Ik bedoel maar, kneusje dat het is.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:05 schreef De_Nuance het volgende:
du_ke heeft een baan en een leven enzo, wat een loser
De rijkste onder ons moeten de rekening betalen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
Wat bied je? Yvonne leest wel mee om te zien of het voldoende is.
Eigenlijk ben ik niet van het klikken, maar in dit geval wil ik een uitzondering maken.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:01 schreef du_ke het volgende:
Oh mensen, ik ben er overdag eigenlijk niet dus zouden jullie de TR knop willen gebruiken als php weer opduikt? We moeten dat gedrag snel de kop in drukken...
Ik bied een vrouwelijk geluid in een mannelijk jasje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:07 schreef du_ke het volgende:
Wat bied je? Yvonne leest wel mee om te zien of het voldoende is.
Het slechtste van twee wereldenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bied een vrouwelijk geluid in een mannelijk jasje.
Hij is wel cool enzo , maar ik ga huilen als hij mod wordtquote:
Sinds wanneer is er iets mis met mannen, gare hetero.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het slechtste van twee werelden
Dat klopt, voordat alles wordt overwoekerd moet je tijdig ingrijpen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:08 schreef du_ke het volgende:
Ik heb ook een hekel aan die knop maar het is net onkruid
Als Triggershot het kan moet t mij ook lukken.quote:
Bahquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef betyar het volgende:
We betalen weer lekker mee voor de winstuitkeringen bij ING lees ik zo.
http://www.nu.nl/economie/2658078/ing-schrapt-2700-banen.htmlquote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef betyar het volgende:
We betalen weer lekker mee voor de winstuitkeringen bij ING lees ik zo.
Hardware bans ftw!quote:Op donderdag 3 november 2011 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, voordat alles wordt overwoekerd moet je tijdig ingrijpen.
Behoort een IP-ban niet tot de mogelijkheden?
Bijna 1.7 miljard winst is niet genoeg.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie/2658078/ing-schrapt-2700-banen.html
Ja hoor, zonder het schrappen gaat de bank failliet en zijn alle banen EN je belastinggeld weg.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef De_Nuance het volgende:
Ze gebruiken én belastinggeld én schrappen banen.
Kan iem van rechts dit aan mij uitleggen ?
Met 1,7 miljard euro winst?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, zonder het schrappen gaat de bank failliet en zijn alle banen EN je belastinggeld weg.
Economics les 1.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Bijna 1.7 miljard winst is niet genoeg.
Ja, door banen te schrappen creeren ze extra waarde, dus ook voor de belastingbetaler.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:14 schreef De_Nuance het volgende:
Ze gebruiken én belastinggeld én schrappen banen.
Kan iem van rechts dit aan mij uitleggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |