Oh ik dacht even dat het om jou en dat meisje ging , en daarom raadde ik het eigenlijk af , omdat ik weet dat als je elkaar kent meiden het vaak leuker vinden als je gewoon wat vraagtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij heeft benzin iemand van internet gevonden waarmee hij gaat MSN.
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik dat doe komen er geen woorden uit mijn mond omdat ik niet weet welke ik moet maken.
[..]
En het gaat inderdaad nu om mijn vingers en niet om mijn stembanden.
Maar serieus, ik heb totaal geen inspiratie en ik kan gewoon geen enkel boeiend gesprek voeren met normale mensen en dan vooral meisjes. Ik heb vaak het gevoel dat ik als het stil begint te vallen meestal een soort interview ervan maak waarin ik steeds vragen stel en de andere partij kort antwoordt.
Ze zijn dus niet geïnteresseerd. Die interesse moet je dus opwekken. Meiden kunnen veul lullen gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Vervelend inderdaad als meiden alleen antwoorden met "haha""ja""ok"
En zelf geen initiatief tonen.
Maar dat ligt aan ons hoor volgens bepaalde personen
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.quote:
Dat probeer ik dan ook altijd, maar soms is het moeilijk om een open vraag te bedenken en dan alsnog kan ze kort (of niet) antwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
Altijd open vragen stellen dus in jullie geval. Anders antwoord ze toch ja of nee
Niet helemaal, maar ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit. Als ik vragen of opmerkingen zou kunnen maken die zij heel erg leuk of interessant vindt dan zal ze vast wel meer moeite doen. In dat opzicht bedenken wij schijnbaar niet altijd even interessante vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
Sorry, but it's the truth. Hoe kun je anders verklaren dat sommigen immens veel succes hebben met gesprekken en jij niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
Oh over dat laatste hadden we vannacht een hele dicussie.
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Vaak geven mensen daar een heel kort antwoord op.
Of dit. En dan vragen of ze haar katten al te eten heeft gegeven ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak anders grapje over zo'n standaard vraag.
"Ik ga je niet vragen of alles goed gaat want zo cliché ben ik gelukkig niet"
En dan een totale random vraag.
Dit absoluut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nou misschien omdat ze niet alleen richten op online daten en dus meer opties hebben en ik denk ook dat jullie iets te veel blindstaren op wat jullie willen en daardoor juist krampachtig en beetje desperate over kunnen komen
Dus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
Benzin? Als je nou eens gewoon in het midden van het gesprek 'pannenkoeken' zegt. En dan zal ze wss vragen: 'Wat nou pannenkoeken' en dan kun jij een heel verhaal beginnen, of een ervaring met pannenkoeken vertellen, of hoe je met haar pannenkoeken gaat eten (doet ze vanzelf wel mee met het verhaal denk ik). En in het geval van dat 2de (ervaring) wel eindigen met: en wat was jou leukste ervaring met pannenkoeken? En tadzaam je bent weer 10 minuten verder in een gesprek. Dan in haar verhaal iets zoeken om op in te haken enzovoortz
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of dit. En dan vragen of ze haar katten al te eten heeft gegeven ofzo.
Nja, ik verwacht ik eerlijk gezegd niet teveel van. Ik vermoed dat het dood loopt of saai wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nou misschien omdat ze niet alleen richten op online daten en dus meer opties hebben en ik denk ook dat jullie iets te veel blindstaren op wat jullie willen en daardoor juist krampachtig en beetje desperate over kunnen komen
Pannenkoeken.quote:
ewwwwwww dat is de goorste pick uplijn die ik gehoord hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"
Ik heb een zieke geest, komt allemaal door FOK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ewwwwwww dat is de goorste pick uplijn die ik gehoord heb
Daarom word het dus ook ook saai en loopt het dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik verwacht ik eerlijk gezegd niet teveel van. Ik vermoed dat het dood loopt of saai wordt.
Geloof het of niet, dit heb ik gedaan. Niet dat het veel zin had, het meisje in kwestie is 14 en ik zit er al ruim 2 jaar bij in de friendzone, maar dat geheel terzijde.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan als ze zegt "ik heb geen kat" heel dubbelzinnig "jawel en ik ga hem binnenkort een worstje voeren"
Dit, is hetzelfde als met een salto. Als je het niet durft of denkt dat je het niet kan, dan zal het dus ook níet lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom word het dus ook ook saai en loopt het dood.
Je hebt nergens vertrouwen in, dan verneuk je het automatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |