Stijldansen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
Ah is het al zo laat
Ik ga mijn dansschoenen opzoeken
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.quote:
Zomgquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
Een of andere dombo die mijn twittergrap niet snapt.
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom. Alsof iemand je handje vasthoudt.
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het vermoeden dat hij er geen zin meer in had (begrijpelijk) had ik ook.
Gaat dan echter wel een leuke pleurisbende worden, want dan ligt dat land politiek compleet op z'n gat, is geen oplossing voor de eurocrisis dus dan stort de bende alsnog in elkaar.
Is je broertje ook Turks dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Lijkt me evident. Mijn broertje is het nu aan het leren zelfs toevallig.
Mooie dans.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.
Goede Zeeuwse opvoeding gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je broertje ook Turks dan?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.
Je broertje is toch een Marokkaan?quote:
Ja kanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.quote:
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je broertje is toch een Marokkaan?
Bij jullie is de wintertijd nog niet ingegaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |