Preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Kroelen is lekker strelend bij elkaar liggen volgens internet. Ik dacht dat het gewoon neuken was.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat je Naat niet hebt ontmoet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefde![]()
Daarnaast, ik vind het gemeen om bezette meisjes te hosselen.
as if.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.quote:

Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.[ afbeelding ]
Een grapje was het.
Lief as alwaysquote:
Ik heb een kutdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotje
Kroel zequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Kusjekroelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar de voice ???
Ja maar dan ga ik laatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.quote:
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.
De hele klas weet het nu al tenminste.
Dat overleef je ook wel weer hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;D
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat overleef je ook wel weer hoor.
Ah, storm in een glas water!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 17.
Natuurlijk overleef ik het.
Maar als je een tiener bent en op school zit zijn dit de grootst mogelijke rampen.
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
nou een ramp is het niet hoor , meer ongemakkelijk maar met rampen denk ik toch meer aan andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |