SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Waarom vraag je dat aan mij, ik ga niet naar die meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:55 schreef mrk.n het volgende:
Jaja, Sinji. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag over Flepke?
[..]
Ja ? Ik zeg alleen dat het triest klinkt. En dat is het ook los van het feit of jij het wel of niet gaat doen. En hoezo again ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben jij Flepke? Hij maakt ook altijd de fout zei/zij, maar dat zei ik.
[..]
Misschien moet je eerst alles teruglezen voordat je zomaar een oordeel hebt (again). Same for Sinji.
Je zeurde al een keer eerder om iets waar je helemaal geen zekerheid over had.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja ? Ik zeg alleen dat het triest klinkt. En dat is het ook los van het feit of jij het wel of niet gaat doen. En hoezo again ?
Of sowieso gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:16 schreef Sinji het volgende:
Geen idee. Maar zoals Cassandra zei is het een singles-meet? Waarom zou je dan je vriendin meenemen?
Ik organiseer de meet als niet single hoorquote:
Dit dus. Sociale intuïtie enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik organiseer de meet als niet single hoor
Maar ik blijf er bij dat ik het niet eerlijk vind tegenover anderen die onvrijwillig single komen. Als zij er geen bezwaar tegen hebben zul je mij niet horen.
Never back down en altijd op een speelse manierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die je bewust lopen te testen? Ik kan het meestal verbaal niet winnen.
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met mensen die je bewust lopen te testen? Ik kan het meestal verbaal niet winnen.
Hij heeft het denk ik over versieren. Man vs vrouw.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.
Ik vind het best hoor als je issues hebt maar reageer ze niet op mij af , dan ga ik liever met mensen om waar ik prettig mee omga
Gewoon in het algemeen, maar is op versieren ook prima toepasbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij heeft het denk ik over versieren. Man vs vrouw.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou op een gegeven moment bij mij is het dan over. Ik had het bij een meisje in de buurt die was nogal profiteurderig en had issues, juist omdat ze moeite met dingen had was ze soms onbeschoft tegen mij en nogal snauwerig , heeft ze een paar keer gedaan en toen was ik er klaar mee.
Ik vind het best hoor als je issues hebt maar reageer ze niet op mij af , dan ga ik liever met mensen om waar ik prettig mee omga
Cappucino?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Capstan, Tijn en Cappucino komen sowieso, Axel en Benzin misschien, en nog 2 anderen die ik even zal mailen of ze nog komen. Als die t goed vinden is je vriendin welkom
hahaquote:
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik organiseer de meet als niet single hoor
Maar ik blijf er bij dat ik het niet eerlijk vind tegenover anderen die onvrijwillig single komen. Als zij er geen bezwaar tegen hebben zul je mij niet horen.
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.
En als mkr alleen 'eventjes' komt met zijn vriendin.. dan lijkt me dat vrij plausibel. Ook zijn posthistorie in rekening houdendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijken
Dat was ironisch bedoeld hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
En als mkr alleen 'eventjes' komt met zijn vriendin.. dan lijkt me dat vrij plausibel. Ook zijn posthistorie in rekening houdend
Leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaat 't meer op ramptoerisme lijken
are you kidding mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
Why can't we be friends , why can't we be friends
Haha tegen wie had je het eigenlijk?quote:
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Zo'n meet is vaak ook juist bedoeld om wat leuks te doen zonder koppels in de buurt.
Misschien is dit een introductie tot de mededeling dat de jongen die ze leuk vindt alleen vrienden wil zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha tegen wie had je het eigenlijk?
Ik zeur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zeurde al een keer eerder om iets waar je helemaal geen zekerheid over had.
Haha, slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Bedoel je mij? Want dat zei ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Is de pannekoek die mij en cactus1 eendezelfde vond al beter geinformeerd ondertussen?
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al denk ik wel dat ik mijn vriend ergen s in Amsterdam parkeer voor t geval niemand komt opdagen
Gewoon voor de GWK. Om 1 uur. Ik zal een kopje koffie vasthebben. Niet uit de magnetron thoughquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs ik zeg dat ik kom, dan kom ik ook. Maar we moeten wel nog een goede afspraak hebben hoe we elkaar gaan vinden
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel een keertje meeten hoor
Of gewoon tijdens de meet. Ik ben er trouwens alleen 's middagsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Buiten deze meet omMisschien vraag ik wel of ie me na afloop komt ophalen
En wat als wij dat nu eens wel doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
En geen ruzie tijdens de meet hoor
Het is maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als wij dat nu eens wel doen?
Hmm, pannekoeken!quote:
Check. We hebben nog kommaneukers in de zaal...quote:
Ik pasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind
Gaat heen en vermenigvuldigd u?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |