Whiskers is dan ook gewoon een enorm geile chick.quote:
"Ik ben homo"quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellen
Dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Maar even zonder grappen, robin, het is wel het beste als je papa aan homoseksualiteit denkt en je mama aan de zwangerschap van je vriendin. Dan valt een meet met wat jolige studenten alleszins mee.
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef De_Nuance het volgende:
Als Robins ouders deze reeks zien mag hij nooit meer op het internet
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Maar even zonder grappen, robin, het is wel het beste als je papa aan homoseksualiteit denkt en je mama aan de zwangerschap van je vriendin. Dan valt een meet met wat jolige studenten alleszins mee.
Niet iedereen spint zich zo eenvoudig uit een web vol leugens, doctorandus!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je niet gewoon een leugentje om bestwil vertelt.
Dat ben ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
De telefoon gaat ook echt net nu
En je dacht dat ik het wasquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Dat is waar.
De telefoon gaat ook echt net nu
Van zijn ouders mag hij vast wel meeten met knappe mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef De_Nuance het volgende:
Als Robins ouders deze reeks zien mag hij nooit meer op het internet
Toen ik voor het eerst bij een meisje bleef slapen zonder het van te voren te vertellen heeft mijn moeder de politie gebeldquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je niet gewoon een leugentje om bestwil vertelt.
Ik lieg wel gemakkelijk ja. Slechte eigenschap.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen spint zich zo eenvoudig uit een web vol leugens, doctorandus!
Hmm. En een middagjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
Shit, ze gaan het denk ik niet goed vinden dat ik nog laat met het OV ga.
Daar ben je VVDer voor hèquote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik lieg wel gemakkelijk ja. Slechte eigenschap.
En meer verdienen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Picchia het volgende:
Het is bewezen dat knappe mannen gemiddeld 14 punten hoger scoren op een IQ test dan gemiddelde personen.
En een bevredigender seksleven hebben.quote:
[insert drumroll]quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwhaha, nee![]()
Het telefoongesprek is afgelopen. Ik moet het nu zeggen.
IQ test zijn onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Picchia het volgende:
Het is bewezen dat knappe mannen gemiddeld 14 punten hoger scoren op een IQ test dan gemiddelde personen.
Man, waarom ga je er zo serieus op in.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
IQ test zijn onbetrouwbaar.
Mensen scoren hoger als je eerst hun zelfbeeld kunstmatig opkrikt en lager als je die naar beneden haalt.
Ook scoren Aziaten hoger als ze worden herrinnerd aan hun Aziaatheid dan zonder dat wordt gedaan.
En scoren 'zwarten' lager als ze in de toets hun afkomst in moeten vullen dan als ze dat niet moeten.
Ik showde mijn kennis even.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Man, waarom ga je er zo serieus op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |