Je weet toch al wat ik er van vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt het denk ik. Maar dan op mesh.
Haha wordt dat onderwezen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Ai, geen gordel?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet toch al wat ik er van vind.
Die vind ik dan stiekem wel weer mooi. Alleen zijn horloges overbodig tegenwoordig en aan sierraden doe ik niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Defensie. Ik meen dat alleen de CLS een andere dood definitief mag vaststellen.
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
46mm, wel een beetje fors. 42 is weer te klein voor dit horloge.
En ja, jij wil allemaal van die understated dingen. Die heb ik al.
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het lijkt ook gewoon op een verkeersbord.
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als het goed is functioneren je hersenen nog wel even zonder je lichaam.
Geil ding.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat je bij de genie zat, maar jij hebt dus ook CLS gevolgd?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen bloed is geen zuurstof, geen zuurstof is dood. Bloed verdwijnt vrijwel meteen uit de hersenen door de druk en zwaartekracht.
Hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
Kan je het niet gewoon via Facebook vragen?quote:Op woensdag 2 november 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil ding.
Mijn moeder is nu m'n zusje naar bed aan het brengen. Komt zo terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |