Ja, je lijf kan er lang over doen om zelf in het ritme te komen. Helaas... Hoelang ben je al van de pil af?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef milka82 het volgende:
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
Dan kan het zijn dat je lichaam nog wat moet 'ontpillen'... Ovutesten kan, maar ik raakte er zelf nogal opgefokt van. Goed idee denk ik als je het eens met je partner bespreekt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het klinkt veelbelovend! Spannendquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef Kwisted het volgende:
oh mijn god!!!
HELP!
Ik heb net over zo'n sensitest zwangerschapstest gepiest en ik kreeg een licht 2e streepje!
Toen ben ik als n gek naar de DA gereden om een predictor te halen, die was negatief. Net nog over n sensitest gepiest en toen kreeg ik echt n haast onzichtbaar streepje (maar mijn plas was ondertussen ook veel wateriger). Nog niet juichen dames, want dat durf ik ook niet.. Maar morgenvroeg is denk ik het uur van de waarheid.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ja op zich wel! Het moet gewoon een keer lukken denk ik nu. Gewoon weer met frisse moed verder!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:47 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, ben je wel tevreden over het gesprek met de ha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff ik ben helemaal flabbergasted, en ik vind het heeeeeeel spannend! Maar ik ben wel dolgelukkig, want ik was vanaf het begin af aan zo bang dat ik in de MMM terecht zou komen. Maar nee, het is gelukt![]()
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwangerquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
absoluut!quote:Op zondag 6 november 2011 10:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwanger![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ja die bovenste test nam ik als eerste, en toen schrok ik me rot! Dacht namelijk dat ik ongesteld ging worden, en deed even voor de zekerheid een test. Je hebt nog nooit iemand zo vaak oh mijn god horen zeggen op het toiletquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
oh en als ik heel goed kijk ook een lichte op de middelsteGefeli!!
Lief van je!quote:Op zondag 6 november 2011 10:41 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, je klinkt als een positieve vrouw! Ik gun jullie die tweede streep heel erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |