Ach ik heb het ook bij iemand anders geflikt dus ik mag er eigenlijk niet over klagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Hopen dat het wederzijds dan is er geen probleem
Nouja als er iets uitkomt ben je hem dankbaar, geloof mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkere vriend heb je dan?
Bijna 29 jaar minus 3 maandenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tijn, hoe lang ben je nu al op zoek? Je hebt eerder een vriendin gehad?
Als je dat even goed kan als je teksten... Zeker nice danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
hahanet op paiq heb ik beloofd om een gedicht voor te schrijven
Ik heb nog een redelijk volwassen klas die niet meteen dat aan dat meisje gaat verlullen gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja als er iets uitkomt ben je hem dankbaar, geloof me
Als hij je alleen voor lul zet is het natuurlijk wat anders.
Voor de meeste vrouwen werkt dit libido verlagend..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
hahanet op paiq heb ik beloofd om een gedicht voor te schrijven
Oh dan is er (nog) niets aan de handquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik heb het ook bij iemand anders geflikt dus ik mag er eigenlijk niet over klagen.![]()
En gelukkig weet zij het (nog) niet omdat ze in een andere klas en op een andere afdeling zit.
Oh dat gaat wel lukken. Ze is best leuk dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je dat even goed kan als je teksten... Zeker nice dan
Ach in mijn geval wist iedereen het. Zelfs toen ze op een gegeven moment met iemand anders ging kon ik me er niet overheen zetten. Heb wel anderhalf jaar ofzo achter haar aan gezeten. Jaren later haar weer eens ergens tegengekomen, en ik smolt meteen weer als suiker in de hete thee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een redelijk volwassen klas die niet meteen dat aan dat meisje gaat verlullen gelukkig.
Nee nog niet zo lang. Gelukkig zijn er ook vrouwen die dat soort dingen wel leuk vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor de meeste vrouwen werkt dit libido verlagend..![]()
Ken je haar al lang of maar net?
Je weet wat misschien betekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Of ik kom is nog heel onzeker, dus maak nog niet iedereen er lekker mee. Als blijkt dat ik niet kom zijn jullie misschien teleurgesteld
Klopt. Good luck getting it in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee nog niet zo lang. Gelukkig zijn er ook vrouwen die dat soort dingen wel leuk vinden
Geen idee wat dat is maar veel plezier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
anyways ik ben naar Atari Teenage Riot toemazzel
niet met ff en flupke stappen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar veel plezier.
Ik ga misschien zo ook nog de stad in.
wel dus, ik had eigenlijk al afgesmsd omdat ik mijn portemonnee met alles erin niet kon vinden, maar toen ik stopte met zoeken vond ik hem opeensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet met ff en flupke stappen?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
wel dus, ik had eigenlijk al afgesmsd omdat ik mijn portemonnee met alles erin niet kon vinden, maar toen ik stopte met zoeken vond ik hem opeens
Ik weet trouwens niet of flepke nog meegaat, ik heb nu alleen met ff afgesproken.
Dan ziet niet iedereen dat ik bijna 24/7 online ben en kom ik minder kansloos over. Hetzelfde geldt voor iedereen die dat ook heeft, als ze iets anders beweren liegen ze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom sommigen hun online status op verbergen zetten
Tegen stalkersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Waarom sommigen hun online status op verbergen zetten
als ik niet direct reageer op een pm of dm krijg ik geen verwijt want ze zien toch niet dat ik on;line ben/wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan ziet niet iedereen dat ik bijna 24/7 online ben en kom ik minder kansloos over. Hetzelfde geldt voor iedereen die dat ook heeft, als ze iets anders beweren liegen ze.
Ik krijg nooit verwijten als ik niet meteen reageer, ook al zit ik soms op fok! terwijl ik een spelletje doe of de afwas of wat dan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik niet direct reageer op een pm of dm krijg ik geen verwijt want ze zien toch niet dat ik on;line ben/was
Jij hebt last van stalkers??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |