het volgende:
Maarja, voor het klootjesvolk is de gedachte dat een winst a la 8 miljard zoals bij Shell gewoon een hele volle bankrekening is natuurlijk fantastisch. Lekker boeroepen.
Natuurlijk wel. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
Denk je nou niet dat dergelijke geintjes met zulke bedragen onder een vergrootglas liggen Bet? Dat is wel wat anders dan de DGA die een sterfhuis creert.
Take the hint.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat een gezeik om een paspoort te verlengen.
Mn ID-kaart bleek kwijt te zijn, dus richtinf politiebureau en weer terug en weer en weer. Blegh.quote:
Yup maar niet als reisdocument.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij heb ik geen geldig legitimatiebewijs. Of is een rijbewijs oke?
http://advocare.home.xs4all.nl/folder35.htmquote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij heb ik geen geldig legitimatiebewijs. Of is een rijbewijs oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |