Lief as alwaysquote:
Ik heb een kutdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotje
Kroel zequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Kusjekroelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar de voice ???
Ja maar dan ga ik laatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.quote:
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.
De hele klas weet het nu al tenminste.
Dat overleef je ook wel weer hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;D
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat overleef je ook wel weer hoor.
Ah, storm in een glas water!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 17.
Natuurlijk overleef ik het.
Maar als je een tiener bent en op school zit zijn dit de grootst mogelijke rampen.
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
nou een ramp is het niet hoor , meer ongemakkelijk maar met rampen denk ik toch meer aan andere dingen
Een bash ontstaat meestal gewoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoor
Vraag het aan Faye.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef benzin het volgende:
Hoe voer je in vredesnaam een interessant gesprek met een meisje op msn? Ik ben schijnbaar zo niet boeiend dat ze niet meer antwoord, mar ik durf niet nog meer te zeggen/te vragen uit angst dat ik eng/raar overkom.
Dat zeg ik niet maar bij ramp denk ik meer aan aardbevingen, overlijden van mensen in de omgeving, dakloos worden etcquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.
Die stellen eigenlijk niks voor.
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Sinji het volgende:
We kunnen zeggen wat we willen, maar hij zit toch echt met die gevoelens. Alleen veel interacties met verschillende meisjes zullen die gevoelens doen verdwijnen
Oke. Heb jij geen grappen klaarstaan ofzo? Wordt een beetje moe van Loka zoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Een bash ontstaat meestal gewoon.
Iemand post wat en er komt een grap/bash in me op.
Nee, als dit je vaker en vaker overkomt, worden de gevoelens schijnbaar steeds minder. Ik zou 't niet wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?
Haha nee, je gevoel van 'kut iedereen weet hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als ik veel met meisjes praat vind ik dit meisje niet meer leuk?
Maar ik vind al niet zo snel iemand leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha nee, je gevoel van 'kut iedereen weet het' en inderdaad. Meisjes zul je dan ook minder snel bijzonder vinden.
Faye, help! Leer me jouw gespreksskillsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het aan Faye.
Ik heb urenlange gesprekken op MSN met haar.
Hoe het kan, geen flauw idee.
Newbie kan het ook is gebleken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Faye, help! Leer me jouw gespreksskills
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Faye, help! Leer me jouw gespreksskills
Via MSN?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.
Dacht van wel. My badquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind al niet zo snel iemand leuk.![]()
Als dat alleen maar nog verminderd word het ernstig.
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Via MSN?
Vandaar dat al die berichten nooit aankomen.
Sommigen vinden het dus veiliger en aangenamer om het achter een scherm te doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msn
In 't echt is altijd veel beterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sommigen vinden het dus veiliger en aangenamer om het achter een scherm te doen.
Vroeger wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dacht van wel. My bad
Maar veel dollen en grollen met meiden heeft alleen maar voordelen, that's what I wanted to say
Inderdaad, gewoon ad rem. Betekent trouwens niet dat je informatie moet delen zoals je moeder die je kleedt.quote:
Als ik dat doe komen er geen woorden uit mijn mond omdat ik niet weet welke ik moet maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je trekt je mond open, laat je stembanden werken en voila.
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Via MSN?
Vandaar dat al die berichten nooit aankomen.
Volgens mij heeft benzin iemand van internet gevonden waarmee hij gaat MSN.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter proberen in het echt aan te spreken ? Ik denk namelijk dat je meer indruk op degene maakt door in echt gesprek aan te gaan dan via msn
No shitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In 't echt is altijd veel beter
Vraag hoe haar dag was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.
Maar serieus, ik heb totaal geen inspiratie en ik kan gewoon geen enkel boeiend gesprek voeren met normale mensen en dan vooral meisjes. Ik heb vaak het gevoel dat ik als het stil begint te vallen meestal een soort interview ervan maak waarin ik steeds vragen stel en de andere partij kort antwoordt.
Oh ik dacht even dat het om jou en dat meisje ging , en daarom raadde ik het eigenlijk af , omdat ik weet dat als je elkaar kent meiden het vaak leuker vinden als je gewoon wat vraagtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heeft benzin iemand van internet gevonden waarmee hij gaat MSN.
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat doe komen er geen woorden uit mijn mond omdat ik niet weet welke ik moet maken.
[..]
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.
Maar serieus, ik heb totaal geen inspiratie en ik kan gewoon geen enkel boeiend gesprek voeren met normale mensen en dan vooral meisjes. Ik heb vaak het gevoel dat ik als het stil begint te vallen meestal een soort interview ervan maak waarin ik steeds vragen stel en de andere partij kort antwoordt.
Ze zijn dus niet geïnteresseerd. Die interesse moet je dus opwekken. Meiden kunnen veul lullen gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Vervelend inderdaad als meiden alleen antwoorden met "haha""ja""ok"
En zelf geen initiatief tonen.
Maar dat ligt aan ons hoor volgens bepaalde personen
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.quote:
Dat probeer ik dan ook altijd, maar soms is het moeilijk om een open vraag te bedenken en dan alsnog kan ze kort (of niet) antwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
Altijd open vragen stellen dus in jullie geval. Anders antwoord ze toch ja of nee
Niet helemaal, maar ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit. Als ik vragen of opmerkingen zou kunnen maken die zij heel erg leuk of interessant vindt dan zal ze vast wel meer moeite doen. In dat opzicht bedenken wij schijnbaar niet altijd even interessante vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
Sorry, but it's the truth. Hoe kun je anders verklaren dat sommigen immens veel succes hebben met gesprekken en jij niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.
Of dit. En dan vragen of ze haar katten al te eten heeft gegeven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.
"Ik ga je niet vragen of alles goed gaat want zo cliché ben ik gelukkig niet"
En dan een totale random vraag.
Dit absoluut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nou misschien omdat ze niet alleen richten op online daten en dus meer opties hebben en ik denk ook dat jullie iets te veel blindstaren op wat jullie willen en daardoor juist krampachtig en beetje desperate over kunnen komen
Dus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
Benzin? Als je nou eens gewoon in het midden van het gesprek 'pannenkoeken' zegt. En dan zal ze wss vragen: 'Wat nou pannenkoeken' en dan kun jij een heel verhaal beginnen, of een ervaring met pannenkoeken vertellen, of hoe je met haar pannenkoeken gaat eten (doet ze vanzelf wel mee met het verhaal denk ik). En in het geval van dat 2de (ervaring) wel eindigen met: en wat was jou leukste ervaring met pannenkoeken? En tadzaam je bent weer 10 minuten verder in een gesprek. Dan in haar verhaal iets zoeken om op in te haken enzovoortz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |