Ja, is inderdaad toch wel spannend. Dat had ik ook wel. Benieuwd of jij ook het advies krijgt om je eerstvolgende menstruatie af te wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:22 schreef Freubelot het volgende:
Deze ronde gaan jullie dus heel veel klussen.. Wel lastig om je ei te spotten met zo'n onregelmatige cyclus..
Ik denk dat morgen alles wel schoon is, maar toch wel spannend..
Dat heb ik ook. Vind het leuk om mee te posten, maar mijn NOD hoeft er niet per se in. Ovulatietesten ben ik ook niet van plan. Wellicht als we al een hele tijd bezig zijn en er gebeurt nog steeds niks, maar voorlopig gewoon zo relaxed en ongedwongen mogelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:16 schreef Mangostine het volgende:
ik hoef mijn NOD ook niet in de OP, dat legt er voor mijn gevoel weer teveel druk op ofzo. En ik heb echt nog geen zin om met ovutesten in de weer te gaan eigk. Maar misschien piep ik over een maand weer anders
De vk heeft al gezegd dat we gelijk door mogen als we dat willen. Als morgen tenminste blijkt dat het schoon is. Ook gek die verschillen.. Misschien omdat jij al wat verder in de zwangerschap was?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, is inderdaad toch wel spannend. Dat had ik ook wel. Benieuwd of jij ook het advies krijgt om je eerstvolgende menstruatie af te wachten.
Geen idee. Heb ook niet echt een verbod gekregen ofzo... Maar ach, we zullen maar even afwachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef Freubelot het volgende:
De vk heeft al gezegd dat we gelijk door mogen als we dat willen. Als morgen tenminste blijkt dat het schoon is. Ook gek die verschillen.. Misschien omdat jij al wat verder in de zwangerschap was?
Oh, zou het daarom zijn? Dat wist ik de vorige keer ook niet, heb het nooit bijgehouden ofzo. Gewoon op goed gelukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geeft de arts niet het advies om af te wachten tot je eerste menstruatie zodat je dan in ieder geval weer weet wat je cyclus is? Daar staat me iets van bij, dat ik zoiets wel eens gehoord heb.
Ah, kijk. Dat zou mooi zijn. Want ik voel er weinig voor om nu ineens met condooms ofzo te gaan klungelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij wel Coco, want als er verder niks (medisch) aan de hand is en je bent 'schoon', staat er volgens mij niks in de weg om gelijk door te gaan.
^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef Mangostine het volgende:
Ymme, je zit jezelf echt helemaal gek te maken. Wacht nou es af tot je NOD. Neem een kop thee.
Ik vond het ook niet nodig hem te laten staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Popcorn niet nodig hoor, was een losse opmerking waarvan ik het verder niet nodig vind om 'm toe te lichten.
Hier alles rustig, helemaal geen voortekenen! Vorige maand dus echt alles wat je maar bedenken kon en toen was er niets aan de hand en nu dus helemaal geen voortekenen! Ik wacht gewoon rustig af....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef Sethiwe het volgende:
Hoe gaat het met je Women zijn er al voortekenen?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wil gewoon een leuk en gezond kindje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Mangostine het volgende:
dat vind ik dan weer zo standaard!
dat! en dat is inderdaad lastig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:19 schreef _aurum_ het volgende:
je hebt er mee bezig zijn en jezelf er mee gek maken
En dat laatste kan niet de bedoeling zijn. Hoe lastig ook af en toe
scheids, coach, zakelijk waarnemer, vierde man, arts en technisch directeurquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Sethiwe het volgende:
Magostine ben jij de scheidsrechter van het elftal of toch de trainer/coach?
toch jammer van het elftalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef ymme het volgende:
Zojuist oud bloed bij het afvegen. Ga dus ongesteld worden.
Helaas, volgende ronde beter!
(maar balen doe ik wel)
ik loldequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Kwisted het volgende:
Milka, ook wij gaan gelijk op! Mijn klusweek is ook net afgelopen. Spannende tijden voor ons dus! Ik ben gisteren ook met hele erge buikpijn naar bed gegaan, ik dacht toen ook aan innestelling. Maar vanmorgen moest ik heel erg poepen, dus dat was hethaha
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Kwisted het volgende:
Women86, wij zouden deze maand samen zwanger raken he. Dus als jij mij nou het goede voorbeeld vast geeft![]()
Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Sopho het volgende:
Gefeliciteerd Mereltje
Foto! Foto!
Hier ook de hele rel gemist. Geen idee waar het om ging, maar rellen doen we met onze mannen toch? Hormonen en dergelijke?
Binnenkort weer op kraambezoek, lekker snuffelen aan een verse baby.![]()
Ymme, jammer van je negatieve test en het bloed. Volgende ronde weer nieuwe kansen. Ook voor Mangostine![]()
Mijn NOD ligt op 25 november dit keer, mag dat in de OP Mod?
Voor de rest gaan we het in november net zo hard laten regenen als in oktober!
Mereltjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!
Bedankt voor de felicitaties en hier dan het bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Spewey het volgende:
Dankjewel! Ja idd, m'n grote boef is nu een week 3 en z'n zusje is 20 maanden.
Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op isquote:Sethiwe, Hopelijk word aankomend weekend hét weekend voor jou. Ik ga aan je denken dan hoor! Laat je wel iets weten als je test? Ga je zaterdag testen?
Snap ik, want post niet dagelijks meer in het dreumestopicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Mereltje!Moest wel even spieken in ander topic van wie jij dan mama bent
![]()
Speweyook ik ga al je berichtjes hier volgen hoor, spannend en dat het maar gauw raak mag zijn!
Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:59 schreef milka82 het volgende:
Balen aurum!
Toevallig Spewey,mijn jongste dametje is ook 20 maanden,oudste is 9 jaar.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:51 schreef Spewey het volgende:
[..]
Joh! Waarom post je niet in het dreumestopic?
Cooki en PJ, jullie zijn lief!![]()
(PJ jullie gaan toch ook snel beginnen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
google is my vriendjeik snap m....
![]()
![]()
ik kan wel n tshirt bestellen nu...![]()
zo dan
edit: goeie tshirt whoehaha
[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 29-10-2011 19:48:18 ]
oh ik dacht dat het dit weekend al was, sorry! Als je geduld op is post je gewoon hier, en dan geef wij wel weer wat steunquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op is.
komt me bekend voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef Kwisted het volgende:
Ik drink gewoon als ik ongesteld ben geworden. Tijdens mijn eisprong en tot mijn NOD drink ik liever niet. Misschien kan het geen kwaad, maar het doet ook zeker geen goed.
Dat is inderdaad handig. Ik rook ook niet en drink nauwelijks wat. Ben vaak al de bob, dus dat scheeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:21 schreef Sethiwe het volgende:
Kwisted als mijn geduld op is zal ik wel hier posten.
Ik rook en drink niet, is nu wel een voordeel, hoef ik geen smoesjes te verzinnen, mocht ik ooit zwanger zijn.
Logisch dat jij er dan zoveel mee bezig bent. Wat een vervelende situatie! En dat je eerst een jaar moet proberen is volgens mij altijd zo, maar is natuurlijk niet fijn om te horen. Zeker niet in jullie situatie. Toch duim ik voor je dat het op de gewone manier gaat lukken binnen het jaar en dat de MMM jullie bespaard blijftquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.
Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren.
*kuch*quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:37 schreef Women86 het volgende:
Maaruh wij werden in november toch gewoon allebei zwanger![]()
Meld!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*kuch*
Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me
^^quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*kuch*
Niet alleen jullie allebei hoor. Ik doe ook gewoon me
Wij ook in juni, dus dat komt inderdaad wel wat kritisch met de jurkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Frummel! Wanneer ging je trouwen? Geniet van de voorpret en tot heul snel daarna!
Ik trouw in juni 2012. Het maakt ons niet uit als ik in de tussentijd zwanger raak. Gisteren jurk gescoord. Ik blij, kom ik thuis, zegt mijn lief, kan de jurk ook vermaakt worden als je zwanger raakt?
Ohja.kut
Lurker hier. Je hoeft sowieso geen jaar te wachten voor je zelf een microscoop pakt en zwemmertjes onder de loep legt, even kijken hoe goed ze bewegen. Ik begrijp dat "schat, mag ik even een monstertje?" nou niet echt de woorden zijn die je wilt uitspreken. Het is in ieder geval iets wat je zelf relatief makkelijk kunt doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:27 schreef Kwisted het volgende:
ik heb gisteren ook niet gedronken en het viel niet eens op.
Ik begin het weer een beetje moeilijk te krijgen nu de NOD eraan komt. Maar dit keer niet in de zin van het schijnzwanger zijn, maar ik ben heel erg aan het doemdenken. Ik ben bang dat het bij ons niet gaat lukken ofzo. 3 maanden proberen is natuurlijk helemaal nog niet lang, maar toch..
De reden omdat ik dat denk is dat mijn vriend waarschijnlijk verminderd vruchtbaar is en ik ook niet helemaal zeker weet of bij mij alles goed is. Oorzaak zet ik vanwege anonimiteit liever niet op het forum. Ik heb wel voordat ik met de pil stopte contact opgenomen met de huisarts, en die geeft dan toch mee dat je het eerst een jaar moet proberen voordat ze iets gaan controleren.
Same here,ik pleit ook voor kerst met peuter,baby en uiteraard oudste er ook bij. Nog steeds in de wacht hier,ik denk as zaterdag mijn NOD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Sopho het volgende:
Wat ik echt tof zou vinden als ik verlof zou kunnen hebben met de kerst volgend jaar. Ben een echt winter mens, dus laat dan maar komen die sneeuw. Lekker met de peuter en baby voor de kachel, mmmmm zie het zo voor me.![]()
Women86, ik duim voor je!
En als we dan toch troetelbeertjes zijn vandaag,voor jullie allemaal!
Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandtquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:45 schreef Sethiwe het volgende:
Cocotrimonium je gaat toch niet een maandje wachten? Ik hoop dat het weer snel raak is en dat het een plakkertje blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.
Ik ga denk ik vanaf morgen beginnen met ovulatietesten vooral om zicht te krijgen op wanneer mijn eisprong is. Ik merk wel door alles wat er gebeurd is ik er nu wat minder mee bezig ben, dus ik weet niet of ik er deze maand echt voor ga.
That's the way to do it!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, we gaan idd niet nog een maand wachten. Net zoals de vorige keer: we gaan geen ovulatietesten doen of datum van eisprong berekenen ofzo. Maar gewoon batsen als we er zin in hebben en dan wel zien waar het schip strandt
Of misschien wel 100%, haha!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Spewey het volgende:
Nee hoor, je kunt een dag later al testen, de kans dat je negatief test is dan wel 99%.
dit precies inderdaad. Bedankt allemaal voor de lieve reacties in ieder geval, doet me goed! Het komt inderdaad af en toe met vlagen opzetten,quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:36 schreef Nanadu het volgende:
Ik zag wel voorbij komen dat Kwisted twijfelt of ze wel op een 'gewone ' manier zwanger kan worden en ik kan mij voorstellen dat dit wel een bepaalde druk legt op het zwanger worden en dat dit af en toe naar voren komt.
daar heb ik nog niet bij stil gestaan.... Ik ben mijn hele cyclus kalender bij langs gegaan en ben toch meer onregelmatig geweest dan ik dacht. 2 maanden terug bijvoorbeeld had ik een cyclus van 34 dagen en dan nu 28 dagen ? Zou gewoon kunnen natuurlijk maar wat jij zegt zou ook nog kunnen in geval van langere cyclus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef Mangostine het volgende:
W86, kan het geen innesteling meer zijn?![]()
Met alle liefde:quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:21 schreef Mangostine het volgende:
jaan, kom je wat zwangerschapshormonen rondstrooien hier?
Medische indicatie houdt in dat je sowieso bij de gyn terecht komt ipv verloskundige. Mogelijk meer risico, dus meer controle. Heb zelf ook een chronische ziekte (colitis ulcerosa) en moet tot 20 weken medicijnen krijgen. Heb hierdoor zelf medische indicatie. Vroeg me af of dat bij jou ook zo is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef AED86 het volgende:
Labello, in ieder geval fijn dat de HA er achter aan gaat. Waarschijnlijk wil de HA alleen uitgelegd hebben waarom je naar de gyn wilt en ligt de brief vrijdag al klaar als je komt.
cocotrimonium, Wat bedoel je met medische indicatie? (ben vandaag wat traag van begrip)
Zwangerschappen bij ms patienten zijn juist positief voor het ziektebeeld, het aantal terugvallen nemen af en de vrouwen voelen zich beter. Alleen de bevallingen zijn dan weer funest. Door de stress op het lichaam/ de fysieke inspanning en vaak ook de oververmoeidheid kunnen nieuwe terugvallen uitgelokt worden. Bij de meeste vrouwen wordt de diagnose dan ook na een eerste kindje bevestigd.
Mangostine, vervelend dat jij er nu van verdacht wordt die beschuit met muisjes neer gelegd te hebben.. Kan je de hele dag uitleggen dat jij het niet geweest bent
We gaan aardig gelijk op Spewey, gezelligquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
Dag 5 6 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig
ik had het bij Floris 1 keer gedaan, wilde even weten of ik een eisprong had en zo ja wanneer (ivm lange, onregelmatige cyclus toen en ik zat mezelf op te jutten).quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Spewey het volgende:
[..]Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken.
En een knuf voor Kwisted.
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!'quote:Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef Diesje het volgende:
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt isquote:Op donderdag 3 november 2011 09:36 schreef Spewey het volgende:
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.
Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende.
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm een zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)
Lol, dat helpt natuurlijk welquote:Op donderdag 3 november 2011 09:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in
Mwaaaahquote:Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, dat helpt natuurlijk welMaar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Dat was hier wel zo. Maar ook al voor we serieus bezig gingen. Rondom mijn eisprong heb ik gewoon meer zin in seks, dus dat ging automagischquote:Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, dat helpt natuurlijk welMaar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Ja idd, dus fingers crossed dat dat nog een keer gaat lukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Scheelt natuurlijk ook dat het de vorige keer meteen raak was. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Vanwege mijn lange cyclus ben ik bij poging 3 overgestapt op ovulatie testen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!'![]()
Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?
Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naarBen bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.
Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken![]()
Ik heb wel een veel hoger libido dan mijn vriend, die kan het ooit niet bijhoudenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Ik kan me helemaal vinden bij je tekst, ik sta erop dezelfde manier in.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...
Hopelijk is het snel raak bij jullie
je hebt iig duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
Jammer, maar wat Aurum al zei. Hopelijk de volgende keer meer succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
Irritant hoor :/ Wordt tijd dat er een beetje regelmaat in komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef milka82 het volgende:
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
Ja, je lijf kan er lang over doen om zelf in het ritme te komen. Helaas... Hoelang ben je al van de pil af?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef milka82 het volgende:
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
Dan kan het zijn dat je lichaam nog wat moet 'ontpillen'... Ovutesten kan, maar ik raakte er zelf nogal opgefokt van. Goed idee denk ik als je het eens met je partner bespreekt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het klinkt veelbelovend! Spannendquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef Kwisted het volgende:
oh mijn god!!!
HELP!
Ik heb net over zo'n sensitest zwangerschapstest gepiest en ik kreeg een licht 2e streepje!
Toen ben ik als n gek naar de DA gereden om een predictor te halen, die was negatief. Net nog over n sensitest gepiest en toen kreeg ik echt n haast onzichtbaar streepje (maar mijn plas was ondertussen ook veel wateriger). Nog niet juichen dames, want dat durf ik ook niet.. Maar morgenvroeg is denk ik het uur van de waarheid.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ja op zich wel! Het moet gewoon een keer lukken denk ik nu. Gewoon weer met frisse moed verder!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:47 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, ben je wel tevreden over het gesprek met de ha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff ik ben helemaal flabbergasted, en ik vind het heeeeeeel spannend! Maar ik ben wel dolgelukkig, want ik was vanaf het begin af aan zo bang dat ik in de MMM terecht zou komen. Maar nee, het is gelukt![]()
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwangerquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
absoluut!quote:Op zondag 6 november 2011 10:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwanger![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ja die bovenste test nam ik als eerste, en toen schrok ik me rot! Dacht namelijk dat ik ongesteld ging worden, en deed even voor de zekerheid een test. Je hebt nog nooit iemand zo vaak oh mijn god horen zeggen op het toiletquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
oh en als ik heel goed kijk ook een lichte op de middelsteGefeli!!
Lief van je!quote:Op zondag 6 november 2011 10:41 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, je klinkt als een positieve vrouw! Ik gun jullie die tweede streep heel erg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |