Alle Mauro's terug naar Maurokko.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Dan heeft ze nog even hé.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
Jouw vader draagt toch een jurk?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?
Het mag niet van God en Karmaquote:
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Disana ik probeer jou een DM te sturen maar het lukt niet. Grrrr
Vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
quote:Douglas nu officieel Nederlander
02-11-2011
ENSCHEDE – Douglas Franco Teixeira is vanaf nu officieel een Nederlander.
De FC Twente-voetballer neemt woensdag zijn bewijs van Nederlanderschap in ontvangst bij een naturalisatieceremonie op het gemeentehuis in Enschede. Hij krijgt deze uit handen van burgemeester Peter den Oudsten. De geboren Braziliaan voetbalt inmiddels al vijf jaar in Nederland.
Onlangs slaagde hij voor zijn inburgering, een proces wat anderhalf jaar duurde.
Douglas besloot om in te burgeren omdat zijn vriendin en dochter de Nederlandse nationaliteit hebben.
Papalamelulos was het tochquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.
Ja , bijna altijdquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijkenquote:
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Sorbatoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
http://harcosorbato.wordpress.com/2011/11/02/harcomoetblijven/
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vader draagt toch een jurk?
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijken
Grutjes. Dacht dat de laatste beulen daar in 1960 wel mee gestopt waren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.![]()
Awkward stiltequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
Kamervragen!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
Kan "hij wiens naam niet gesproken of geschreven mag worden" nog wat van leren
[..]
Lul toch niet man.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |