abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103667934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Inderdaad, mee eens. Betekent dat die mensen dit wel heel erg belangrijk (beginnen te) vinden aangezien het wel vaak dezelfde mensen zijn. Jammer dat d'r dan weer drie topics volzitten met gehuil op één persoon.
Ik heb me persoonlijk erg vermaakt vannacht; al moet ik toegeven dat het wel op het randje was richting kree af en toe hoor (misschien zelfs wat eroverheen).
pi_103668053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb me persoonlijk erg vermaakt vannacht; al moet ik toegeven dat het wel op het randje was richting kree af en toe hoor (misschien zelfs wat eroverheen).
Met z'n allen blijven inhakken op een persoon die je sneu vindt is ook niet alles nee. Het ontbrak een beetje aan subtiliteit.
maar goed...
pi_103668117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:48 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Inderdaad, mee eens. Betekent dat die mensen dit wel heel erg belangrijk (beginnen te) vinden aangezien het wel vaak dezelfde mensen zijn. Jammer dat d'r dan weer drie topics volzitten met gehuil op één persoon.
Ach, onder iwannabehigh heb je wel eens meer en tot dieper in de nacht lopen posten dan ik en onder mpj praktisch hetzelfde. Mag je voor jezelf uitmaken of het ook echt wat zegt over de personen.
pi_103668167
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lijkt me leuk als je er ook bij bent :).
Ik ga nog even kijken of het te doen is tussen de tentamens door, maar wie weet. :)
pi_103668196
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ach, onder iwannabehigh heb je wel eens meer en tot dieper in de nacht lopen posten dan ik en onder mpj praktisch hetzelfde. Mag je voor jezelf uitmaken of het ook echt wat zegt over de personen.
Het zegt vaak dat het een gebrek aan structuur in het leven is. D.w.z. dat je student, werkloos of verslaafde bent of op rare tijden werkt :P
pi_103668249
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het zegt vaak dat het een gebrek aan structuur in het leven is. D.w.z. dat je student, werkloos of verslaafde bent of op rare tijden werkt :P
Mijn tentamen en vakantie weken zitten niet echt vol structuur inderdaad. B-)
Vooral het soggen werkt niet bevorderend.
pi_103668311
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Structureel slapen van 5 uur tot 11 uur is ook structuur...
pi_103668362
Wat gaan jullie eigenlijk doen op die minimeet?
pi_103668837
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:05 schreef Westerling het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen op die minimeet?
Hopelijk de hakkenschoenen en mooie lange benen van money bewonderen onder het genot van een biertje.
pi_103668853
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:58 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het triest, en dat meen ik oprecht, dat er mensen zijn die de hele nacht spenderen aan het afkraken van iemand. Dat vind ik wel degelijk iets over die personen zeggen, lijkt mij dat je dan frustraties hebt want één keer (en dat is ook al eerder gebeurd) zeggen dat hij iets niet goed doet of wat dan ook, is heus wel genoeg. En jij noemt hem dan ook nog zwak, ik vind het eerder zwak dat je je hele nacht gaat spenderen aan het afkraken van iemand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je hebt je vermaakt door iemand af te kraken?

[ Bericht 0% gewijzigd door mrk.n op 28-10-2011 14:23:56 ]
pi_103669210
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hopelijk de hakkenschoenen en mooie lange benen van money bewonderen onder het genot van een biertje.
Oke, nou als me leerwerk beetje opschiet kom ik ook wel :) .
pi_103669221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:18 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat was na het uitgaan. Ik vind het triest, en dat meen ik oprecht, dat er mensen zijn die de hele nacht spenderen aan het afkraken van iemand. Dat vind ik wel degelijk iets over die personen zeggen, lijkt mij dat je dan frustraties hebt want één keer (en dat is ook al eerder gebeurd) zeggen dat hij iets niet goed doet of wat dan ook, is heus wel genoeg. En jij noemt hem dan ook nog zwak, ik vind het eerder zwak dat je je hele nacht gaat spenderen aan het afkraken van iemand.

[..]

Je hebt je vermaakt door iemand af te kraken?
Smoesjes, je hebt zelf ook vaak zat 's nachts gepost en niet alleen na uitgaan. Je gaf zelf al aan hele nachten over te slaan omdat je niet een dagje zonder je ex/vriendin/scharrel kan, ik heb tenminste nog een normale hoeveelheid slaap gepakt na vannacht. Ik ben nou eenmaal niet elke nacht bij mijn vriend of aan het uitgaan, dus dan heb je wel eens dat je hier blijft hangen als het topic lekker loopt. Zo vaak gebeurt het ook weer niet.
En kree begreep de punten niet te zien aan zijn vragen en ontkenning, ja dan ga je er op door. Doe nou niet alsof ik de enige ben, het topic zat toevallig aardig vol en dan loopt het makkelijk uit.
Tevens heb ik al gezegd dat het zwak-gedeelte een metafoor was en ik hem niet letterlijk zwak vind maar vooral niet de succesvolste qua versieren in dit topic.
pi_103669806
Hoi waar gaat t over? :+
pi_103669894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Smoesjes, je hebt zelf ook vaak zat 's nachts gepost en niet alleen na uitgaan. Je gaf zelf al aan hele nachten over te slaan omdat je niet een dagje zonder je ex/vriendin/scharrel kan, ik heb tenminste nog een normale hoeveelheid slaap gepakt na vannacht. Ik ben nou eenmaal niet elke nacht bij mijn vriend of aan het uitgaan, dus dan heb je wel eens dat je hier blijft hangen als het topic lekker loopt. Zo vaak gebeurt het ook weer niet.
En kree begreep de punten niet te zien aan zijn vragen en ontkenning, ja dan ga je er op door. Doe nou niet alsof ik de enige ben, het topic zat toevallig aardig vol en dan loopt het makkelijk uit.
Tevens heb ik al gezegd dat het zwak-gedeelte een metafoor was en ik hem niet letterlijk zwak vind maar vooral niet de succesvolste qua versieren in dit topic.
Je hebt lang over je post gedaan, zie ik. :') Ik sla inderdaad nachten over voor mijn vriendin samen met haar (neem aan dat jij dat ook wel eens doet/hebt gedaan, je slaapt immers niet alleen maar als je 's nachts bij elkaar bent) en uitgaan maar ik sla geen nachten over om iemand af te kraken omdat hij ''zwak'' is qua versieren en het niet met jou eens is, kom op zeg. In welk topic zitten we? Zulke woorden zijn ook écht bevorderlijk.

Mensen die constant andere mensen af kraken en de discussie opzoeken, wat jij altijd doet, zijn onzeker en/of hebben frustraties. Ik ga die shit vanaf nu in ieder geval melden, hoop dat d'r ook iets mee wordt gedaan. Prima dat je mensen aansprekt op dingen die mogelijk anders kunnen, maar om d'r nou met een hele groep de hele nacht over door te gaan op een denigrerende manier en d'r ook nog grappen over maken?
pi_103670015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je hebt lang over je post gedaan, zie ik. :') Ik sla inderdaad nachten over voor mijn vriendin samen met haar (neem aan dat jij dat ook wel eens doet/hebt gedaan, je slaapt immers niet alleen maar als je 's nachts bij elkaar bent) en uitgaan maar ik sla geen nachten over om iemand af te kraken omdat hij ''zwak'' is qua versieren en het niet met jou eens is, kom op zeg. In welk topic zitten we? Zulke woorden zijn ook écht bevorderlijk.

Mensen die constant andere mensen af kraken en de discussie opzoeken, wat jij altijd doet, zijn onzeker en/of hebben frustraties. Ik ga die shit vanaf nu in ieder geval melden, hoop dat d'r ook iets mee wordt gedaan. Prima dat je mensen aansprekt op dingen die mogelijk anders kunnen, maar om d'r nou met een hele groep de hele nacht over door te gaan op een denigrerende manier en d'r ook nog grappen over maken? Zoek een hobby.
Wat ben jij weer schijnheilig en hypocriet zeg, wel knap dat je dit altijd erg consequent vol houdt hoor.

Verder hou ik het op :') wat betreft je analyse.
pi_103670041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoi waar gaat t over? :+
Minimeets. B-)
pi_103670073
Geen ruzie maken over mij hè. :)

Ik was het niet eens met de punten vannacht die ter discussie kwamen en nog steeds niet trouwens.
Maar laten we het maar lekker gaan.

Laten we het positief houden....

Wijze woorden weer :)
Do what you love, love what you do!
pi_103670090
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat ben jij weer schijnheilig en hypocriet zeg, wel knap dat je dit altijd erg consequent vol houdt hoor.

Verder hou ik het op :') wat betreft je analyse.
Ja, ik ga ook echt constant iemand aanvallen en gelijk maken met de grond met een hele groep. Ik maak d'r in ieder geval melding van bij de modjes, zonde van dat off topic geleuter iedere nacht.
pi_103670156
Als jij 5 november komt om mij uit te lachen mag je wel wegblijven mpj :P
pi_103670166
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, ik ga ook echt constant iemand aanvallen en gelijk maken met de grond met een hele groep. Ik maak d'r in ieder geval melding van bij de modjes, zonde van dat off topic geleuter iedere nacht.
Neuh zoveel medestanders heb je vaak niet inderdaad, maar dat is dan ook niet waar ik op doelde. :*
pi_103670229
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Neuh zoveel medestanders heb je vaak niet inderdaad, maar dat is dan ook niet waar ik op doelde. :*
Ik heb dan ook geen medestanders nodig om iemand de grond in te trappen, dat kan ik goed alleen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Als jij 5 november komt om mij uit te lachen mag je wel wegblijven mpj :P
Ik ga sowieso niemand uitlachen.
pi_103670291
:o dat zei jij!
pi_103670322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:55 schreef Cassandra87 het volgende:
:o dat zei jij!
Ja, heb je alles wat daarvoor gezegd werd ook gelezen of niet?
pi_103670351
Hahaaha ik wilde net zeggen.. Ik lees je post erboven en vermoed nu dat dat sarcasme was :P :*
Sorry, zo ver was ik nog niet, meestal lees ik de 2 laatste posts om even up to date te blijven hihi
pi_103670491
Vond wel dat ik een beetje te hard werd aangevallen trouwens vannacht.
Ik kraak niemand af.

Maargoed, kan het wel hebben hoor :)
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')