Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 21:03 schreef eriksd het volgende:
Dat downloadverbod van Teeven, dat werkt nou wel echt op mijn zenuwen.
Mij gaat het er niet in eerste plaats om wat een persoon wil.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er mij in de eerste plaats om wat een persoon wil. Als een Nederlander in een stronthut in Afrika woont en hij wil niet terug naar Nederland, dan sturen we hem toch ook niet terug omdat dat humanitair is?
Mja, met twee volwassenen zo tekeer gaan geeft mijns inziens wel aan dat er iets mis is met je.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef Picchia het volgende:
Zo erg was dat ook weer niet. Ze maakte er gewoon een drama van.
Gaat ie nu het publiek ssshhh-en?quote:
Kom dan niet aanschijten met je humanitaire geleuter.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij gaat het er niet in eerste plaats om wat een persoon wil.
Heel china zou wel in Nederland willen wonen. Maar dat zullen we maar even niet doen.
Zal hij er vrienden mee maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gaat ie nu het publiek ssshhh-en?
En hoe moet de overheid dit handhaven? Deep packet inspection, dus inzage krijgen in al het internetverkeer.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn toch genoeg alternatieven waar je voor een geringe vergoeding een film kan kijken?
Kan jij niet naar Noord-Afrika bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens gaan Chinezen liever naar Noord-Amerika, maar dat terzijde.
Ze luisterde dan ook heel erg slecht. Toen ze zich omdraaide waren ze met één tik klaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, met twee volwassenen zo tekeer gaan geeft mijns inziens wel aan dat er iets mis is met je.
Nee, maar je kan toch ook gewoon betalen voor iets, of is dat iets raars?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En hoe moet de overheid dit handhaven? Deep packet inspection, dus inzage krijgen in al het internetverkeer.
Lijkt mij niet wenselijk.
Jawel. Want het is geen moord om hem terug te sturen. Humanitair zijn is iets anders dan doen wat iemand wil. Het is doen wat binnen de mogelijkheden ligt en mensen binnenlaten met wie anders iets ergs zou gebeuren. Geen 30k verdienen maar een redelijk loontje in Angola is geen humanitair onrecht. Iemand scholing bieden en terug sturen naar een land waar hij familie heeft is geen mensenrechtenschending.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom dan niet aanschijten met je humanitaire geleuter.
Kun jij niet met je dikke reet naar je maatgenoten in de VS?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet naar Noord-Afrika bijvoorbeeld.
Tsja, slaan met een riem is wat anders dan een corrigerende tik in the heat of the moment.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:07 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze luisterde dan ook heel erg slecht. Toen ze zich omdraaide waren ze met één tik klaar.
Dat is wat anders dan een kopie, he.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar je kan toch ook gewoon betalen voor iets, of is dat iets raars?
Als jij op jezelf gaat wonen ga je toch ook niet in een leeg pand zitten en er niets voor betalen?
Ik zie dat toch anders. Althans, in het geval van Mauro. Maar in die discussie heb ik geen trek.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Want het is geen moord om hem terug te sturen. Humanitair zijn is iets anders dan doen wat iemand wil. Het is doen wat binnen de mogelijkheden ligt en mensen binnenlaten met wie anders iets ergs zou gebeuren. Geen 30k verdienen maar een redelijk loontje in Angola is geen humanitair onrecht. Iemand scholing bieden en terug sturen naar een land waar hij familie heeft is geen mensenrechtenschending.
Gelukkig zie jij er wel goed uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun jij niet met je dikke reet naar je maatgenoten in de VS?
Dat is ook zo. Zelf ben ik ook nog nooit door mijn ouders geslagen, dus voor een goede opvoeding (jawel) is dat ook helemaal niet nodig. Maar hier komt ze vast wel bovenop. Ze is niet van glas. Ik zou daar geen drama van maken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, slaan met een riem is wat anders dan een corrigerende tik in the heat of the moment.
Je maakt gebruik van iets wat intellectueel eigendom van een ander is, daar moet je voor betalen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een kopie, he.
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van iets wat intellectueel eigendom van een ander is, daar moet je voor betalen.
Is er al een uitkomst van het conclaaf?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.
Mij boeit het niet veel. Ik download wel via SSL of koop een vpn.
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Intellectuele eigendomsrechten zijn ook kut.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.
Maar goed.
On another note:
[ afbeelding ]
Word.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
Als er iemand aan de telefoon is, heb je toch het uitgelezen moment om snel iets formeel erdoorheen te jassen?
Zo doe ik het altijd op mijn werk.
Ik hoop niet dat wij ooit samen moeten werken. Jij doorziet al mijn flauwe trucks, ook om anderen weg te zetten.quote:
De verkoop van series op dvd is nog nooit zo goed geweest. Dit houdt marktwerking juist tegen en zorgt dat bedrijven dit vreselijk oude businessmodel blijven aanhouden.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je beseft wel dat als die er niet meer zijn, geen enkel bedrijf meer moeite doet om iets te ontwikkelen (niet alleen in de film / muziek industrie, maar overal in)? En ik maar altijd denken dat jij zo pro-economie was en hetgeen steunde wat de economische groei ondersteunde.
Maar goed.
On another note:
[ afbeelding ]
Ik zou een zwak voor je vorm van humor hebben en het oogluikend toestaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat wij ooit samen moeten werken. Jij doorziet al mijn flauwe trucks, ook om anderen weg te zetten.
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De verkoop van series op dvd is nog nooit zo goed geweest. Dit houdt marktwerking juist tegen en zorgt dat bedrijven dit vreselijk oude businessmodel blijven aanhouden.
Je moet intellectuele eigendomsrechten ook niet afschaffen om de marktwerking te bevorderen, maar omdat je gratis spul wilt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?
Nee, het is wel een drijfveer om op iets anders te komen. Waarschijnlijk zouden we zonder het illegale downloaden ook geen mooie dingen als Spotify hebben gehad.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je alles gratis weggeeft dan bevorderd dat marktwerking?
Komt goed. Je ouders zijn toch niet het onredelijke soort?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zusje moet nu naar bed.
*bidden doet*
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hm 19 jarige kennis die door auto-ongeluk na nachtje feesten in coma was wordt vanavond van beademing gehaald.
Best heftig
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:32 schreef eriksd het volgende:
Het zijn Zeeuwen en links. Denk aan Balk in het kwadraat.
Jeetje, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
In negatieve zin van beademing.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Nu maar hopen dus dat hij er geen schade aan heeft overgehouden.
Dan zal hij vast niet klagen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In negatieve zin van beademing.
Hij vertoont geen hersenactiviteit meer.
Mijn ma heeft mij nooit serieuze beperkingen gesteld, gewoon omdat ze liberaal is ingesteld en mij veel vrijheden heeft gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Niet elk links is zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Doen ze wel. Spannend moment he.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.
Ja excuus, ik dacht verkeerd. Wat triest voor zijn omgeving.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Denk het niet neequote:
Saaie lul.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet elk links is zo.
En kinderen van 12 laten blowen en zuipen moeten we niet willen.
Ajakkes, de mensen die dat hebben zien gebeuren raken dat beeld niet meer kwijt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Never gonna give you up!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Kinderarmpjesmoller.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Wel overbezorgd soms.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt goed. Je ouders zijn toch niet het onredelijke soort?
Je weet toch al wat ik er van vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt het denk ik. Maar dan op mesh.
Haha wordt dat onderwezen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Ai, geen gordel?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet toch al wat ik er van vind.
Die vind ik dan stiekem wel weer mooi. Alleen zijn horloges overbodig tegenwoordig en aan sierraden doe ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Defensie. Ik meen dat alleen de CLS een andere dood definitief mag vaststellen.
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.
En ja, jij wil allemaal van die understated dingen. Die heb ik al.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.
Geil ding.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat je bij de genie zat, maar jij hebt dus ook CLS gevolgd?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.
Hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
Kan je het niet gewoon via Facebook vragen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |