Whiskers is dan ook gewoon een enorm geile chick.quote:
"Ik ben homo"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellen
Dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Maar even zonder grappen, robin, het is wel het beste als je papa aan homoseksualiteit denkt en je mama aan de zwangerschap van je vriendin. Dan valt een meet met wat jolige studenten alleszins mee.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef De_Nuance het volgende:
Als Robins ouders deze reeks zien mag hij nooit meer op het internet
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Maar even zonder grappen, robin, het is wel het beste als je papa aan homoseksualiteit denkt en je mama aan de zwangerschap van je vriendin. Dan valt een meet met wat jolige studenten alleszins mee.
Niet iedereen spint zich zo eenvoudig uit een web vol leugens, doctorandus!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je niet gewoon een leugentje om bestwil vertelt.
Dat ben ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
De telefoon gaat ook echt net nu
En je dacht dat ik het wasquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat is waar.
De telefoon gaat ook echt net nu
Van zijn ouders mag hij vast wel meeten met knappe mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef De_Nuance het volgende:
Als Robins ouders deze reeks zien mag hij nooit meer op het internet
Toen ik voor het eerst bij een meisje bleef slapen zonder het van te voren te vertellen heeft mijn moeder de politie gebeldquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je niet gewoon een leugentje om bestwil vertelt.
Ik lieg wel gemakkelijk ja. Slechte eigenschap.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen spint zich zo eenvoudig uit een web vol leugens, doctorandus!
Hmm. En een middagjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
Shit, ze gaan het denk ik niet goed vinden dat ik nog laat met het OV ga.
Daar ben je VVDer voor hèquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik lieg wel gemakkelijk ja. Slechte eigenschap.
En meer verdienen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Picchia het volgende:
Het is bewezen dat knappe mannen gemiddeld 14 punten hoger scoren op een IQ test dan gemiddelde personen.
En een bevredigender seksleven hebben.quote:
[insert drumroll]quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwhaha, nee![]()
Het telefoongesprek is afgelopen. Ik moet het nu zeggen.
IQ test zijn onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Picchia het volgende:
Het is bewezen dat knappe mannen gemiddeld 14 punten hoger scoren op een IQ test dan gemiddelde personen.
Man, waarom ga je er zo serieus op in.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
IQ test zijn onbetrouwbaar.
Mensen scoren hoger als je eerst hun zelfbeeld kunstmatig opkrikt en lager als je die naar beneden haalt.
Ook scoren Aziaten hoger als ze worden herrinnerd aan hun Aziaatheid dan zonder dat wordt gedaan.
En scoren 'zwarten' lager als ze in de toets hun afkomst in moeten vullen dan als ze dat niet moeten.
Ik showde mijn kennis even.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Man, waarom ga je er zo serieus op in.
Je hebt gewoon een leeg EQ, aldus Oprah,.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mensen scoren hoger als je eerst hun zelfbeeld kunstmatig opkrikt en lager als je die naar beneden haalt.
Ook scoren Aziaten hoger als ze worden herrinnerd aan hun Aziaatheid dan zonder dat wordt gedaan.
En scoren 'zwarten' lager als ze in de toets hun afkomst in moeten vullen dan als ze dat niet moeten.
Altijd weer die racistische praatjes van je.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekend zonder het op te moeten zoeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
Had ik al verteld dat mijn vrouw naar het kienen is?
Mom, Dad.. I'm German.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whiskers is dan ook gewoon een enorm geile chick.
[..]
"Ik ben homo"
"Nee, geintje, ik heb met allemaal oude mannen op internet afgesproken, mag ik gaan? Er komen er ook heel veel!"
Is ze de bingo ontgroeit?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
Had ik al verteld dat mijn vrouw naar het kienen is?
Bingo. Opbrengst voor de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekend zonder het op te moeten zoeken.
Nooitquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Altijd weer die racistische praatjes van je.
Een soort bejaardenfitness. Min de fitness.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dit betekend zonder het op te moeten zoeken.
Toen ik verpleegkunde deed was mij verteld dat sommige mongooltjes super hoog op IQ testen scoorde, omdat zij ze zo vaak moesten afnemen.quote:
Zolang hij maar geen Che Guevarashirt draagt knul, vind ik alles best.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Robin naar de meet.
Pa en Ma? Mag ik naar een bijeenkomst van allemaal 20 plussers die ik ken via een of ander obscuur forum? Oh ja, er is ook nog een rare man van 40 aanwezig.
Ik ben heul niet raarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Robin naar de meet.
Pa en Ma? Mag ik naar een bijeenkomst van allemaal 20 plussers die ik ken via een of ander obscuur forum? Oh ja, er is ook nog een rare man van 40 aanwezig.
Deed jij verpleegkundequote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Toen ik verpleegkunde deed was mij verteld dat sommige mongooltjes super hoog op IQ testen scoorde, omdat zij ze zo vaak moesten afnemen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet ik veel, het valt ver buiten mijn interessegebied
Toch verschillen..............quote:Enkele verschillen met Bingo
De grote kaart
Kienen: De grote kaart bestaat uit 6 tabellen. Elke tabel bestaat uit 9 kolommen en 3 rijen
Bingo: De grote kaart bestaat uit 3 tabellen. Elke tabel bestaat uit 5 rijen en 5 kolommen
De middelgrote kaart bestaat bij Bingo uit 2 tabellen, de kleine kaart uit 1 tabel. Dubbel en tripel kaarten bestaan niet echt, maar de gebruiker kan eventueel wel 2 of 3 grote Bingo-kaarten per speelronde aankopen.
Wissel van kaart
Kienen: Men speelt de ganse avond met dezelfde kaart
Bingo: Men koopt na elk spel een nieuwe kaart. Men kan na elk spel beslissen of men een kleine, middelgrote of grote kaart koopt.
Aantal nummers in het spel
Kienen: 90 nummers
Bingo: 75 nummers
Plaats van nummers
Kienen: Eenheden staan in kolom 1, tientallen in kolom 2, twintigtallen in kolom 3, ...
Bingo: Kolom 1 bevat nummers van 1 tot en met 15, kolom 2 van 16 tot en met 30, ...
Aantal nummers per tabel
Kienen: In elke tabel heeft de gebruiker 15 getallen.
Bingo: In elke tabel heeft de gebruiker 24 getallen.
Nummers die de speler heeft
Kienen: Bij de grote kaart vindt de speler alle nummers terug op zijn bord.
Bingo: Bij de grote kaart mist de speler in totaal 3 nummers (tussen 31 en 45)
Aantal subrondes
Kienen: Men speelt voor een lijn, daarna een volle kaart
Bingo: Men speelt voor een lijn, daarna twee lijnen en dan pas voor een volle kaart. Enkel bij de halve hoofdprijs speelt men onmiddellijk voor een volle kaart.
Snelheid trekken nummers
Kienen: het trekken van de nummers gebeurt op een ongeveer gelijke snelheid in alle rondes.
Bingo: Bij de halve hoofdprijs worden de nummers bijna onmiddellijk achter elkaar afgeroepen. In de andere rondes is dit met een pauzetijd vergelijkbaar als bij kienen.
Minimaal te trekken nummers vooraleer men prijs heeft
Kienen: voor de eerste subronde dienen er minstens 5 getallen getrokken te worden.
Bij Bingo kan dit al na vier nummers zijn gezien de middelste kolom ook maar 4 getallen bevat.
Markeren van afgeroepen getallen
Bij kienen legt men een doorzichtige fiche op het getal. Na het einde van een spelronde verwijdert men de fiches van de kaart
Bij Bingo doorstreept met de nummers met een balpen of markeerstift. Na het einde van een spelronde werpt men het bingoblad in de prullenmand en neemt men een nieuw Bingo-blad
Valse Kien/Bingo
Bij Kienen worden de fiches van de tabel waarop men "valse kien" heeft geroepen, verwijderd. Als men zich in de eerste subronde bevindt, is het statistisch nog mogelijk om te winnen (daar er nog tot 10 niet-afgeroepen nummers op die kaart kunnen staan)
Bij Bingo wordt de betreffende kaart vernietigd.
quote:
Obscuur, heerlijk woord.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Robin naar de meet.
Dit soort Posts gaan wel helpen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heul niet raar
Neem je wel je zusje mee Robin?
Hipster.quote:
Had ik toch een beetje gelijk dat kienen ingewikkelder is dan bingoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Toch verschillen..............
Je bent dus eigenlijk fervent bingo en kien speler?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ik toch een beetje gelijk dat kienen ingewikkelder is dan bingo
Als je op de meet dood neervalt dan is mijn reanimatie diploma verlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Zie ik je nou posten dat een HBO-P aantoont dat je VWO niveau hebt Picchia?
Musicalsquote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De hoofdprijs................ musical kaartjes voor Droomvlucht.![]()
Incl. rookpauze.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Musicals
Het is wel een Henk & Ingrid wereldje dat kienen hè?
Dat is mij verteld ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Zie ik je nou posten dat een HBO-P aantoont dat je VWO niveau hebt Picchia?
He, niet zoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Musicals
Het is wel een Henk & Ingrid wereldje dat kienen hè?
Omdat ie een militarist is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
Ik ga mijn handen maar niet branden aan dit onderwerp.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je op de meet dood neervalt dan is mijn reanimatie diploma verlopen.
Zal ik het overnemen en er een anarchokapitalistische discussie van knutselen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
Godver, ze blijven wel komen, die opmerkingen waar ik me erg gevleid om voel.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal ik het overnemen en er een anarchokapitalistische discussie van knutselen?
haha, welk topic.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.
Het sluwe referendum.quote:
Arnhemmerquote:
Trouwens op TV net was er een meer plausibele theorie.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Even gluren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.
Zeus.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Trouwens op TV net was er een meer plausibele theorie.
Papandreuzaziki wil aftreden (teveel stress) maar wil niet roemloos ten onder , dus nu gaat hij als held der Grieken.
De meeste mensen die van de HAVO komen hebben nooit discipline geleerd. Ik zie het overal. En zelf ook ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Overigens zijn de P studenten de zwakke broeders van het WO. Kan niet wachten tot die route weg is.
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Overigens zijn de P studenten de zwakke broeders van het WO. Kan niet wachten tot die route weg is.
Georgios Kyriacos Panayiotouquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Papandreuzaziki wil aftreden (teveel stress) maar wil niet roemloos ten onder , dus nu gaat hij als held der Grieken.
Zijn er serieus turken die oud-Grieks leren?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.
Nou en.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.
Drink dan gewoon kraanwater.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bier is dikker worden Spa Rood is afvallen.
Het vermoeden dat hij er geen zin meer in had (begrijpelijk) had ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mogelijkheid er nog is voor mijquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Dan ben je gewoon dom. Alsof iemand je handje vasthoudt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste mensen die van de HAVO komen hebben nooit discipline geleerd. Ik zie het overal. En zelf ook ervaringsdeskundige.
quote:
Ja uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er serieus turken die oud-Grieks leren?
Stijldansen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
Ah is het al zo laat
Ik ga mijn dansschoenen opzoeken
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.quote:
Zomgquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
Een of andere dombo die mijn twittergrap niet snapt.
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom. Alsof iemand je handje vasthoudt.
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het vermoeden dat hij er geen zin meer in had (begrijpelijk) had ik ook.
Gaat dan echter wel een leuke pleurisbende worden, want dan ligt dat land politiek compleet op z'n gat, is geen oplossing voor de eurocrisis dus dan stort de bende alsnog in elkaar.
Is je broertje ook Turks dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Lijkt me evident. Mijn broertje is het nu aan het leren zelfs toevallig.
Mooie dans.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.
Goede Zeeuwse opvoeding gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je broertje ook Turks dan?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.
Je broertje is toch een Marokkaan?quote:
Ja kanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.quote:
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je broertje is toch een Marokkaan?
Bij jullie is de wintertijd nog niet ingegaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
Alle Mauro's terug naar Maurokko.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Dan heeft ze nog even hé.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
Jouw vader draagt toch een jurk?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?
Het mag niet van God en Karmaquote:
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Disana ik probeer jou een DM te sturen maar het lukt niet. Grrrr
Vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
quote:Douglas nu officieel Nederlander
02-11-2011
ENSCHEDE – Douglas Franco Teixeira is vanaf nu officieel een Nederlander.
De FC Twente-voetballer neemt woensdag zijn bewijs van Nederlanderschap in ontvangst bij een naturalisatieceremonie op het gemeentehuis in Enschede. Hij krijgt deze uit handen van burgemeester Peter den Oudsten. De geboren Braziliaan voetbalt inmiddels al vijf jaar in Nederland.
Onlangs slaagde hij voor zijn inburgering, een proces wat anderhalf jaar duurde.
Douglas besloot om in te burgeren omdat zijn vriendin en dochter de Nederlandse nationaliteit hebben.
Papalamelulos was het tochquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.
Ja , bijna altijdquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijkenquote:
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Sorbatoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
http://harcosorbato.wordpress.com/2011/11/02/harcomoetblijven/
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vader draagt toch een jurk?
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijken
Grutjes. Dacht dat de laatste beulen daar in 1960 wel mee gestopt waren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.![]()
Awkward stiltequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
Kamervragen!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
Kan "hij wiens naam niet gesproken of geschreven mag worden" nog wat van leren
[..]
Lul toch niet man.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.
Stuur eens een DMquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het ook niet. Zal ik eens kijken of het andersom wel werk.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.quote:
Ziek inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, wij hebben vast dezelfde vader, omdat jij weet wat met mijn pa gebeurd is?
Oké, excuus voor de persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Lees mijn sig nog eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.
Zeg dat wel.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Even kijken hoor. Iemand een link naar dat filmpje?
quote:
Kijk een paar posts omhoog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ternet_pappa_gr.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Je vraagt je ook af hoe zo'n man fatsoenlijk recht spreekt als hij zich tegenover een kind niet eens verstandig op kan stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
De perfecte ICT'er.quote:She has had ataxic cerebral palsy from birth that led her to a passion for technology
Jij hebt afgedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Eindelijk.quote:
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?quote:
Volgens mij is dat dus niet zo, maar ik kan het ook niet zeker weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.
Ik wil hem verenigen met zijn biologische moeder.
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed geheugen, vergeet dat nooit.
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?
Kotsende Jeanine?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
De VVD is mooi door dat gedonder heengerold. Chapeau voor de afdeling voorlichting.
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?
Oke, toppertje.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Right.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Hoezo, er zijn toch genoeg alternatieven waar je voor een geringe vergoeding een film kan kijken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Dat downloadverbod van Teeven, dat werkt nou wel echt op mijn zenuwen.
Het gaat er mij in de eerste plaats om wat een persoon wil. Als een Nederlander in een stronthut in Afrika woont en hij wil niet terug naar Nederland, dan sturen we hem toch ook niet terug omdat dat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Dat downloadverbod van Teeven, dat werkt nou wel echt op mijn zenuwen.
Mij gaat het er niet in eerste plaats om wat een persoon wil.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er mij in de eerste plaats om wat een persoon wil. Als een Nederlander in een stronthut in Afrika woont en hij wil niet terug naar Nederland, dan sturen we hem toch ook niet terug omdat dat humanitair is?
Mja, met twee volwassenen zo tekeer gaan geeft mijns inziens wel aan dat er iets mis is met je.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Picchia het volgende:
Zo erg was dat ook weer niet. Ze maakte er gewoon een drama van.
Gaat ie nu het publiek ssshhh-en?quote:
Kom dan niet aanschijten met je humanitaire geleuter.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij gaat het er niet in eerste plaats om wat een persoon wil.
Heel china zou wel in Nederland willen wonen. Maar dat zullen we maar even niet doen.
Zal hij er vrienden mee maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat ie nu het publiek ssshhh-en?
En hoe moet de overheid dit handhaven? Deep packet inspection, dus inzage krijgen in al het internetverkeer.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn toch genoeg alternatieven waar je voor een geringe vergoeding een film kan kijken?
Kan jij niet naar Noord-Afrika bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens gaan Chinezen liever naar Noord-Amerika, maar dat terzijde.
Ze luisterde dan ook heel erg slecht. Toen ze zich omdraaide waren ze met één tik klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, met twee volwassenen zo tekeer gaan geeft mijns inziens wel aan dat er iets mis is met je.
Nee, maar je kan toch ook gewoon betalen voor iets, of is dat iets raars?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En hoe moet de overheid dit handhaven? Deep packet inspection, dus inzage krijgen in al het internetverkeer.
Lijkt mij niet wenselijk.
Jawel. Want het is geen moord om hem terug te sturen. Humanitair zijn is iets anders dan doen wat iemand wil. Het is doen wat binnen de mogelijkheden ligt en mensen binnenlaten met wie anders iets ergs zou gebeuren. Geen 30k verdienen maar een redelijk loontje in Angola is geen humanitair onrecht. Iemand scholing bieden en terug sturen naar een land waar hij familie heeft is geen mensenrechtenschending.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom dan niet aanschijten met je humanitaire geleuter.
Kun jij niet met je dikke reet naar je maatgenoten in de VS?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet naar Noord-Afrika bijvoorbeeld.
Tsja, slaan met een riem is wat anders dan een corrigerende tik in the heat of the moment.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze luisterde dan ook heel erg slecht. Toen ze zich omdraaide waren ze met één tik klaar.
Dat is wat anders dan een kopie, he.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je kan toch ook gewoon betalen voor iets, of is dat iets raars?
Als jij op jezelf gaat wonen ga je toch ook niet in een leeg pand zitten en er niets voor betalen?
Ik zie dat toch anders. Althans, in het geval van Mauro. Maar in die discussie heb ik geen trek.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Want het is geen moord om hem terug te sturen. Humanitair zijn is iets anders dan doen wat iemand wil. Het is doen wat binnen de mogelijkheden ligt en mensen binnenlaten met wie anders iets ergs zou gebeuren. Geen 30k verdienen maar een redelijk loontje in Angola is geen humanitair onrecht. Iemand scholing bieden en terug sturen naar een land waar hij familie heeft is geen mensenrechtenschending.
Gelukkig zie jij er wel goed uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun jij niet met je dikke reet naar je maatgenoten in de VS?
Dat is ook zo. Zelf ben ik ook nog nooit door mijn ouders geslagen, dus voor een goede opvoeding (jawel) is dat ook helemaal niet nodig. Maar hier komt ze vast wel bovenop. Ze is niet van glas. Ik zou daar geen drama van maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, slaan met een riem is wat anders dan een corrigerende tik in the heat of the moment.
Je maakt gebruik van iets wat intellectueel eigendom van een ander is, daar moet je voor betalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een kopie, he.
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van iets wat intellectueel eigendom van een ander is, daar moet je voor betalen.
Is er al een uitkomst van het conclaaf?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.
Mij boeit het niet veel. Ik download wel via SSL of koop een vpn.
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.
Maar goed.
On another note:
[ afbeelding ]
Word.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
Als er iemand aan de telefoon is, heb je toch het uitgelezen moment om snel iets formeel erdoorheen te jassen?
Zo doe ik het altijd op mijn werk.
Ik hoop niet dat wij ooit samen moeten werken. Jij doorziet al mijn flauwe trucks, ook om anderen weg te zetten.quote:
De verkoop van series op dvd is nog nooit zo goed geweest. Dit houdt marktwerking juist tegen en zorgt dat bedrijven dit vreselijk oude businessmodel blijven aanhouden.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.
Maar goed.
On another note:
[ afbeelding ]
Ik zou een zwak voor je vorm van humor hebben en het oogluikend toestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat wij ooit samen moeten werken. Jij doorziet al mijn flauwe trucks, ook om anderen weg te zetten.
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De verkoop van series op dvd is nog nooit zo goed geweest. Dit houdt marktwerking juist tegen en zorgt dat bedrijven dit vreselijk oude businessmodel blijven aanhouden.
Je moet intellectuele eigendomsrechten ook niet afschaffen om de marktwerking te bevorderen, maar omdat je gratis spul wilt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?
Nee, het is wel een drijfveer om op iets anders te komen. Waarschijnlijk zouden we zonder het illegale downloaden ook geen mooie dingen als Spotify hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?
Komt goed. Je ouders zijn toch niet het onredelijke soort?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje moet nu naar bed.
*bidden doet*
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hm 19 jarige kennis die door auto-ongeluk na nachtje feesten in coma was wordt vanavond van beademing gehaald.
Best heftig
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef eriksd het volgende:
Het zijn Zeeuwen en links. Denk aan Balk in het kwadraat.
Jeetje, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
In negatieve zin van beademing.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Nu maar hopen dus dat hij er geen schade aan heeft overgehouden.
Dan zal hij vast niet klagen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In negatieve zin van beademing.
Hij vertoont geen hersenactiviteit meer.
Mijn ma heeft mij nooit serieuze beperkingen gesteld, gewoon omdat ze liberaal is ingesteld en mij veel vrijheden heeft gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Niet elk links is zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Doen ze wel. Spannend moment he.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.
Ja excuus, ik dacht verkeerd. Wat triest voor zijn omgeving.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Denk het niet neequote:
Saaie lul.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet elk links is zo.
En kinderen van 12 laten blowen en zuipen moeten we niet willen.
Ajakkes, de mensen die dat hebben zien gebeuren raken dat beeld niet meer kwijt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Never gonna give you up!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Kinderarmpjesmoller.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Wel overbezorgd soms.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt goed. Je ouders zijn toch niet het onredelijke soort?
Je weet toch al wat ik er van vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt het denk ik. Maar dan op mesh.
Haha wordt dat onderwezen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Ai, geen gordel?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet toch al wat ik er van vind.
Die vind ik dan stiekem wel weer mooi. Alleen zijn horloges overbodig tegenwoordig en aan sierraden doe ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Defensie. Ik meen dat alleen de CLS een andere dood definitief mag vaststellen.
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.
En ja, jij wil allemaal van die understated dingen. Die heb ik al.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.
Geil ding.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat je bij de genie zat, maar jij hebt dus ook CLS gevolgd?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.
Hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
Kan je het niet gewoon via Facebook vragen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |