haha, welk topic.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.
Het sluwe referendum.quote:
Arnhemmerquote:
Trouwens op TV net was er een meer plausibele theorie.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
Even gluren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.
Zeus.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Trouwens op TV net was er een meer plausibele theorie.
Papandreuzaziki wil aftreden (teveel stress) maar wil niet roemloos ten onder , dus nu gaat hij als held der Grieken.
De meeste mensen die van de HAVO komen hebben nooit discipline geleerd. Ik zie het overal. En zelf ook ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Overigens zijn de P studenten de zwakke broeders van het WO. Kan niet wachten tot die route weg is.
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Overigens zijn de P studenten de zwakke broeders van het WO. Kan niet wachten tot die route weg is.
Georgios Kyriacos Panayiotouquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Papandreuzaziki wil aftreden (teveel stress) maar wil niet roemloos ten onder , dus nu gaat hij als held der Grieken.
Zijn er serieus turken die oud-Grieks leren?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.
Nou en.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben een Gymnasium dude. Sol niet met mij.
Drink dan gewoon kraanwater.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Bier is dikker worden Spa Rood is afvallen.
Het vermoeden dat hij er geen zin meer in had (begrijpelijk) had ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hoop dat die mogelijkheid er nog is voor mijquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef eriksd het volgende:
Dan ben je gewoon dom. Alsof iemand je handje vasthoudt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
De meeste mensen die van de HAVO komen hebben nooit discipline geleerd. Ik zie het overal. En zelf ook ervaringsdeskundige.
quote:
Ja uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er serieus turken die oud-Grieks leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |