Stijldansen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Cerbie het volgende:
Ah is het al zo laat
Ik ga mijn dansschoenen opzoeken
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.quote:
Zomgquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
Een of andere dombo die mijn twittergrap niet snapt.
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom. Alsof iemand je handje vasthoudt.
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het vermoeden dat hij er geen zin meer in had (begrijpelijk) had ik ook.
Gaat dan echter wel een leuke pleurisbende worden, want dan ligt dat land politiek compleet op z'n gat, is geen oplossing voor de eurocrisis dus dan stort de bende alsnog in elkaar.
Is je broertje ook Turks dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Lijkt me evident. Mijn broertje is het nu aan het leren zelfs toevallig.
Mooie dans.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb ein-de-lijk de samba onder de knie.
Goede Zeeuwse opvoeding gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je broertje ook Turks dan?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Hoe triest is het eigenlijk, dat ik zo braaf ben dat ik zo iets als een meet bijna niet kan vragen aan m'n ouders
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Is dat wat je ouders je vertelde als je om aandacht vroeg?
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je het vraagt is het braaf. Als je het niet vraagt niet.
Je broertje is toch een Marokkaan?quote:
Ja kanquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.quote:
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je broertje is toch een Marokkaan?
Bij jullie is de wintertijd nog niet ingegaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
Alle Mauro's terug naar Maurokko.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien ben je net als Mauro ook geadopteerd en moet je na je studie terug, kan toch?
Dan heeft ze nog even hé.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Grr.. mijn zusje moet naar bed vind ik. Half tien is veel te laat voor haar
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
Jouw vader draagt toch een jurk?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw broertje zwemt toch in het Dolfinarium?
Het mag niet van God en Karmaquote:
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Disana ik probeer jou een DM te sturen maar het lukt niet. Grrrr
Vrouwenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet triest. Je wilt er graag heen en bent bang dat je ouders nee zeggen.
quote:Douglas nu officieel Nederlander
02-11-2011
ENSCHEDE – Douglas Franco Teixeira is vanaf nu officieel een Nederlander.
De FC Twente-voetballer neemt woensdag zijn bewijs van Nederlanderschap in ontvangst bij een naturalisatieceremonie op het gemeentehuis in Enschede. Hij krijgt deze uit handen van burgemeester Peter den Oudsten. De geboren Braziliaan voetbalt inmiddels al vijf jaar in Nederland.
Onlangs slaagde hij voor zijn inburgering, een proces wat anderhalf jaar duurde.
Douglas besloot om in te burgeren omdat zijn vriendin en dochter de Nederlandse nationaliteit hebben.
Papalamelulos was het tochquote:Op woensdag 2 november 2011 20:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt, maar Papangyros is wel een held dan.
Ja , bijna altijdquote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar. Zit je op je mobiel? Ik heb begrepen dat het dan niet werkt.
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijkenquote:
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Sorbatoquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
http://harcosorbato.wordpress.com/2011/11/02/harcomoetblijven/
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw vader draagt toch een jurk?
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hebben die stickers van henkeningrid.org besteld en geplakt in van die typische Wilders-wijken
Grutjes. Dacht dat de laatste beulen daar in 1960 wel mee gestopt waren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik viel vandaag zowat achterover van verbazing van dat filmpje en de reacties in NWS. Dat er echt mensen zijn die dit geen mishandeling vinden.
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Stoere mannenpraat dat ze vroeger ook een tikje hebben gehad.![]()
Awkward stiltequote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
Kamervragen!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:51 schreef betyar het volgende:
Kan "hij wiens naam niet gesproken of geschreven mag worden" nog wat van leren
[..]
Lul toch niet man.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vader heeft kanker gehad en is dood.
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die zullen ze geïnterpreteerd hebben daar als zijnde pro Wilders.
Stuur eens een DMquote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het ook niet. Zal ik eens kijken of het andersom wel werk.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Niet om aan te zien dat filmpje toch.
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.quote:
Ziek inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, wij hebben vast dezelfde vader, omdat jij weet wat met mijn pa gebeurd is?
Oké, excuus voor de persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar om nou de universiteit direct te vergelijken met de opvoedkundige en sturende werking van ouders lijkt mij geen handige tactiek.
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Even terug, de rechter en zijn vrouw die hun 16-jarige gehandicapte dochter een afranseling geven.
Lees mijn sig nog eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normaliter ben jij niet in staat een serieus gesprek te voeren, dus mijn twijfels zijn niet geheel onterecht.
Zeg dat wel.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Even kijken hoor. Iemand een link naar dat filmpje?
quote:
Kijk een paar posts omhoog.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ternet_pappa_gr.htmlquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:
Je vraagt je ook af hoe zo'n man fatsoenlijk recht spreekt als hij zich tegenover een kind niet eens verstandig op kan stellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gehandicapt of niet, dat hoort gewoon niet.
Dit zouden we eigenlijk niet moeten willen met zijn allen.
De perfecte ICT'er.quote:She has had ataxic cerebral palsy from birth that led her to a passion for technology
Jij hebt afgedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Eindelijk.quote:
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel Mauro uit willen zetten he, vuile hond?
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?quote:
Volgens mij is dat dus niet zo, maar ik kan het ook niet zeker weten.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik koesterde nog steeds de illusie dat het gros van de malle dingen die jij hier op het forum schrijft, gewoon gelul is.
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil Mauro daarentegen niet mishandelen.
Ik wil hem verenigen met zijn biologische moeder.
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik heb een goed geheugen, vergeet dat nooit.
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Brabo's zijn toch niet voor Ajax?
Kotsende Jeanine?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef eriksd het volgende:
De VVD is mooi door dat gedonder heengerold. Chapeau voor de afdeling voorlichting.
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jouw moeder in Staphorst zou wonen, zou je toch ook niet met haar herenigd willen worden?
Oke, toppertje.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Right.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel hoor, volgens mij komen de meeste supporters zelfs uit Brabant.
Hoezo, er zijn toch genoeg alternatieven waar je voor een geringe vergoeding een film kan kijken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Dat downloadverbod van Teeven, dat werkt nou wel echt op mijn zenuwen.
Het gaat er mij in de eerste plaats om wat een persoon wil. Als een Nederlander in een stronthut in Afrika woont en hij wil niet terug naar Nederland, dan sturen we hem toch ook niet terug omdat dat humanitair is?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat het er om wat ik wil, of wat humanitair is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |