Wat heb ik gemist vandaag?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het begint altijd onschuldig; waar het om gaat is dat je ook hier weer wat van leert.
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.quote:
Kan me hier wel enigszins in vinden ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een tijd lang zoals Kree geweest. Ik had wel eens het gevoel dat wanneer iemand op straat hardop lachte, dat ze mij uitlachte. Ik had vaak het gevoel dat mensen expres stekende opmerkingen naar me maakte om er zelf beter van te worden... maar dat is allemaal onzin die voorkomt uit onzekerheid. Als je je snel aangevallen voelt; en dat is in mijn ogen echt een groot probleem voor Kree, dan interpreteer je zaken al snel veel te negatief. Daar moet ie echt aan werken. Wat er vannacht gebeurde; gebeurd net zo goed IRL bij allerlei verschillende mensen... dit is hoe het gaat... dit is hoe het leven werkt.
Dit is het internet, get over it.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).
Ik denk juist dat de onzekerheid ook bij jullie ligt, waarom kraak je anders een hele nacht iemand af? Na een paar keer is 't wel genoeg. Je kan iemand aanspreken maar er is ook een moment dat je moet stoppen, gelukkig besef je je dat nu ook.
Zegt iemand die urenlang doorgaat over één onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit is het internet, get over it.
Zegt iemand die herhaaldelijk terugkomt op vergeten onderwerpen en op dit moment zelf ook nog eens over één onderwerp door blijft gaan. Dat jij nou veel waarde hecht aan dat soort dingetjes mag je uiteraard zelf weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zegt iemand die urenlang doorgaat over één onderwerp.
Stel je voor dat bekend wordt wie je leuk vindt. God verhoede, misschien vindt zij dat ook en wordt het watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt een klootzak volgens mij.![]()
Een vriend van mij vind een meisje leuk
Nu zat een gedeelte van de klas tijdens de pauze bij dat meisje in de buurt
Dus hij zorgde er voor dat hij werd uitgenodigd om daar te zitten
Nadeel is de hele klas weet welk meisje hij leuk vind alleen dat meisje niet
Ik had nadat iedereen het wist het in de facebookgroep van de klas gegooid![]()
Nu proberen ze te vissen wie ik leuk vind.
Alleen falen ze daar hard in omdat ik wel kan liegen tegen mensen.[ afbeelding ]
Helaas is dat niet voorbehouden aan kinderen. Ook op de werkvloer is structureel pesten, helaas, niet ongewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).
Ik denk juist dat de onzekerheid ook bij jullie ligt, waarom kraak je anders een hele nacht iemand af? Na een paar keer is 't wel genoeg. Je kan iemand aanspreken maar er is ook een moment dat je moet stoppen, gelukkig besef je je dat nu ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt iemand die herhaaldelijk terugkomt op vergeten onderwerpen en op dit moment zelf ook nog eens over één onderwerp door blijft gaan. Dat jij nou veel waarde hecht aan dat soort dingetjes mag je uiteraard zelf weten.
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd en triest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas is dat niet voorbehouden aan kinderen. Ook op de werkvloer is structureel pesten, helaas, niet ongewoon.
Ja want daar heb jij ook echt enig idee van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Je laat met deze post wel weer zien hoe slim je bent.
[..]
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd.
Tuurlijk wel; niets mis met paiq! Wat doe jij met fotobewonderaars?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef kree het volgende:
ooh ik heb weer een nieuwe foto bewonderaar op paiq.
Of mag ik hier niet weer over beginnen
Je mag best over paiq beginnen, het verboden woord is iets heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:34 schreef kree het volgende:
ooh ik heb weer een nieuwe foto bewonderaar op paiq.
Of mag ik hier niet weer over beginnen
Wat is het verboden woord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mag best over paiq beginnen, het verboden woord is iets heel anders.
Kan je die credits niet anders verdienen? Ze kan vast wel even wachten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef kree het volgende:
Haha oh ik heb niet genoeg credits zie ik nu om wat te sturen.
Best wel een schijt site dan eigenlijk.
mis 2 credits en dan moet ik er 65 kopen voor 1.50 weet niet of het wel de moeite is eigenlijk
je kunt die 1.50 ook besteden aan een fles cola uit de supermarkt; dat is wel echt value for money ofzo....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef kree het volgende:
Haha oh ik heb niet genoeg credits zie ik nu om wat te sturen.
Best wel een schijt site dan eigenlijk.
mis 2 credits en dan moet ik er 65 kopen voor 1.50 weet niet of het wel de moeite is eigenlijk
Ja volgens mij wel, maar weet niet precies hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan je die credits niet anders verdienen? Ze kan vast wel even wachten.
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
je kunt die 1.50 ook besteden aan een fles cola uit de supermarkt; dat is wel echt value for money ofzo....![]()
Hoe ik het zie... je hebt in je leven bepaalde doelen. Of een uitgave de moeite is, kun je simpelweg beantwoorden door te vragen; is dit een investering in mijn doel; of is dit gewoon een of ander mindless iets voor korte termijn plezier maar zonder verdere bijdrage, waar ik nu weer mijn geld aan uitgeef?
Ik zou het ook niet weten maar misschien iets om uit te zoeken dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar weet niet precies hoe dat werkt.
Wat jij vond is niet belangrijk, feiten zijn wel belangrijk. En het feit dat er op werkvloeren of op een forum wel degelijk in een vast patroon gepest kan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd en triest.
Voor zover ik weet door meer te chatten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten maar misschien iets om uit te zoeken dan?
Geld kost het altijd. Ik heb er ook 1x 9 euro tegenaan gegooid en ben daarna tig oneliners gaan sturen wat me behoorlijk wat leuke contacten heeft opgeleverd. Op andere datingsites betaal je tientallen euro's per maand... in een kroeg betaal je ook gegarandeerd meer dan 1,50 wanneer je een meid een drankje aanbiedt. Het is niet echt een bedrag waarvan je nou zegt: daar lig ik de komende tijd krom van....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.
Nou gaat het me niet om die 2 euro ofzo, maar het principe dat ik ervoor moet betalen.
Je hebt de feiten gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat jij vond is niet belangrijk, feiten zijn wel belangrijk. En het feit dat er op werkvloeren of op een forum wel degelijk in een vast patroon gepest kan worden.
Maar vind je trouwen op dit moment wel schijnheilig, jij hebt zelf ook met enige regelmaat mensen met de grond gelijk gemaakt. En dan nu roepen dat je het triest vind is eigelijk veel erger en kanslozer.
God je lijkt wel een wijf met je getreuzel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.
Nou gaat het me niet om die 2 euro ofzo, maar het principe dat ik ervoor moet betalen.
Ja eens, ga er eens over denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geld kost het altijd. Ik heb er ook 1x 9 euro tegenaan gegooid en ben daarna tig oneliners gaan sturen wat me behoorlijk wat leuke contacten heeft opgeleverd. Op andere datingsites betaal je tientallen euro's per maand... in een kroeg betaal je ook gegarandeerd meer dan 1,50 wanneer je een meid een drankje aanbiedt. Het is niet echt een bedrag waarvan je nou zegt: daar lig ik de komende tijd krom van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |