En als je dadelijk een vakantie wint naar Bali en je hals over de kop moet vertrekken?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht even tot de prijs van een paspoort omlaag gaat.
Rijbewijs is oke.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij heb ik geen geldig legitimatiebewijs. Of is een rijbewijs oke?
Ik ook niet, ik moet revalideren. Als het een enkeltje is mag php gaan, zonder zakgeld uiteraard.quote:
Goede samenvattingquote:
Fan niet, maar zijn actie is wel hilarisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Zijn er nog mensen die ongelofelijk fan zijn van papandreou?
Prima. Hij is één van de meest verstandige PvdA'ers.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Ow god, Spekman gaat een gooi naar fractievoorzitterschap doen
Hilarisch, dat is het zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Fan niet, maar zijn actie is wel hilarisch.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ahh Geruchten dat Papandroid ontslag gaat nemen
Heb ik iets gemist? Gaat Cohen weg?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
Ow god, Spekman gaat een gooi naar fractievoorzitterschap doen
Dan was het dus alleen om zijn eigen hachje te redden dus is het geen held.quote:
Ik geloof niet echt in directe democratie.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef betyar het volgende:
Democratischer kan niet, dus die man moet gewoon aanblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |