Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:21 schreef mrk.n het volgende:
Oke, hoeveel vrouwen zijn d'r eigenlijk op de meet?
Sinji, heb jij mijn hele postgeschiedenis gelezen ofzo aangezien je zulke uitspraken doet over mijn postgeschiedenis?
Inderdaad, ik ga mijn status weer openbaar maken. Des te beter voor de mensen die mij willen checken enzo.![]()
in een fotoboek hoor je ook een foto te hebben !quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.
Waarom?...is me een raadsel![]()
Vreemde mensen hier op fok!
Als je me wilt zien, kom je toch naar de meet? ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
in een fotoboek hoor je ook een foto te hebben !
Hoe doe je dat? Wil ik ook. Ik word namelijk altijd zodra ik online kom aangesproken door een meisje uit Londen, ik ga altijd meteen weer offline maar dan krijg ik weer boze reacties (uiteindelijk) dat ik negeer enzo. Ik word er gek van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik verberg mijn online status op facebook omdat dan veel mensen willen chatten en ik wil niet chatten en ook tegen stalkers
Ze vinden je vast interessant. Waarom Flupke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flupke en firefly zaten de hele tijd in mijn fotoboek te kijken.
Waarom?...is me een raadsel![]()
Vreemde mensen hier op fok!
Als ik op MSN zit, verberg ik mijn status bijna altijd, zodat ik niet hoef te chatten terwijl ik door een berg nieuwe ongelezen emails zit te ploegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik verberg mijn online status op facebook omdat dan veel mensen willen chatten en ik wil niet chatten en ook tegen stalkers
Geen idee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Ze vinden je vast interessant. Waarom Flupke?
Ja, fokkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Oke, thanks.
Gaan mensen vanavond/vannacht nog iets leuks doen?
Moet je daarom zo vroeg slapen ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, fokken
Edit:Nee, ik ga zo naar bed. Moet morgen vroeg op m'n moeder helpen met d'r printer![]()
Nee, maar ben toch wel beetje moe. Ben nog niet helemaal beter van die griep en door die griep ben ik steeds idioot vroeg naar bed gegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Moet je daarom zo vroeg slapen ?
Doe ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
Damn. Minibeer je moet trouwens echt reageren op mijn pm. Tevens ben ik Loka kwijt, heeft iemand haar gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |