quote:
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
Daarnaast, jij weet ook dat de helft van de tijd onze gesprekken stroef verlopen en moeizaam gaan. Ten minste, ik heb vaak het gevoel dat er stiltes vallen en het niet loopt.
Dat kan ik helaas niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En een vriendin! Dat was echt fantastisch.
Doe ook zelf je eigen ding. Clingy zijn is níet sexyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.
Maar jij hebt sowieso een beeld dat je bijv. ook in een relatie continu met elkaar moet praten en dat je niet naast elkaar kunt zitten en je eigen ding doen. Dat beeld is niet realistisch
Waarschijnlijk wel. Maar aan de andere kant hoop ik toch een beetje op dat wonder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk ik denk dat je meer aan je zelfbeeld en onzekerheid moet gaan werken voordat je in het daten stort, dan voel je zekerder en kan je het waarschijnlijk ook beter omdat je dan goed in je vel zit.
Heb ik je dat een keer vertelt of kun je mijn gedachten lezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar jij hebt sowieso een beeld dat je bijv. ook in een relatie continu met elkaar moet praten en dat je niet naast elkaar kunt zitten en je eigen ding doen. Dat beeld is niet realistisch
Nouja volgens mij was het best interessant, maarja denk inderdaad dat het meer aan de competitie ligt als dat wat ik vertelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
dat is een beleefdheidsvorm. Ik denk dat je gewoon moet proberen wat interessante dingen te vertellen want waarschijnlijk klap jij dicht en daardoor knapt de ander ook dicht als je meer open en meer interesse toont verlopen gesprekken beter.
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe ook zelf je eigen ding. Clingy zijn is níet sexy
Ik heb een beste vriendin. Al sinds je kogels nog zelf moest gooien en de A2 nog zandweg was. Inmiddels is zij getrouwd en alles wat daaraan vooraf gegaan is, maar dat heeft die vriendschap nooit in de weg gestaan. Haar konijn laat zich door niemand aaien behalve haar en haar man. En door mij. En het gebeurt regelmatig dat ze belt zo van goh heb je zin om gezellig te komen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar stiltes die vallen zijn niet per definitie erg.
Vind ik niets vreemds aan, zeker niet als je samen woontquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzo
Whehe, dat is doodnormaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar dat was benzin volgens mij die zei dat ie t raar vond dat mijn vriend en ik af en toe gewoon een avond niets zeiden, hij een boekje lezen, ik een serie kijken ofzo
Ik ben gek op mijn vriend maar ik moet er niet aan denken om om 6 uur, als we thuis komen, een gesprek met elkaar te beginnen en dit pas te eindigen als we in bed liggen.. En hij ook niet. We praten wel, heel veel, maar dit is een onrealistisch beeld dat je hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar aan de andere kant hoop ik toch een beetje op dat wonder.
Sowieso is het goed om alvast een beetje te oefenen denk ik en met een vriendschap met een meisje zou ik ook al onbeschrijfelijk blij zijn.
[..]
Heb ik je dat een keer vertelt of kun je mijn gedachten lezen?
Maar daar is een relatie toch eigenlijk juist voor?
Ik schat de kans ook op een procent of 80 dat dat ooit gaat gebeuren.quote:
Kijk aan, kijk aan. Nu komt de jungle-aap uit de mouw. Flauwe moppen tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook op een procent of 80 dat dat ooit gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./vrouwonvriendelijke humor
Als je me dan toch moet verbeteren, doe het dan goed; disrespectvol is ook geen goed Nederlands, het had respectloos moeten zijn.quote:
Oh, echt? Nja, wist ik niet. Sowieso weet ik eigenlijk niet goed wat ik van een relatie moet/mag verwachten. Ik verwacht knuffels en liefde, samen zijn, lol, steun, gezelligheid (en seksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben gek op mijn vriend maar ik moet er niet aan denken om om 6 uur, als we thuis komen, een gesprek met elkaar te beginnen en dit pas te eindigen als we in bed liggen.. En hij ook niet. We praten wel, heel veel, maar dit is een onrealistisch beeld dat je hebt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk aan, kijk aan. Nu komt de jungle-aap uit de mouw. Flauwe moppen tijd.
Wat moet je doen als je vrouw de hele dag zeurt?Wat zeg je als een vrouw op de bank zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./vrouwonvriendelijke humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat zeg je als een vrouw op de bank zit?Dat ze bier moet gaan halen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
M'n vriendin en ik hebben gewoon onze eigen dingen. En soms zit ik 's avonds gewoon te gamen. Het is niet goed om altijd bij elkaar te zijn, dan is er geen contrast meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ze bier moet gaan halen toch?
En dat de afwas er nog steeds staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ze bier moet gaan halen toch?
Weet ik, van daar dequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je me dan toch moet verbeteren, doe het dan goed; disrespectvol is ook geen goed Nederlands, het had respectloos moeten zijn.
dit heb je goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, echt? Nja, wist ik niet. Sowieso weet ik eigenlijk niet goed wat ik van een relatie moet/mag verwachten. Ik verwacht knuffels en liefde, samen zijn, lol, steun, gezelligheid (en seks).
Ik weet sowieso niet of dat helemaal realistisch is en ik weet ook niet wat van mij verwacht zal worden in een relatie.
Hou jij ook van dikke ruzies die daarna weer goed gemaakt worden op de bekende manier?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat de afwas er nog steeds staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |