Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijken
are you kidding mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
Haha tegen wie had je het eigenlijk?quote:
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.
Misschien is dit een introductie tot de mededeling dat de jongen die ze leuk vindt alleen vrienden wil zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha tegen wie had je het eigenlijk?
Ik zeur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zeurde al een keer eerder om iets waar je helemaal geen zekerheid over had.
Haha, slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Bedoel je mij? Want dat zei ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Is de pannekoek die mij en cactus1 eendezelfde vond al beter geinformeerd ondertussen?
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Gewoon voor de GWK. Om 1 uur. Ik zal een kopje koffie vasthebben. Niet uit de magnetron thoughquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vinden
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoor
Of gewoon tijdens de meet. Ik ben er trouwens alleen 's middagsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omMisschien vraag ik wel of ie me na afloop komt ophalen
En wat als wij dat nu eens wel doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
En geen ruzie tijdens de meet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |