Jeetje, zo had ik het niet bekeken.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat hij zelf kan ademen of de andere kant juist op?
In negatieve zin van beademing.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Nu maar hopen dus dat hij er geen schade aan heeft overgehouden.
Dan zal hij vast niet klagen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
In negatieve zin van beademing.
Hij vertoont geen hersenactiviteit meer.
Mijn ma heeft mij nooit serieuze beperkingen gesteld, gewoon omdat ze liberaal is ingesteld en mij veel vrijheden heeft gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Niet elk links is zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn linkse ouders juist de beste. Blowen, zuipen, alles mag.
Doen ze wel. Spannend moment he.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je zelf kan ademen dan hoeven ze dat niet aan te kondigen, neem ik aan.
Ja excuus, ik dacht verkeerd. Wat triest voor zijn omgeving.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mooi kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Denk het niet neequote:
Saaie lul.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet elk links is zo.
En kinderen van 12 laten blowen en zuipen moeten we niet willen.
Ajakkes, de mensen die dat hebben zien gebeuren raken dat beeld niet meer kwijt.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zeker, ken hem amper, maar klote voor ouders familie en vrienden inderdaad.
Hij schoot de auto uit en landde met hoofd op snelweg.
Wanneer het hoofd van de romp is gescheiden, V_P kent het ook wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Picchia het volgende:
En toen zei hij: Als je iemand zijn kop eraf hakt, dan is hij wel aardig dood.
Never gonna give you up!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Kinderarmpjesmoller.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef eriksd het volgende:
Zo, 8 gig aan Gabriel gedownload. Benieuwd of er wat tussenzit.
Wel overbezorgd soms.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt goed. Je ouders zijn toch niet het onredelijke soort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |