We gaan aardig gelijk op Spewey, gezelligquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
Dag 5 6 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig
ik had het bij Floris 1 keer gedaan, wilde even weten of ik een eisprong had en zo ja wanneer (ivm lange, onregelmatige cyclus toen en ik zat mezelf op te jutten).quote:Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Spewey het volgende:
[..]Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken.
En een knuf voor Kwisted.
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!'quote:Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef Diesje het volgende:
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt isquote:Op donderdag 3 november 2011 09:36 schreef Spewey het volgende:
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.
Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende.
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm een zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)
Lol, dat helpt natuurlijk welquote:Op donderdag 3 november 2011 09:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in
Mwaaaahquote:Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, dat helpt natuurlijk welMaar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Dat was hier wel zo. Maar ook al voor we serieus bezig gingen. Rondom mijn eisprong heb ik gewoon meer zin in seks, dus dat ging automagischquote:Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, dat helpt natuurlijk welMaar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Ja idd, dus fingers crossed dat dat nog een keer gaat lukken.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Scheelt natuurlijk ook dat het de vorige keer meteen raak was. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Vanwege mijn lange cyclus ben ik bij poging 3 overgestapt op ovulatie testen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!'![]()
Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?
Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naarBen bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.
Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken![]()
Ik heb wel een veel hoger libido dan mijn vriend, die kan het ooit niet bijhoudenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Ik kan me helemaal vinden bij je tekst, ik sta erop dezelfde manier in.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...
Hopelijk is het snel raak bij jullie
je hebt iig duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
Jammer, maar wat Aurum al zei. Hopelijk de volgende keer meer succesquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
Irritant hoor :/ Wordt tijd dat er een beetje regelmaat in komtquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef milka82 het volgende:
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
Ja, je lijf kan er lang over doen om zelf in het ritme te komen. Helaas... Hoelang ben je al van de pil af?quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef milka82 het volgende:
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
Dan kan het zijn dat je lichaam nog wat moet 'ontpillen'... Ovutesten kan, maar ik raakte er zelf nogal opgefokt van. Goed idee denk ik als je het eens met je partner bespreekt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het klinkt veelbelovend! Spannendquote:Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef Kwisted het volgende:
oh mijn god!!!
HELP!
Ik heb net over zo'n sensitest zwangerschapstest gepiest en ik kreeg een licht 2e streepje!
Toen ben ik als n gek naar de DA gereden om een predictor te halen, die was negatief. Net nog over n sensitest gepiest en toen kreeg ik echt n haast onzichtbaar streepje (maar mijn plas was ondertussen ook veel wateriger). Nog niet juichen dames, want dat durf ik ook niet.. Maar morgenvroeg is denk ik het uur van de waarheid.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ja op zich wel! Het moet gewoon een keer lukken denk ik nu. Gewoon weer met frisse moed verder!quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:47 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, ben je wel tevreden over het gesprek met de ha?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was gisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff ik ben helemaal flabbergasted, en ik vind het heeeeeeel spannend! Maar ik ben wel dolgelukkig, want ik was vanaf het begin af aan zo bang dat ik in de MMM terecht zou komen. Maar nee, het is gelukt![]()
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwangerquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
absoluut!quote:Op zondag 6 november 2011 10:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwanger![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Ja die bovenste test nam ik als eerste, en toen schrok ik me rot! Dacht namelijk dat ik ongesteld ging worden, en deed even voor de zekerheid een test. Je hebt nog nooit iemand zo vaak oh mijn god horen zeggen op het toiletquote:Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test
oh en als ik heel goed kijk ook een lichte op de middelsteGefeli!!
Lief van je!quote:Op zondag 6 november 2011 10:41 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, je klinkt als een positieve vrouw! Ik gun jullie die tweede streep heel erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |