Het is maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als wij dat nu eens wel doen?
Hmm, pannekoeken!quote:
Check. We hebben nog kommaneukers in de zaal...quote:
Ik pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind
Gaat heen en vermenigvuldigd u?quote:
Bierquote:
Ook goedquote:
Zit nu aan een jupiler hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ook goedIk denk dat ik zo ff een flesje Grolsch opentrek, was weer een lange dag
Je hebt in ieder geval smaak kwa bierquote:
Ik ga dalijk (weer) aan de lokale (?) brouw, Efes... Wel te drinken. Lekkerste is toch goed Trappistenbierquote:
En kwa vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval smaak kwa bier
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ga dalijk (weer) aan de lokale (?) brouw, Efes... Wel te drinken. Lekkerste is toch goed Trappistenbieren anders Grolsch of Bavaria.
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, Tijn en Cappucino komen sowieso, Axel en Benzin misschien, en nog 2 anderen die ik even zal mailen of ze nog komen. Als die t goed vinden is je vriendin welkom
En nu? Naar de kroeg dan maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat is het. Ik heb geen bier in huis. Kut.
Wat zouden de redenen kunnen zijn dat je niet komt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteld
Ik zou het echt niet prettig vinden als de hele klas het zou weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel je voor dat bekend wordt wie je leuk vindt. God verhoede, misschien vindt zij dat ook en wordt het wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |