Ja nou en?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet prettig vinden als de hele klas het zou weten.
Dat is inderdaad niet zo leuk zeker niet als het niets wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een eeuwigheid geleden, maar dat ken ik nog welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nogquote:
Bij mij wist niemand het, ik was een echte laatbloeierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nog
Ik op iemand uit een paar klassen hoger. Alleen dat heeft zij nooit gewetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tweede klas was ik echt smóórverliefd op een van de meiden uit de klas. En zij wist het ook. Net als de rest van de klas. En hej, ik leef nog
Trouwens trek ik als klootzak vrienden aan die ook klootzakken zijn.quote:
Ik voel me anders langzaam sterven van binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Proost dan maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja. Alles uit dat rijtje is lekker, behalve Efes, dat is gewoon goed te drinken.
Is je leven zo kut dan tijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Proost dan maarop het leven dat het minder kut mogen zijn ofzo
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
Ja beetje wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is je leven zo kut dan tijn?
Het leven is niet kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het leven is niet kut. Het heeft kut-momenten!
Ja okee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)
Door wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar ik pak de dingen liever wat subtieler aan.
Maar die mogelijkheid is me zo juist afgepakt.
Door ons?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar ik pak de dingen liever wat subtieler aan.
Maar die mogelijkheid is me zo juist afgepakt.
Een vriend van mij.quote:
Dat is ook wel het makkelijkst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Toen ik m'n vriendin leerde kennen was het iedereen overduidelijk dat ik haar leuk vond. En nu is het dus m'n vriendin (en moeder van m'n dochter)
Goed. Al ga ik eerst aan de wodka cocktailsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Hopen dat het wederzijds dan is er geen probleemquote:
Het is al-tijd spannend om haar te vragen. Of dat altijd zo blijft weet ik niet, daar heb ik niet genoeg ervaring voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is ook wel het makkelijkst.
Allen is daar wel een beetje moed voor nodig.
Jij hebt kut genoeg in je leven tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed. Al ga ik eerst aan de wodka cocktails
Het leven moet wel flink minder kut worden![]()
/aandachtszoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |