Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Comma vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.
Apple en stropdassen, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt mij wel een coltrui-man, remlof.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.
Druk met studie misschien? Hij komt nog wel, maar niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Moet je ook helemaal niet willen, man.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geen
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.quote:
Kunnen ze rondkomen van 300 per maand EN naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.
Sint brengt meer dan alleen pepernoten dit jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Griekse noodhulp gestopt tot referendum begin december
4 of 5 december.
Niet overdrijven Robinquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
PHP is van hoger niveau dan Staal, veel hoger. Ik weet zeker dat jij niet achter de frituur komt te staan
En Staal. En Robin. En ach laat ook maarquote:
Kut.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Tem het volgende:
01. 414 Moeraskat
02. 348 Chocolate-chick
03. 311 heloef
04. 308 Rezania
05. 285 GSbrder
06. 242 remlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |