Obscuur, heerlijk woord.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
Robin naar de meet.
Pa en Ma? Mag ik naar een bijeenkomst van allemaal 20 plussers die ik ken via een of ander obscuur forum? Oh ja, er is ook nog een rare man van 40 aanwezig.
Dit soort Posts gaan wel helpen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben heul niet raar
Neem je wel je zusje mee Robin?
Hipster.quote:
Had ik toch een beetje gelijk dat kienen ingewikkelder is dan bingoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Toch verschillen..............
Je bent dus eigenlijk fervent bingo en kien speler?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ik toch een beetje gelijk dat kienen ingewikkelder is dan bingo
Als je op de meet dood neervalt dan is mijn reanimatie diploma verlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Zie ik je nou posten dat een HBO-P aantoont dat je VWO niveau hebt Picchia?
Musicalsquote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De hoofdprijs................ musical kaartjes voor Droomvlucht.![]()
Incl. rookpauze.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Musicals
Het is wel een Henk & Ingrid wereldje dat kienen hè?
Dat is mij verteld ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Zie ik je nou posten dat een HBO-P aantoont dat je VWO niveau hebt Picchia?
He, niet zoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Musicals
Het is wel een Henk & Ingrid wereldje dat kienen hè?
Omdat ie een militarist is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
Ik ga mijn handen maar niet branden aan dit onderwerp.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je op de meet dood neervalt dan is mijn reanimatie diploma verlopen.
Zal ik het overnemen en er een anarchokapitalistische discussie van knutselen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom heeft V_P mijn topic gekaapt en er een militaristische discussie van gemaakt?
Godver, ze blijven wel komen, die opmerkingen waar ik me erg gevleid om voel.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie moeten allemaal gewoon opkankeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zal ik het overnemen en er een anarchokapitalistische discussie van knutselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |