Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.
Stuur eens een DMquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het ook niet. Zal ik eens kijken of het andersom wel werk.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.quote:
Ziek inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, wij hebben vast dezelfde vader, omdat jij weet wat met mijn pa gebeurd is?
Oké, excuus voor de persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Lees mijn sig nog eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.
Zeg dat wel.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Even kijken hoor. Iemand een link naar dat filmpje?
quote:
Kijk een paar posts omhoog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ternet_pappa_gr.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Je vraagt je ook af hoe zo'n man fatsoenlijk recht spreekt als hij zich tegenover een kind niet eens verstandig op kan stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
De perfecte ICT'er.quote:She has had ataxic cerebral palsy from birth that led her to a passion for technology
Jij hebt afgedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Eindelijk.quote:
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |