Nee, ik ken jullie vrijwel niet. En Amsterdam is ook nog eens 3 uur reizen bij mij vandaan en weer terug dan zit ik al op 6 uur. Bovendien lijkt het me ook wel erg raar om zo vreemden te ontmoetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar ben toch wel beetje moe. Ben nog niet helemaal beter van die griep en door die griep ben ik steeds idioot vroeg naar bed gegaan
Denk, half 9 en zo![]()
Hidden, kom je naar de meet? Kun je meteen zien hoe ik eruit zie hehe![]()
![]()
Ja, maar toch moest ik dat even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je weet wat misschien betekend?
Ja, die 6 uur is minder, maar voor mij zijn het ook allemaal onbekenden en toch ga ik 't doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Nee, ik ken jullie vrijwel niet. En Amsterdam is ook nog eens 3 uur reizen bij mij vandaan en weer terug dan zit ik al op 6 uur. Bovendien lijkt het me ook wel erg raar om zo vreemden te ontmoeten
Scissorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik heb vanavond een meisje gehosselt, ze ligt nu in mijn bed. Wat moet ik doen?
Wachten tot ik bij jou ben om te kijken kthxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Hallo, ik heb vanavond een meisje gehosselt, ze ligt nu in mijn bed. Wat moet ik doen?
Gewoon door blijven fokken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Wie allemaal dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
En woensdag is er ook een kleine minimeet in Wormerveer
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Wachten tot ik bij jou ben om te kijken kthx
Waarom word ik godverdomme niet ingelicht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.
Het is een compliment om te horen dat een meisje me lief vindtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is faye, we wachten wel, faye vindt je lief.
Ze vind mij ook lief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een compliment om te horen dat een meisje me lief vindtDoe maar de groetjes dan
Vanaf 2000 al.. Die zal zo wel weer wakker zijn dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die ligt nu vast te maffen na haar slaapgevrekgebrek van afgelopen week
Jullie zijn nu bij elkaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanaf 2000 al.. Die zal zo wel weer wakker zijn dan.
Ga dan kroelen met haar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vind mij ook lief.
Maar neuken doe ik haar nog steeds niet.![]()
DONT WALK IN TO THE TRAP MAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefde![]()
Daarnaast, ik vind het gemeen om bezette meisjes te hosselen.
Het is dat je Naat niet hebt ontmoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee want Turkije. En tevens was ik haar dan niet kwijt he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer, was aan de foon
[..]
Jullie zijn nu bij elkaar?
Preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Kroelen is lekker strelend bij elkaar liggen volgens internet. Ik dacht dat het gewoon neuken was.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat je Naat niet hebt ontmoet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, dat neuken is helemaal niet belangrijk, ben al lang blij met die liefde![]()
Daarnaast, ik vind het gemeen om bezette meisjes te hosselen.
as if.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.quote:

Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was even een bash naar de vriend van mijn beste vriendin.[ afbeelding ]
Een grapje was het.
Lief as alwaysquote:
Ik heb een kutdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet gemeen doen over mijn dropjescheetjepeteetjeliefstehonneponnedotjemalotje
Kroel zequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Kusjekroelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef mrk.n het volgende:
Ok, weer iets geleerd. Fijne avond allen, ik ga kroelen enzo.
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom kijk ik in godsnaam naar de voice ???
Ja maar dan ga ik laatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, je ging toch naar de kroeg?
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.quote:
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat het meisje wat ik leuk vind, weet dat ik haar leuk vind.
De hele klas weet het nu al tenminste.
Dat overleef je ook wel weer hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu vol zelfvertrouwens 't morgenlicht tegemoet ;D
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat overleef je ook wel weer hoor.
Ah, storm in een glas water!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 17.
Natuurlijk overleef ik het.
Maar als je een tiener bent en op school zit zijn dit de grootst mogelijke rampen.
Ik bedoel bash mij, maar over je problemen praten wil ik ook wel doen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn tienerrampen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
nou een ramp is het niet hoor , meer ongemakkelijk maar met rampen denk ik toch meer aan andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |