Jij hebt afgedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Eindelijk.quote:
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?quote:
Volgens mij is dat dus niet zo, maar ik kan het ook niet zeker weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.
Ik wil hem verenigen met zijn biologische moeder.
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed geheugen, vergeet dat nooit.
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?
Kotsende Jeanine?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
De VVD is mooi door dat gedonder heengerold. Chapeau voor de afdeling voorlichting.
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?
Oke, toppertje.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Right.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Hoezo, er zijn toch genoeg alternatieven waar je voor een geringe vergoeding een film kan kijken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Dat downloadverbod van Teeven, dat werkt nou wel echt op mijn zenuwen.
Het gaat er mij in de eerste plaats om wat een persoon wil. Als een Nederlander in een stronthut in Afrika woont en hij wil niet terug naar Nederland, dan sturen we hem toch ook niet terug omdat dat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |