Ja hoor. Maar ze worden er niet beter op.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
Worden er nog steeds Bondfilms gemaakt? De laatste die ik heb gezien was 10 jaar geleden ofzo en die was erbarmelijk slecht.
+1 voor die meneer met het billenhart!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef Picchia het volgende:
Heel stoer aan de buitenkant; van binnen niets aan de hand.
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
+1 voor die meneer met het billenhart!
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat kleine meisje doet mij altijd denken aan Jordy van Loon.
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.quote:
Ik heb ook altijd pech.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar daarna houdt de vergelijking meteen op, bovendien recenseer ik niet meer.
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
Ow ja, ik ben vanaf morgen een lang weekend naar Milaan.
Dus als jullie me missen heb je pech
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk weer zelf onze SC-titels bepalen.
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel met mainstream films is het niet?
True Grit was wel geweldig. Ik heb ook niet veel met die sequels inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Een iRobot, True Grit of the Matrix zijn mainstreamfilms waar ik prima van kan genieten. Je maakt mij echter niet blij met de zoveelste American Pie, Hugh Grant-film of een slappe actiefilm deel III.
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Comma vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
iRobot, is dat de nieuwste uitvinding van wijlen Steve Jobs?
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n apparaat dat je helpt je coltrui aan te trekken 's ochtends.
Apple en stropdassen, dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote, ik draag geen coltruien. Zoek wel een robot die mijn stropdas kan strikken.
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt mij wel een coltrui-man, remlof.
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is zn plezier-robot aan het opwinden.
Druk met studie misschien? Hij komt nog wel, maar niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Zienswijze eigenlijk, vergeten met het goede account in te loggen, gebanned?
Moet je ook helemaal niet willen, man.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroeger wel eens gedragen maar momenteel heb ik er geen
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.quote:
Kunnen ze rondkomen van 300 per maand EN naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 2 november 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht is dat zijn nieuwste uitvinding voor de prostitutie-sector. Kunnen pooiers besparen op personeelskosten waardoor klanten goedkoper uit zijn.
Sint brengt meer dan alleen pepernoten dit jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Griekse noodhulp gestopt tot referendum begin december
4 of 5 december.
Niet overdrijven Robinquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
PHP is van hoger niveau dan Staal, veel hoger. Ik weet zeker dat jij niet achter de frituur komt te staan
En Staal. En Robin. En ach laat ook maarquote:
Kut.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Tem het volgende:
01. 414 Moeraskat
02. 348 Chocolate-chick
03. 311 heloef
04. 308 Rezania
05. 285 GSbrder
06. 242 remlof
Ha, dat levert me af en toe wel rum opquote:Op donderdag 3 november 2011 00:27 schreef Tem het volgende:
01. 414 Moeraskat
02. 348 Chocolate-chick
03. 311 heloef
04. 308 Rezania
05. 285 GSbrder
06. 242 remlof
Veel plezierquote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut.
Ik ga naar bed, moet een vliegtuig halen morgenvroeg
FANN ook nog zeker?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Staal. En Robin. En ach laat ook maar![]()
Allemaal te herkennen aan een baard, kale kop en cubaanse terrorist op de buik.
We zijn allemaal kloons van tong80.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Ik heb het idee dat Fok! uit één user bestaat me 2600 persoonlijkheden.
Gezellig dan, zo’n meet.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Ik lul al een paar jaar alleen tegen tong80 aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We zijn allemaal kloons van tong80.
Danny bezoekt zijn eigen site miljoenen keren en fraudeert de advertentie-inkomsten bij elkaar!quote:Op donderdag 3 november 2011 00:30 schreef Tem het volgende:
Best chill werk, lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Danny bezoekt zijn eigen site miljoenen keren en fraudeert de advertentie-inkomsten bij elkaar!
Anders is FOK! niet rendabel genoeg natuurlijk.
Is dat de vorige keer gebeurd dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:33 schreef Trekpaard het volgende:
Is het op zo'n meet eigenlijk wel veilig?
In de zin van dat je niet meteen door een schrale dekhengst op je bek geslagen wordt.
Ik wil ze de kost niet geven hoeveel er rondlopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
Iemand genoeg haten over een internetforum om hem of haar te slaan is ook best triest.
precies, sommigen nemen het allemaal ietwat te serieus.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
Iemand genoeg haten over een internetforum om hem of haar te slaan is ook best triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |