Wat is het verboden woord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mag best over paiq beginnen, het verboden woord is iets heel anders.
Kan je die credits niet anders verdienen? Ze kan vast wel even wachten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef kree het volgende:
Haha oh ik heb niet genoeg credits zie ik nu om wat te sturen.
Best wel een schijt site dan eigenlijk.
mis 2 credits en dan moet ik er 65 kopen voor 1.50 weet niet of het wel de moeite is eigenlijk
je kunt die 1.50 ook besteden aan een fles cola uit de supermarkt; dat is wel echt value for money ofzo....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef kree het volgende:
Haha oh ik heb niet genoeg credits zie ik nu om wat te sturen.
Best wel een schijt site dan eigenlijk.
mis 2 credits en dan moet ik er 65 kopen voor 1.50 weet niet of het wel de moeite is eigenlijk
Ja volgens mij wel, maar weet niet precies hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan je die credits niet anders verdienen? Ze kan vast wel even wachten.
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
je kunt die 1.50 ook besteden aan een fles cola uit de supermarkt; dat is wel echt value for money ofzo....![]()
Hoe ik het zie... je hebt in je leven bepaalde doelen. Of een uitgave de moeite is, kun je simpelweg beantwoorden door te vragen; is dit een investering in mijn doel; of is dit gewoon een of ander mindless iets voor korte termijn plezier maar zonder verdere bijdrage, waar ik nu weer mijn geld aan uitgeef?
Ik zou het ook niet weten maar misschien iets om uit te zoeken dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar weet niet precies hoe dat werkt.
Wat jij vond is niet belangrijk, feiten zijn wel belangrijk. En het feit dat er op werkvloeren of op een forum wel degelijk in een vast patroon gepest kan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
Kan wel, maar in zo'n topic vind ik het vreemd en triest.
Voor zover ik weet door meer te chatten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten maar misschien iets om uit te zoeken dan?
Geld kost het altijd. Ik heb er ook 1x 9 euro tegenaan gegooid en ben daarna tig oneliners gaan sturen wat me behoorlijk wat leuke contacten heeft opgeleverd. Op andere datingsites betaal je tientallen euro's per maand... in een kroeg betaal je ook gegarandeerd meer dan 1,50 wanneer je een meid een drankje aanbiedt. Het is niet echt een bedrag waarvan je nou zegt: daar lig ik de komende tijd krom van....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.
Nou gaat het me niet om die 2 euro ofzo, maar het principe dat ik ervoor moet betalen.
Je hebt de feiten gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat jij vond is niet belangrijk, feiten zijn wel belangrijk. En het feit dat er op werkvloeren of op een forum wel degelijk in een vast patroon gepest kan worden.
Maar vind je trouwen op dit moment wel schijnheilig, jij hebt zelf ook met enige regelmaat mensen met de grond gelijk gemaakt. En dan nu roepen dat je het triest vind is eigelijk veel erger en kanslozer.
God je lijkt wel een wijf met je getreuzel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
Punt is, het is een investering voor mijn doel, alleen ik heb er niet veel verwachtingen bij.
Nou gaat het me niet om die 2 euro ofzo, maar het principe dat ik ervoor moet betalen.
Ja eens, ga er eens over denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geld kost het altijd. Ik heb er ook 1x 9 euro tegenaan gegooid en ben daarna tig oneliners gaan sturen wat me behoorlijk wat leuke contacten heeft opgeleverd. Op andere datingsites betaal je tientallen euro's per maand... in een kroeg betaal je ook gegarandeerd meer dan 1,50 wanneer je een meid een drankje aanbiedt. Het is niet echt een bedrag waarvan je nou zegt: daar lig ik de komende tijd krom van....
Nou zal het eens proberen dan, jullie hebben me overtuigdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter gooi je die 1.30 er gewoon tegenaan, wat kan jou het nou schelen.
Ja, maar geen succes daar tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
kree probeer je het ook wel eens in het echt ??? of blijf je alleen kijken op datingsites ?? Ik denk namelijk dat je minder duur uit bent dan en het voordeel is ook echt contact in plaats van achter een scherm dan kan je veel makkelijker zien of het echt klikt dan op internet
Zit op me mobiel dus zo snel zoeken gaat niet. En al die user namen onthoud ik nooit. Zo boeiend en belangrijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt de feiten gezien.
Wie heb ik met de grond gelijk gemaakt? Namen, voorbeelden (quotes)?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God je lijkt wel een wijf met je getreuzel.
Of je doet het wel wn hebt daar een goede reden voor.
Of je doet jet niet en heb je daar een goede reden voor.
Durf eens een knoop door te hakken ipv twijfelen.
Omdat die reacties d'r niet zijn. Ik reageer alleen als mensen beginnen tegen/over mij, sowieso. En ik geef je gelijk; heb bepaalde mensen hier met de grond gelijk aangezien die mensen tegen of over mij begonnen. En grappig is, dat doe ik zo weer, vind ik geen enkel probleem, ook in real life.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit op me mobiel dus zo snel zoeken gaat niet. En al die user namen onthoud ik nooit. Zo boeiend en belangrijk
Vind ik fok niet.
En tevens ga ik al helemaal geen tijd besteden aan een persoon die opeens heel schijnheilig gaat doen. Zo een persoon is niet meer dan een plukje stof in een hoekje van me huiskamer.
Kusje en bespaar me je reactie. Ik laat het hier namelijk bij.
Afgelopen nacht was echt wel puur aanvallen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niemand komt hier puur om jou aan te vallen. Ik denk dat je je ook te snel aangevallen voelt en niet goed weet hoe je moet reageren op geintjes?
Goedzo, wat ga je sturen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal het eens proberen dan, jullie hebben me overtuigd
Ik ben het een keer met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je kritieken in het leven enzovoort maar in de volwassenenwereld krijg je die echt niet op de manier zoals jullie het deden bij Kree. Het was denigrerend en de standaard mensen hadden weer 't hoogste woord. Niemand gaat zo lang door om iemand af te kraken met een hele groep (kinderen misschien).
Ik denk juist dat de onzekerheid ook bij jullie ligt, waarom kraak je anders een hele nacht iemand af? Na een paar keer is 't wel genoeg. Je kan iemand aanspreken maar er is ook een moment dat je moet stoppen, gelukkig besef je je dat nu ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |