*knuffel*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef kree het volgende:
Vond wel dat ik een beetje te hard werd aangevallen trouwens vannacht.
Ik kraak niemand af.
Maargoed, kan het wel hebben hoor
jaaaaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
*knuffel*
Voel je je nou weer beter?
Niemand komt hier puur om jou aan te vallen. Ik denk dat je je ook te snel aangevallen voelt en niet goed weet hoe je moet reageren op geintjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef kree het volgende:
Vond wel dat ik een beetje te hard werd aangevallen trouwens vannacht.
Ik kraak niemand af.
Maargoed, kan het wel hebben hoor
Weet ik maar het was wel serieus vannacht en geen geintjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niemand komt hier puur om jou aan te vallen. Ik denk dat je je ook te snel aangevallen voelt en niet goed weet hoe je moet reageren op geintjes?
Als je dat denkt is de vraag nog groter waarom je dan doorgaat. Onzeker persoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niemand komt hier puur om jou aan te vallen. Ik denk dat je je ook te snel aangevallen voelt en niet goed weet hoe je moet reageren op geintjes?
Ja, het was sarcasme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaaha ik wilde net zeggen.. Ik lees je post erboven en vermoed nu dat dat sarcasme was![]()
Sorry, zo ver was ik nog niet, meestal lees ik de 2 laatste posts om even up to date te blijven hihi
Het begint altijd onschuldig; waar het om gaat is dat je ook hier weer wat van leert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar het was wel serieus vannacht en geen geintjes.
Of ik hap te snel en dan krijgen we weer een verdere discussie.
Heb ik al gezegd een keer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het begint altijd onschuldig; waar het om gaat is dat je ook hier weer wat van leert.
Jullie ook, hoop ik oprecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het begint altijd onschuldig; waar het om gaat is dat je ook hier weer wat van leert.
Wat heb ik gemist vandaag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.quote:
Kan me hier wel enigszins in vinden ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.
Dit is het internet, get over it.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).
Ik denk juist dat de onzekerheid ook bij jullie ligt, waarom kraak je anders een hele nacht iemand af? Na een paar keer is 't wel genoeg. Je kan iemand aanspreken maar er is ook een moment dat je moet stoppen, gelukkig besef je je dat nu ook.
Zegt iemand die urenlang doorgaat over één onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit is het internet, get over it.
Zegt iemand die herhaaldelijk terugkomt op vergeten onderwerpen en op dit moment zelf ook nog eens over één onderwerp door blijft gaan. Dat jij nou veel waarde hecht aan dat soort dingetjes mag je uiteraard zelf weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zegt iemand die urenlang doorgaat over één onderwerp.
Stel je voor dat bekend wordt wie je leuk vindt. God verhoede, misschien vindt zij dat ook en wordt het watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt een klootzak volgens mij.![]()
Een vriend van mij vind een meisje leuk
Nu zat een gedeelte van de klas tijdens de pauze bij dat meisje in de buurt
Dus hij zorgde er voor dat hij werd uitgenodigd om daar te zitten
Nadeel is de hele klas weet welk meisje hij leuk vind alleen dat meisje niet
Ik had nadat iedereen het wist het in de facebookgroep van de klas gegooid![]()
Nu proberen ze te vissen wie ik leuk vind.
Alleen falen ze daar hard in omdat ik wel kan liegen tegen mensen.[ afbeelding ]
Helaas is dat niet voorbehouden aan kinderen. Ook op de werkvloer is structureel pesten, helaas, niet ongewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).
Ik denk juist dat de onzekerheid ook bij jullie ligt, waarom kraak je anders een hele nacht iemand af? Na een paar keer is 't wel genoeg. Je kan iemand aanspreken maar er is ook een moment dat je moet stoppen, gelukkig besef je je dat nu ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt iemand die herhaaldelijk terugkomt op vergeten onderwerpen en op dit moment zelf ook nog eens over één onderwerp door blijft gaan. Dat jij nou veel waarde hecht aan dat soort dingetjes mag je uiteraard zelf weten.
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd en triest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas is dat niet voorbehouden aan kinderen. Ook op de werkvloer is structureel pesten, helaas, niet ongewoon.
Ja want daar heb jij ook echt enig idee van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Je laat met deze post wel weer zien hoe slim je bent.
[..]
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd.
Tuurlijk wel; niets mis met paiq! Wat doe jij met fotobewonderaars?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef kree het volgende:
ooh ik heb weer een nieuwe foto bewonderaar op paiq.
Of mag ik hier niet weer over beginnen
Je mag best over paiq beginnen, het verboden woord is iets heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef kree het volgende:
ooh ik heb weer een nieuwe foto bewonderaar op paiq.
Of mag ik hier niet weer over beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |