True Grit was wel geweldig. Ik heb ook niet veel met die sequels inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Comma vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.
Apple en stropdassen, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt mij wel een coltrui-man, remlof.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.
Druk met studie misschien? Hij komt nog wel, maar niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Moet je ook helemaal niet willen, man.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geen
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.quote:
Kunnen ze rondkomen van 300 per maand EN naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.
Sint brengt meer dan alleen pepernoten dit jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Griekse noodhulp gestopt tot referendum begin december
4 of 5 december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |