SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
niet meegelezen, maar zonder alles terug te lezen.
Gaat het nog ergens over?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
Ow, and I'll just leave this right hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Better leave it, period. Me no likey stupid spam like that
Tozz, hier voor jou!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cmon, you're not the pokemon dude's age anymore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tozz, hier voor jou!CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was maar een grapje hoor, niet zo serieus doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Sinji het volgende:
Niet als iedereen zo serieus is als jij en pokemonhumor niet kan waarderen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, niet zo serieus doen
Zei jij niet dat je hen irl wilt gaan uitlachen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:
Mag je ook mensen die niks met de meet hebben te maken meenemen naar de meet?
klinkt triestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zij jij niet dat je hen irl wilt gaan uitlachen?
Ben jij Flepke? Hij maakt ook altijd de fout zei/zij, maar dat zei ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zij jij niet dat je hen irl wilt gaan uitlachen?
Misschien moet je eerst alles teruglezen voordat je zomaar een oordeel hebt (again). Same for Sinji.quote:
Nee er werd boven gezegd dat hij allerlei mensen uitlachte en daar reageerde hij op, dat dat ook echt de reden was dat hij naar de meet ging [/sarcastic]quote:
Blijkbaar lees je niet alles want dan constateer je iets niet helemaal goed als je 't werkelijk serieus opvat, maar had ik wel gedacht hier.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:
Mag je ook mensen die niks met de meet hebben te maken meenemen naar de meet?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik laat mijn vriend ook thuis. Lijkt me niet de bedoeling om allemaal stelletjes te hebben op de meet (Tenzij daar gevormd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |