SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Waarom vraag je dat aan mij, ik ga niet naar die meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:55 schreef mrk.n het volgende:
Jaja, Sinji. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag over Flepke?
[..]
Ja ? Ik zeg alleen dat het triest klinkt. En dat is het ook los van het feit of jij het wel of niet gaat doen. En hoezo again ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben jij Flepke? Hij maakt ook altijd de fout zei/zij, maar dat zei ik.
[..]
Misschien moet je eerst alles teruglezen voordat je zomaar een oordeel hebt (again). Same for Sinji.
Je zeurde al een keer eerder om iets waar je helemaal geen zekerheid over had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ? Ik zeg alleen dat het triest klinkt. En dat is het ook los van het feit of jij het wel of niet gaat doen. En hoezo again ?
Of sowieso gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef Sinji het volgende:
Geen idee. Maar zoals Cassandra zei is het een singles-meet? Waarom zou je dan je vriendin meenemen?
Ik organiseer de meet als niet single hoorquote:
Dit dus. Sociale intuïtie enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik organiseer de meet als niet single hoor
Maar ik blijf er bij dat ik het niet eerlijk vind tegenover anderen die onvrijwillig single komen. Als zij er geen bezwaar tegen hebben zul je mij niet horen.
Never back down en altijd op een speelse manierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die je bewust lopen te testen? Ik kan het meestal verbaal niet winnen.
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die je bewust lopen te testen? Ik kan het meestal verbaal niet winnen.
Hij heeft het denk ik over versieren. Man vs vrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.
Ik vind het best hoor als je issues hebt maar reageer ze niet op mij af , dan ga ik liever met mensen om waar ik prettig mee omga
Gewoon in het algemeen, maar is op versieren ook prima toepasbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij heeft het denk ik over versieren. Man vs vrouw.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.
Ik vind het best hoor als je issues hebt maar reageer ze niet op mij af , dan ga ik liever met mensen om waar ik prettig mee omga
Cappucino?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, Tijn en Cappucino komen sowieso, Axel en Benzin misschien, en nog 2 anderen die ik even zal mailen of ze nog komen. Als die t goed vinden is je vriendin welkom
hahaquote:
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik organiseer de meet als niet single hoor
Maar ik blijf er bij dat ik het niet eerlijk vind tegenover anderen die onvrijwillig single komen. Als zij er geen bezwaar tegen hebben zul je mij niet horen.
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.
En als mkr alleen 'eventjes' komt met zijn vriendin.. dan lijkt me dat vrij plausibel. Ook zijn posthistorie in rekening houdendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijken
Dat was ironisch bedoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
En als mkr alleen 'eventjes' komt met zijn vriendin.. dan lijkt me dat vrij plausibel. Ook zijn posthistorie in rekening houdend
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijken
are you kidding mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
Haha tegen wie had je het eigenlijk?quote:
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.
Misschien is dit een introductie tot de mededeling dat de jongen die ze leuk vindt alleen vrienden wil zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha tegen wie had je het eigenlijk?
Ik zeur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zeurde al een keer eerder om iets waar je helemaal geen zekerheid over had.
Haha, slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Bedoel je mij? Want dat zei ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Is de pannekoek die mij en cactus1 eendezelfde vond al beter geinformeerd ondertussen?
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Gewoon voor de GWK. Om 1 uur. Ik zal een kopje koffie vasthebben. Niet uit de magnetron thoughquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vinden
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoor
Of gewoon tijdens de meet. Ik ben er trouwens alleen 's middagsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omMisschien vraag ik wel of ie me na afloop komt ophalen
En wat als wij dat nu eens wel doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
En geen ruzie tijdens de meet hoor
Het is maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als wij dat nu eens wel doen?
Hmm, pannekoeken!quote:
Check. We hebben nog kommaneukers in de zaal...quote:
Ik pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind
Gaat heen en vermenigvuldigd u?quote:
Bierquote:
Ook goedquote:
Zit nu aan een jupiler hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook goedIk denk dat ik zo ff een flesje Grolsch opentrek, was weer een lange dag
Je hebt in ieder geval smaak kwa bierquote:
Ik ga dalijk (weer) aan de lokale (?) brouw, Efes... Wel te drinken. Lekkerste is toch goed Trappistenbierquote:
En kwa vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval smaak kwa bier
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk (weer) aan de lokale (?) brouw, Efes... Wel te drinken. Lekkerste is toch goed Trappistenbieren anders Grolsch of Bavaria.
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, Tijn en Cappucino komen sowieso, Axel en Benzin misschien, en nog 2 anderen die ik even zal mailen of ze nog komen. Als die t goed vinden is je vriendin welkom
En nu? Naar de kroeg dan maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat is het. Ik heb geen bier in huis. Kut.
Wat zouden de redenen kunnen zijn dat je niet komt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteld
Ik zou het echt niet prettig vinden als de hele klas het zou weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel je voor dat bekend wordt wie je leuk vindt. God verhoede, misschien vindt zij dat ook en wordt het wat
Ja nou en?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet prettig vinden als de hele klas het zou weten.
Dat is inderdaad niet zo leuk zeker niet als het niets wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eeuwigheid geleden, maar dat ken ik nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nogquote:
Bij mij wist niemand het, ik was een echte laatbloeierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nog
Ik op iemand uit een paar klassen hoger. Alleen dat heeft zij nooit gewetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nog
Trouwens trek ik als klootzak vrienden aan die ook klootzakken zijn.quote:
Ik voel me anders langzaam sterven van binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Proost dan maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja. Alles uit dat rijtje is lekker, behalve Efes, dat is gewoon goed te drinken.
Is je leven zo kut dan tijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Proost dan maarop het leven dat het minder kut mogen zijn ofzo
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
Ja beetje wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je leven zo kut dan tijn?
Het leven is niet kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het leven is niet kut. Het heeft kut-momenten!
Ja okee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)
Door wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar ik pak de dingen liever wat subtieler aan.
Maar die mogelijkheid is me zo juist afgepakt.
Door ons?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar ik pak de dingen liever wat subtieler aan.
Maar die mogelijkheid is me zo juist afgepakt.
Een vriend van mij.quote:
Dat is ook wel het makkelijkst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)
Goed. Al ga ik eerst aan de wodka cocktailsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Hopen dat het wederzijds dan is er geen probleemquote:
Het is al-tijd spannend om haar te vragen. Of dat altijd zo blijft weet ik niet, daar heb ik niet genoeg ervaring voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is ook wel het makkelijkst.
Allen is daar wel een beetje moed voor nodig.
Jij hebt kut genoeg in je leven tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed. Al ga ik eerst aan de wodka cocktails
Het leven moet wel flink minder kut worden![]()
/aandachtszoeken
Ach ik heb het ook bij iemand anders geflikt dus ik mag er eigenlijk niet over klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Hopen dat het wederzijds dan is er geen probleem
Nouja als er iets uitkomt ben je hem dankbaar, geloof mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb je dan?
Bijna 29 jaar minus 3 maandenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tijn, hoe lang ben je nu al op zoek? Je hebt eerder een vriendin gehad?
Als je dat even goed kan als je teksten... Zeker nice danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
hahanet op paiq heb ik beloofd om een gedicht voor te schrijven
Ik heb nog een redelijk volwassen klas die niet meteen dat aan dat meisje gaat verlullen gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja als er iets uitkomt ben je hem dankbaar, geloof me
Als hij je alleen voor lul zet is het natuurlijk wat anders.
Voor de meeste vrouwen werkt dit libido verlagend..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
hahanet op paiq heb ik beloofd om een gedicht voor te schrijven
Oh dan is er (nog) niets aan de handquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik heb het ook bij iemand anders geflikt dus ik mag er eigenlijk niet over klagen.![]()
En gelukkig weet zij het (nog) niet omdat ze in een andere klas en op een andere afdeling zit.
Oh dat gaat wel lukken. Ze is best leuk dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je dat even goed kan als je teksten... Zeker nice dan
Ach in mijn geval wist iedereen het. Zelfs toen ze op een gegeven moment met iemand anders ging kon ik me er niet overheen zetten. Heb wel anderhalf jaar ofzo achter haar aan gezeten. Jaren later haar weer eens ergens tegengekomen, en ik smolt meteen weer als suiker in de hete thee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk volwassen klas die niet meteen dat aan dat meisje gaat verlullen gelukkig.
Nee nog niet zo lang. Gelukkig zijn er ook vrouwen die dat soort dingen wel leuk vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor de meeste vrouwen werkt dit libido verlagend..![]()
Ken je haar al lang of maar net?
Je weet wat misschien betekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteld
Klopt. Good luck getting it in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee nog niet zo lang. Gelukkig zijn er ook vrouwen die dat soort dingen wel leuk vinden
Geen idee wat dat is maar veel plezier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
anyways ik ben naar Atari Teenage Riot toemazzel
niet met ff en flupke stappen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar veel plezier.
Ik ga misschien zo ook nog de stad in.
wel dus, ik had eigenlijk al afgesmsd omdat ik mijn portemonnee met alles erin niet kon vinden, maar toen ik stopte met zoeken vond ik hem opeensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet met ff en flupke stappen?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
wel dus, ik had eigenlijk al afgesmsd omdat ik mijn portemonnee met alles erin niet kon vinden, maar toen ik stopte met zoeken vond ik hem opeens
Ik weet trouwens niet of flepke nog meegaat, ik heb nu alleen met ff afgesproken.
Dan ziet niet iedereen dat ik bijna 24/7 online ben en kom ik minder kansloos over. Hetzelfde geldt voor iedereen die dat ook heeft, als ze iets anders beweren liegen ze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom sommigen hun online status op verbergen zetten
Tegen stalkersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom sommigen hun online status op verbergen zetten
als ik niet direct reageer op een pm of dm krijg ik geen verwijt want ze zien toch niet dat ik on;line ben/wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan ziet niet iedereen dat ik bijna 24/7 online ben en kom ik minder kansloos over. Hetzelfde geldt voor iedereen die dat ook heeft, als ze iets anders beweren liegen ze.
Ik krijg nooit verwijten als ik niet meteen reageer, ook al zit ik soms op fok! terwijl ik een spelletje doe of de afwas of wat dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik niet direct reageer op een pm of dm krijg ik geen verwijt want ze zien toch niet dat ik on;line ben/was
Jij hebt last van stalkers??quote:
Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:
Oke, hoeveel vrouwen zijn d'r eigenlijk op de meet?
Sinji, heb jij mijn hele postgeschiedenis gelezen ofzo aangezien je zulke uitspraken doet over mijn postgeschiedenis?
Inderdaad, ik ga mijn status weer openbaar maken. Des te beter voor de mensen die mij willen checken enzo.![]()
in een fotoboek hoor je ook een foto te hebben !quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.
Waarom?...is me een raadsel![]()
Vreemde mensen hier op fok!
Als je me wilt zien, kom je toch naar de meet? ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
in een fotoboek hoor je ook een foto te hebben !
Hoe doe je dat? Wil ik ook. Ik word namelijk altijd zodra ik online kom aangesproken door een meisje uit Londen, ik ga altijd meteen weer offline maar dan krijg ik weer boze reacties (uiteindelijk) dat ik negeer enzo. Ik word er gek van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik verberg mijn online status op facebook omdat dan veel mensen willen chatten en ik wil niet chatten en ook tegen stalkers
Ze vinden je vast interessant. Waarom Flupke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.
Waarom?...is me een raadsel![]()
Vreemde mensen hier op fok!
Als ik op MSN zit, verberg ik mijn status bijna altijd, zodat ik niet hoef te chatten terwijl ik door een berg nieuwe ongelezen emails zit te ploegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik verberg mijn online status op facebook omdat dan veel mensen willen chatten en ik wil niet chatten en ook tegen stalkers
Geen idee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Ze vinden je vast interessant. Waarom Flupke?
Ja, fokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Oke, thanks.
Gaan mensen vanavond/vannacht nog iets leuks doen?
Moet je daarom zo vroeg slapen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, fokken
Edit:Nee, ik ga zo naar bed. Moet morgen vroeg op m'n moeder helpen met d'r printer![]()
Nee, maar ben toch wel beetje moe. Ben nog niet helemaal beter van die griep en door die griep ben ik steeds idioot vroeg naar bed gegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Moet je daarom zo vroeg slapen ?
Doe ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
Damn. Minibeer je moet trouwens echt reageren op mijn pm. Tevens ben ik Loka kwijt, heeft iemand haar gezien?
Nee, ik ken jullie vrijwel niet. En Amsterdam is ook nog eens 3 uur reizen bij mij vandaan en weer terug dan zit ik al op 6 uur. Bovendien lijkt het me ook wel erg raar om zo vreemden te ontmoetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben toch wel beetje moe. Ben nog niet helemaal beter van die griep en door die griep ben ik steeds idioot vroeg naar bed gegaan
Denk, half 9 en zo![]()
Hidden, kom je naar de meet? Kun je meteen zien hoe ik eruit zie hehe![]()
![]()
Ja, maar toch moest ik dat even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je weet wat misschien betekend?
Ja, die 6 uur is minder, maar voor mij zijn het ook allemaal onbekenden en toch ga ik 't doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee, ik ken jullie vrijwel niet. En Amsterdam is ook nog eens 3 uur reizen bij mij vandaan en weer terug dan zit ik al op 6 uur. Bovendien lijkt het me ook wel erg raar om zo vreemden te ontmoeten
Scissorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik heb vanavond een meisje gehosselt, ze ligt nu in mijn bed. Wat moet ik doen?
Wachten tot ik bij jou ben om te kijken kthxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik heb vanavond een meisje gehosselt, ze ligt nu in mijn bed. Wat moet ik doen?
Gewoon door blijven fokken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Wie allemaal dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
En woensdag is er ook een kleine minimeet in Wormerveer
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Wachten tot ik bij jou ben om te kijken kthx
Waarom word ik godverdomme niet ingelicht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.
Het is een compliment om te horen dat een meisje me lief vindtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.
Ze vind mij ook lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een compliment om te horen dat een meisje me lief vindtDoe maar de groetjes dan
Vanaf 2000 al.. Die zal zo wel weer wakker zijn dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die ligt nu vast te maffen na haar slaapgevrekgebrek van afgelopen week
Jullie zijn nu bij elkaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanaf 2000 al.. Die zal zo wel weer wakker zijn dan.
Ga dan kroelen met haar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vind mij ook lief.
Maar neuken doe ik haar nog steeds niet.![]()
DONT WALK IN TO THE TRAP MAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefde![]()
Daarnaast, ik vind het gemeen om bezette meisjes te hosselen.
Het is dat je Naat niet hebt ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee want Turkije. En tevens was ik haar dan niet kwijt he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer, was aan de foon
[..]
Jullie zijn nu bij elkaar?
Preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Kroelen is lekker strelend bij elkaar liggen volgens internet. Ik dacht dat het gewoon neuken was.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat je Naat niet hebt ontmoet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefde![]()
Daarnaast, ik vind het gemeen om bezette meisjes te hosselen.
as if.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.quote:

Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.[ afbeelding ]
Een grapje was het.
Lief as alwaysquote:
Ik heb een kutdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotje
Kroel zequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Kusjekroelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar de voice ???
Ja maar dan ga ik laatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.quote:
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.
De hele klas weet het nu al tenminste.
Dat overleef je ook wel weer hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;D
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat overleef je ook wel weer hoor.
Ah, storm in een glas water!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 17.
Natuurlijk overleef ik het.
Maar als je een tiener bent en op school zit zijn dit de grootst mogelijke rampen.
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
nou een ramp is het niet hoor , meer ongemakkelijk maar met rampen denk ik toch meer aan andere dingen
Een bash ontstaat meestal gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoor
Vraag het aan Faye.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
Hoe voer je in vredesnaam een interessant gesprek met een meisje op msn? Ik ben schijnbaar zo niet boeiend dat ze niet meer antwoord, mar ik durf niet nog meer te zeggen/te vragen uit angst dat ik eng/raar overkom.
Dat zeg ik niet maar bij ramp denk ik meer aan aardbevingen, overlijden van mensen in de omgeving, dakloos worden etcquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.
Die stellen eigenlijk niks voor.
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Sinji het volgende:
We kunnen zeggen wat we willen, maar hij zit toch echt met die gevoelens. Alleen veel interacties met verschillende meisjes zullen die gevoelens doen verdwijnen
Oke. Heb jij geen grappen klaarstaan ofzo? Wordt een beetje moe van Loka zoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een bash ontstaat meestal gewoon.
Iemand post wat en er komt een grap/bash in me op.
Nee, als dit je vaker en vaker overkomt, worden de gevoelens schijnbaar steeds minder. Ik zou 't niet wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?
Haha nee, je gevoel van 'kut iedereen weet hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?
Maar ik vind al niet zo snel iemand leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha nee, je gevoel van 'kut iedereen weet het' en inderdaad. Meisjes zul je dan ook minder snel bijzonder vinden.
Faye, help! Leer me jouw gespreksskillsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het aan Faye.
Ik heb urenlange gesprekken op MSN met haar.
Hoe het kan, geen flauw idee.
Newbie kan het ook is gebleken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Faye, help! Leer me jouw gespreksskills
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Faye, help! Leer me jouw gespreksskills
Via MSN?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.
Dacht van wel. My badquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind al niet zo snel iemand leuk.![]()
Als dat alleen maar nog verminderd word het ernstig.
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Via MSN?
Vandaar dat al die berichten nooit aankomen.
Sommigen vinden het dus veiliger en aangenamer om het achter een scherm te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msn
In 't echt is altijd veel beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommigen vinden het dus veiliger en aangenamer om het achter een scherm te doen.
Vroeger wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dacht van wel. My bad
Maar veel dollen en grollen met meiden heeft alleen maar voordelen, that's what I wanted to say
Inderdaad, gewoon ad rem. Betekent trouwens niet dat je informatie moet delen zoals je moeder die je kleedt.quote:
Als ik dat doe komen er geen woorden uit mijn mond omdat ik niet weet welke ik moet maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Via MSN?
Vandaar dat al die berichten nooit aankomen.
Volgens mij heeft benzin iemand van internet gevonden waarmee hij gaat MSN.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msn
No shitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In 't echt is altijd veel beter
Vraag hoe haar dag was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.
Maar serieus, ik heb totaal geen inspiratie en ik kan gewoon geen enkel boeiend gesprek voeren met normale mensen en dan vooral meisjes. Ik heb vaak het gevoel dat ik als het stil begint te vallen meestal een soort interview ervan maak waarin ik steeds vragen stel en de andere partij kort antwoordt.
Oh ik dacht even dat het om jou en dat meisje ging , en daarom raadde ik het eigenlijk af , omdat ik weet dat als je elkaar kent meiden het vaak leuker vinden als je gewoon wat vraagtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heeft benzin iemand van internet gevonden waarmee hij gaat MSN.
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat doe komen er geen woorden uit mijn mond omdat ik niet weet welke ik moet maken.
[..]
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.
Maar serieus, ik heb totaal geen inspiratie en ik kan gewoon geen enkel boeiend gesprek voeren met normale mensen en dan vooral meisjes. Ik heb vaak het gevoel dat ik als het stil begint te vallen meestal een soort interview ervan maak waarin ik steeds vragen stel en de andere partij kort antwoordt.
Ze zijn dus niet geïnteresseerd. Die interesse moet je dus opwekken. Meiden kunnen veul lullen gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Vervelend inderdaad als meiden alleen antwoorden met "haha""ja""ok"
En zelf geen initiatief tonen.
Maar dat ligt aan ons hoor volgens bepaalde personen
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.quote:
Dat probeer ik dan ook altijd, maar soms is het moeilijk om een open vraag te bedenken en dan alsnog kan ze kort (of niet) antwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
Altijd open vragen stellen dus in jullie geval. Anders antwoord ze toch ja of nee
Niet helemaal, maar ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit. Als ik vragen of opmerkingen zou kunnen maken die zij heel erg leuk of interessant vindt dan zal ze vast wel meer moeite doen. In dat opzicht bedenken wij schijnbaar niet altijd even interessante vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
Sorry, but it's the truth. Hoe kun je anders verklaren dat sommigen immens veel succes hebben met gesprekken en jij niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.
Of dit. En dan vragen of ze haar katten al te eten heeft gegeven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.
"Ik ga je niet vragen of alles goed gaat want zo cliché ben ik gelukkig niet"
En dan een totale random vraag.
Dit absoluut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nou misschien omdat ze niet alleen richten op online daten en dus meer opties hebben en ik denk ook dat jullie iets te veel blindstaren op wat jullie willen en daardoor juist krampachtig en beetje desperate over kunnen komen
Dus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
Benzin? Als je nou eens gewoon in het midden van het gesprek 'pannenkoeken' zegt. En dan zal ze wss vragen: 'Wat nou pannenkoeken' en dan kun jij een heel verhaal beginnen, of een ervaring met pannenkoeken vertellen, of hoe je met haar pannenkoeken gaat eten (doet ze vanzelf wel mee met het verhaal denk ik). En in het geval van dat 2de (ervaring) wel eindigen met: en wat was jou leukste ervaring met pannenkoeken? En tadzaam je bent weer 10 minuten verder in een gesprek. Dan in haar verhaal iets zoeken om op in te haken enzovoortz
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of dit. En dan vragen of ze haar katten al te eten heeft gegeven ofzo.
Nja, ik verwacht ik eerlijk gezegd niet teveel van. Ik vermoed dat het dood loopt of saai wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nou misschien omdat ze niet alleen richten op online daten en dus meer opties hebben en ik denk ook dat jullie iets te veel blindstaren op wat jullie willen en daardoor juist krampachtig en beetje desperate over kunnen komen
Pannenkoeken.quote:
ewwwwwww dat is de goorste pick uplijn die ik gehoord hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"
Ik heb een zieke geest, komt allemaal door FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ewwwwwww dat is de goorste pick uplijn die ik gehoord heb
Daarom word het dus ook ook saai en loopt het dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik verwacht ik eerlijk gezegd niet teveel van. Ik vermoed dat het dood loopt of saai wordt.
Geloof het of niet, dit heb ik gedaan. Niet dat het veel zin had, het meisje in kwestie is 14 en ik zit er al ruim 2 jaar bij in de friendzone, maar dat geheel terzijde.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"
Dit, is hetzelfde als met een salto. Als je het niet durft of denkt dat je het niet kan, dan zal het dus ook níet lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom word het dus ook ook saai en loopt het dood.
Je hebt nergens vertrouwen in, dan verneuk je het automatisch.
Daarom landde ik bij een salto dus altijd op mijn rug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit, is hetzelfde als met een salto. Als je het niet durft of denkt dat je het niet kan, dan zal het dus ook níet lukken
Welk discussie schat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh is die discussie nog aan de gang?
Als ik mijn interesse heb verloren ben ik ook kort af.
Ga er eens van uit dat het een leuk gesprek word.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Daarom landde ik bij een salto dus altijd op mijn rug.
Maar serieus, wat met ik dan? Ik wil er zelf gewoon niet TE hoge verwachtingen van hebben omdat ik bang ben dat het me anders teleurstelt. Gesprekken voeren is om dit moment gewoon echt (nog) niet mijn ding.
Over vrouwen die kort af zijn en het ligt aan de vrouwen en nooit aan de deelnemende mannen maar volgens sommige weer wel ofzoquote:
Kan best maar soms weet ik ook effe niet meer wat te zeggen (na meestal zelf een hele hoop te hebben verteld)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, but it's the truth. Hoe kun je anders verklaren dat sommigen immens veel succes hebben met gesprekken en jij niet?
Nee, raadt eens wie het oprakeldequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Over vrouwen die kort af zijn en het ligt aan de vrouwen en nooit aan de deelnemende mannen maar volgens sommige weer wel ofzo
Welke houding is dize dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
Maargoed. Mijn mening is dan ook dat jullie aan symptoombestrijding doen en niet het probleem aanpakken bij de kern. En dat is de houding tegenover vrouwen/de wereld.
Als ze opdringerig zijn mag je kort af zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Over vrouwen die kort af zijn en het ligt aan de vrouwen en nooit aan de deelnemende mannen maar volgens sommige weer wel ofzo
Blijkbaar niet genoeg interesse in jou na jouw 'pleidooi'. Moet je hen niet de schuld geven ehquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan best maar soms weet ik ook effe niet meer wat te zeggen (na meestal zelf een hele hoop te hebben verteld)
Nou mooi moment voor zo'n meid om eens wat te vertellen dan in plaats van te wachten totdat ik weer wat zeg.
En dit geeft dus aan dat je hoge verwachtingen hebt en bang bent dat je het niet aankunt. Daardoor lopen de gesprekken nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Daarom landde ik bij een salto dus altijd op mijn rug.
Maar serieus, wat met ik dan? Ik wil er zelf gewoon niet TE hoge verwachtingen van hebben omdat ik bang ben dat het me anders teleurstelt. Gesprekken voeren is om dit moment gewoon echt (nog) niet mijn ding.
They ain't all that. Jij bent de prijs, niet andersom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke houding is dize dan?
En anders kun je altijd nog zeggen dat je moet gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga er eens van uit dat het een leuk gesprek word.
Gewoon voor de verandering.
Ik geef ze niet de schuld, als ze mijn verhalen niks vinden dan kunnen ze het ook gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg interesse in jou na jouw 'pleidooi'. Moet je hen niet de schuld geven eh
Blokkeren en verwijderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog zeggen dat je moet gaan.
Soms wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Blokkeren en verwijderen.
Don't you just love the internet?
Ik ben goudeerlijk en ik zal menig persoon hebben gekwetst door mijn mening te uiten, maar zeggen, sorry, je bent saai, dat doe ik ook niet. Iets met signalen enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef ze niet de schuld, als ze mijn verhalen niks vinden dan kunnen ze het ook gewoon zeggen.
En niet blijven reageren met ja en ok etc.
Draai het dan eens om. Ik zou het wel leuk vinden als een meid een hoop verteld.
Maarja het is blijkbaar standaard dat de man moet beginnen ofzo
dat is een beleefdheidsvorm. Ik denk dat je gewoon moet proberen wat interessante dingen te vertellen want waarschijnlijk klap jij dicht en daardoor knapt de ander ook dicht als je meer open en meer interesse toont verlopen gesprekken beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geef ze niet de schuld, als ze mijn verhalen niks vinden dan kunnen ze het ook gewoon zeggen.
Draai het dan eens om. Ik zou het wel leuk vinden als een meid een hoop verteld.
Het leverde me nog een trauma op over mijn pielemuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Soms wel ja.
Maar voor alle fucked up dingen die op internet zag...
Wat is dan precies mis met mijn houding? Te negatief zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
Maargoed. Mijn mening is dan ook dat jullie aan symptoombestrijding doen en niet het probleem aanpakken bij de kern. En dat is de houding tegenover vrouwen/de wereld.
Mja, je moet op zo'n moment de competitie an met meerdere gesprekken waarin ze misschien net iets meer geboeid wordt, helaas verlies je dat dan. Ik denk dat er voor mij bijvoorbeeld een hoop te winnen zou zijn als ik boeiendere gesprekken zou kunnen voeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan best maar soms weet ik ook effe niet meer wat te zeggen (na meestal zelf een hele hoop te hebben verteld)
Nou mooi moment voor zo'n meid om eens wat te vertellen dan in plaats van te wachten totdat ik weer wat zeg.
Ik vind je hartstikke aardig en jij maakt het redelijk makkelijk voor mij om een gesprek te voeren. De meeste meisjes nemen die moeite niet uit zichzelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Het gaat van msn naar paiq
Ik ga niet meer met Benzin chatten want als die niet weet hoe die met een meisje moet chatten weet ik a) niet wat ik dan ben en b) what the hell were we doing anyway
Paiq = 50 mannen voor 1 vrouw verhouding. Calculate and comprehendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk dat je meer aan je zelfbeeld en onzekerheid moet gaan werken voordat je in het daten stort, dan voel je zekerder en kan je het waarschijnlijk ook beter omdat je dan goed in je vel zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is dan precies mis met mijn houding? Te negatief zeker?
Maar mijn houding tegenover vrouwen is niet echt slecht toch? Ik ben nooit echt onrespectvol ofzo
[..]
Mja, je moet op zo'n moment de competitie an met meerdere gesprekken waarin ze misschien net iets meer geboeid wordt, helaas verlies je dat dan. Ik denk dat er voor mij bijvoorbeeld een hoop te winnen zou zijn als ik boeiendere gesprekken zou kunnen voeren.
[..]
Ik vind je hartstikke aardig en jij maakt het redelijk makkelijk voor mij om een gesprek te voeren. De meeste meisjes nemen die moeite niet uit zichzelf.
Daarnaast, jij weet ook dat de helft van de tijd onze gesprekken stroef verlopen en moeizaam gaan. Ten minste, ik heb vaak het gevoel dat er stiltes vallen en het niet loopt.
quote:
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
Daarnaast, jij weet ook dat de helft van de tijd onze gesprekken stroef verlopen en moeizaam gaan. Ten minste, ik heb vaak het gevoel dat er stiltes vallen en het niet loopt.
Dat kan ik helaas niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En een vriendin! Dat was echt fantastisch.
Doe ook zelf je eigen ding. Clingy zijn is níet sexyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.
Maar jij hebt sowieso een beeld dat je bijv. ook in een relatie continu met elkaar moet praten en dat je niet naast elkaar kunt zitten en je eigen ding doen. Dat beeld is niet realistisch
Waarschijnlijk wel. Maar aan de andere kant hoop ik toch een beetje op dat wonder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat je meer aan je zelfbeeld en onzekerheid moet gaan werken voordat je in het daten stort, dan voel je zekerder en kan je het waarschijnlijk ook beter omdat je dan goed in je vel zit.
Heb ik je dat een keer vertelt of kun je mijn gedachten lezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar jij hebt sowieso een beeld dat je bijv. ook in een relatie continu met elkaar moet praten en dat je niet naast elkaar kunt zitten en je eigen ding doen. Dat beeld is niet realistisch
Nouja volgens mij was het best interessant, maarja denk inderdaad dat het meer aan de competitie ligt als dat wat ik vertelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dat is een beleefdheidsvorm. Ik denk dat je gewoon moet proberen wat interessante dingen te vertellen want waarschijnlijk klap jij dicht en daardoor knapt de ander ook dicht als je meer open en meer interesse toont verlopen gesprekken beter.
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe ook zelf je eigen ding. Clingy zijn is níet sexy
Ik heb een beste vriendin. Al sinds je kogels nog zelf moest gooien en de A2 nog zandweg was. Inmiddels is zij getrouwd en alles wat daaraan vooraf gegaan is, maar dat heeft die vriendschap nooit in de weg gestaan. Haar konijn laat zich door niemand aaien behalve haar en haar man. En door mij. En het gebeurt regelmatig dat ze belt zo van goh heb je zin om gezellig te komen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.
Vind ik niets vreemds aan, zeker niet als je samen woontquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzo
Whehe, dat is doodnormaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzo
Ik ben gek op mijn vriend maar ik moet er niet aan denken om om 6 uur, als we thuis komen, een gesprek met elkaar te beginnen en dit pas te eindigen als we in bed liggen.. En hij ook niet. We praten wel, heel veel, maar dit is een onrealistisch beeld dat je hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar aan de andere kant hoop ik toch een beetje op dat wonder.
Sowieso is het goed om alvast een beetje te oefenen denk ik en met een vriendschap met een meisje zou ik ook al onbeschrijfelijk blij zijn.
[..]
Heb ik je dat een keer vertelt of kun je mijn gedachten lezen?
Maar daar is een relatie toch eigenlijk juist voor?
Ik schat de kans ook op een procent of 80 dat dat ooit gaat gebeuren.quote:
Kijk aan, kijk aan. Nu komt de jungle-aap uit de mouw. Flauwe moppen tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook op een procent of 80 dat dat ooit gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./vrouwonvriendelijke humor
Als je me dan toch moet verbeteren, doe het dan goed; disrespectvol is ook geen goed Nederlands, het had respectloos moeten zijn.quote:
Oh, echt? Nja, wist ik niet. Sowieso weet ik eigenlijk niet goed wat ik van een relatie moet/mag verwachten. Ik verwacht knuffels en liefde, samen zijn, lol, steun, gezelligheid (en seksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben gek op mijn vriend maar ik moet er niet aan denken om om 6 uur, als we thuis komen, een gesprek met elkaar te beginnen en dit pas te eindigen als we in bed liggen.. En hij ook niet. We praten wel, heel veel, maar dit is een onrealistisch beeld dat je hebt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk aan, kijk aan. Nu komt de jungle-aap uit de mouw. Flauwe moppen tijd.
Wat moet je doen als je vrouw de hele dag zeurt?Wat zeg je als een vrouw op de bank zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./vrouwonvriendelijke humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zeg je als een vrouw op de bank zit?Dat ze bier moet gaan halen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
M'n vriendin en ik hebben gewoon onze eigen dingen. En soms zit ik 's avonds gewoon te gamen. Het is niet goed om altijd bij elkaar te zijn, dan is er geen contrast meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ze bier moet gaan halen toch?
En dat de afwas er nog steeds staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ze bier moet gaan halen toch?
Weet ik, van daar dequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je me dan toch moet verbeteren, doe het dan goed; disrespectvol is ook geen goed Nederlands, het had respectloos moeten zijn.
dit heb je goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, echt? Nja, wist ik niet. Sowieso weet ik eigenlijk niet goed wat ik van een relatie moet/mag verwachten. Ik verwacht knuffels en liefde, samen zijn, lol, steun, gezelligheid (en seks).
Ik weet sowieso niet of dat helemaal realistisch is en ik weet ook niet wat van mij verwacht zal worden in een relatie.
Hou jij ook van dikke ruzies die daarna weer goed gemaakt worden op de bekende manier?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat de afwas er nog steeds staat.
En dan heb je ook geen dingen meer om over te praten als je continu alles samen doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik hebben gewoon onze eigen dingen. En soms zit ik 's avonds gewoon te gamen. Het is niet goed om altijd bij elkaar te zijn, dan is er geen contrast meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |