abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103847131
Women86 balen dat het heeft doorgezet :*

AED lijkt me wel verstandig dat je aan de neuroloog je vragen gaat stellen over ms mbt zwangerschap. Weet je straks ook een beetje waar je rekening mee kan houden en of je naar de gynaecoloog moet of toch naar een verloskundige kan.

Mango zijn er dan nog meer collega's van je zwanger?
Wel heel vervelend dat je er van verdacht wordt, hopelijk komt de echte 'dader' er snel vooruit.
Dat jij er niet heel tjid onterecht van verdacht wordt.

Labelloo denk je dat je huisarts vrijdag ook echt stappen gaat zetten of alleen je verhaal aanhoren? Zorg in ieder geval dat je precies weet wat je wilt en dat je het met goede argumentatie kan onderbouwen. (Dat is in ieder geval mijn ervaring met artsen)

Sopho ik ben benieuwd. Maar anders onder de kerstboom bij de kachel met peuter en iets oudere baby :P.

Vandaag collega met baby van nog geen dag oud gezien, echt zo schattig. Volgens mij hoorde je mij daarna al van verre aankomen :').
Hier is weinig nieuws, ik zit in de wachtweken. Ga er vanuit dat ik wel een keer ongesteld wordt binnenkort.
pi_103852333
Aww Sethiwe, heerlijk zo'n vers geperst mupke gezien, dat zorgt hier ook altijd voor hard gerammel. :')

Mango, knap irritant dat jij nu verdacht wordt!

Jammer Women86, hopelijk is het deze klusperiode gewoon raak!

(iedereen die ik vergeten ben, sorry, moet er nog even in komen)

Dag 5 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
pi_103852532
freubelot, wij hebben gewoon echt een klusweek (niet erg hoor :D), en ik gebruik geen ovu testen. Eerst nog maar even zonder hulpmiddelen proberen.

Bedankt voor de steun allemaal, erg fijn!
pi_103854639
Impatience I haz! Net een collega bevallen,nu wil ik ook weer! En maar wachten....
pi_103865385
Oh hai! Weinig te melden van mijn kant eigenlijk. Dus daarom alleen een welgemeende smakkerd voor iedereen!

:*
pi_103884881
net even uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan, maar die was negatief. Ik was nieuwsgierig omdat ik al 2 dagen mijn baarmoeder denk te voelen..

Ik weet niet goed of mijn NOD op de 6e of op de 9e valt. Dat is ook irritant, want als ik dan ongesteld word dan moet ik 3 dagen lang voorzichtig zijn. Mijn eisprong was namelijk vroeger dan anders deze maand. Betekent dat dan ook dat ik dan eerder ongesteld wordt? Of is het dan de luteale fase?

Oh en ik heb ook zere borsten. Ik wil niet weer schijnzwanger zijn :'(

Sorry, het is op dit moment moeilijk voor me om positief te blijven..
pi_103887173
Kop op Kwisted! Maak jezelf niet gek, adem in en uit. Misschien gewoon uitgaan van de negende als Nod?
pi_103887505
Kwis, hoezo moet je 3 dagen voorzichtig zijn? Of bedoel je ivm te vroeg testen? De lf duurt meestal 14 dagen, dus je kunt eerder ongesteld worden... maar dat hoeft natuurlijk niet.
Relax meis, geduld, max een weekje nog en dan weet je meer. :*
pi_103887708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
Dag 5 6 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig :D
pi_103887878
Kwisted, gewoon posten wat je voelt.. Dan kun je volgende maand terug zoeken of het iets anders is. Ik hoop natuurlijk dat je over een weekje door kan naar Z&G!
Met ons allemaal :9
pi_103888326
voorzichtig, als in niet ineens onverwachts ongesteld worden en doorlekken ofzo :%

nu gaat het alweer. Het komt zo met vlagen opzetten dat ongeduldige gevoel. En dan kan ik hier lekker spuien haha :P

Had ik maar een wat kortere cyclus van 27dgn ofzo, dat scheelt in wachttijd.

Hoe ver is de rest eigenlijk? Iemand nog een Nod de komende dagen? Flink aan het klussen allemaal? :9
pi_103891013
Even een snelle :* voor kwisted
pi_103891127
Hier gebeurt niet zoveel, maar ook een :* voor Kwisted.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103893324
Hier ook gewoon FFF 8-)
pi_103893764
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig :D
*O* Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken. :D

En een knuf voor Kwisted.
pi_103893886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Spewey het volgende:

[..]

*O* Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken. :D

En een knuf voor Kwisted.
ik had het bij Floris 1 keer gedaan, wilde even weten of ik een eisprong had en zo ja wanneer (ivm lange, onregelmatige cyclus toen en ik zat mezelf op te jutten).
Precies 9 maanden na de positieve ovutest was Floris er :')
pi_103894172
* Spewey ovutesten bestellen gaat :D
pi_103894342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
:D
pi_103894450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ik heb er nog wel een paar voor je liggen geloof ik.. heb ze toch niet meer nodig ;)
pi_103894612
Jawel, voor nr 3!
pi_103894671
Hahaha als nr. 3 er komt dan moet dat ook via ivf, en dan heb ik ze dus ook niet meer nodig :P
pi_103894844
Hoop dat ze nooit meer nodig zijn! :*

[ Bericht 81% gewijzigd door Spewey op 02-11-2011 21:54:12 ]
pi_103906292
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
pi_103906710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef Diesje het volgende:
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!' :D :P Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?

Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naar :) Ben bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.

Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken :( :*
pi_103906884
Ik vroeg me ook al zoiets af. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103907119
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.

Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende. :')
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 03-11-2011 09:59:11 ]
pi_103907226
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in :Y)
pi_103907300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:36 schreef Spewey het volgende:
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.

Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende. :')
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm een zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is :)
pi_103907341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in :Y)
Lol, dat helpt natuurlijk wel :D Maar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
pi_103907382
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol, dat helpt natuurlijk wel :D Maar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Mwaaaah 8-)
pi_103907417
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat was hier wel zo. Maar ook al voor we serieus bezig gingen. Rondom mijn eisprong heb ik gewoon meer zin in seks, dus dat ging automagisch :P. En dat zonder ovulatietestjes ;).
pi_103907426
Hier valt nu niets te berekenen, dus gewoon wanneer we zin hebben. Dit komt wel neer op ongeveer om de dag, dus zitten we denk ik wel goed. Vriendlief is er wel erg mee bezig, hij vraagt steeds of je kindjes zullen maken en hij vroeg zelfs of hij mn benen omhoog moest houden :? Nou daar pas ik echt voor. Het kan best nog een poosje duren voordat het raak is, dan wil ik er lekker van genieten en niet geforceerd aan de gang gaan.. Ik ben bang dat dan voor mij het plezier eraf gaat
Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat bijvoorbeeld ovulatietesten een hoop rust met zich mee brengen, zeker als je een onregelmatige cyclus hebt..

Misschien piep ik volgende maand wel anders (zeker als je dan een verhaal zoals die van sonnetje leest)..
pi_103907643
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is :)
Ja idd, dus fingers crossed dat dat nog een keer gaat lukken. :D
pi_103908861
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
pi_103910038
Heb bij de eerste 9 maanden nodig gehad om zwanger te worden. In het begin waren we er heel losjes mee bezig en gingen we gewoon klussen wanneer we zin hadden. Op een gegeven moment vond ik het frusterend worden omdat ik maar niet zwanger werd. De druk zit er dan toch al een beetje achter.

Na ongeveer een halfjaar ben ik dan toch ovulatietesten gaan gebruiken en toen merkte ik dat mijn ovulatie veel later plaatsvond dan ik had verwacht in mijn cyclus. Rondom de ovulatie zijn we toen wat meer gaan klussen. Op dat moment kwam bij mij het plezier juist een beetje terug :)

Voor de tweede ben ik gestopt met de nuvaring op Hannah's eerste verjaardag en ben meteen ovulatietests gaan gebruiken. 2 maanden later was het al raak :D
pi_103911978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Scheelt natuurlijk ook dat het de vorige keer meteen raak was. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...

Hopelijk is het snel raak bij jullie :)
pi_103913979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!' :D :P Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?

Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naar :) Ben bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.

Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken :( :*
Vanwege mijn lange cyclus ben ik bij poging 3 overgestapt op ovulatie testen.
Wij merkten juist dat het "verplicht" aan elkaar zitten gedurende een langere periode ons slecht beviel. Dus door de test weet je meteen of je wel of niet nuttig bezig zal zijn. Voorheen had ik een soort berekende periode dat ik vruchtbaar was, maar die periode was wel lang. Daarbij bleek dat we die vorige maanden te vroeg waren gestopt.

Toen ik met de eerste test een flinke 2e streep had, heb ik het wel tactischer verwoord, maar het kwam er wel op neer dat we hoe dan ook aan de klus moesten. Gewoon de tijd voor elkaar nemen, ondanks dat je wellicht op voorhand geen zin hebt. Maar we stonden er dan ook praktisch in. Ookal heb je geen zin, als het raak is kan je des te sneller terug naar een "comfortabel" ritme.

Het is echt geheel waar je je prettig bij voelt. Voor ons was dit de ideale oplossing en ook meteen raak :)
pi_103921133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik heb wel een veel hoger libido dan mijn vriend, die kan het ooit niet bijhouden :P De ovulatietesten zijn dan wel handig, we kunnen dan gericht seksen. Verder doen wij wel heel veel knuffelen, waar ik ook al veel voldoening uithaal O+
En ik ben gewoon ontzettend ongeduldig, dus alles wat bij zou kunnen dragen aan snel zwanger worden is welkom :@

Nod is ergens in de komende dagen. Ik voel vanalles. Maar ik ga er vanuit dat ik ongesteld word, want dan is de teleurstelling tenminste niet zo groot (als vorige keer) toen ik ongesteld was. Ik zit te twijfelen of ik morgenvroeg een test zal doen. Heeft dat nut als mijn NOD ergens tussen 6 en 9 nov ligt? Of ben ik dan te vroeg?
pi_103921274
Ik zou nog heel even wachten Kwisted, zometeen test je negatief omdat je te vroeg test.
pi_103938658
Pukkels *check* beginnende buiksteken * check* naderende NOD maar waarschijnlijk dus een OD *check* zucht. Begin me dan maar weer in te stellen op ronde vijf
pi_103944852
Hallo :W

Zomaar 2 dagen niet gepost, al een keer gelezen, maar geen tijd om te reageren.
Hier geen nieuws.

Diesje lastig dat je vriend niet wil op moment supreme, maar goed, het moet toch niet zo geforceerd gaan. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...

Hopelijk is het snel raak bij jullie :)
Ik kan me helemaal vinden bij je tekst, ik sta erop dezelfde manier in.

Kwisted ik zou er persoonlijk nog niet voor kiezen om nu al te testen, is misschien wel erg vroeg.
Kan je ook niet beter afwachten of er de 9de wat is en dan een test doen, dan is tenslotte je nod geweest.
Ik herken het wel dat het heel irritant is dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt. Ik ben ook altijd bang om dan ineens opgesteld te worden op het werk ofzo werk in de zorg dus wit uniform aan en dan valt het zo op. Uit voorzorg altijd maar inlegkruisje in en vaak naar het toilet om te checken :{. Dit is niet echt ideaal.

Spewey ik hoop dat je nogmaals een zoveel geluk mag hebben en het lukt om zwanger te worden zonder MMM. I keep my fingers crossed, for you.

Milka balen, hopelijk wordt het toch een onverwachte NOD :*
pi_103947672
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
pi_103947972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
je hebt iig duidelijkheid :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103948097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Jammer, maar wat Aurum al zei. Hopelijk de volgende keer meer succes :)

Je had t trouwens over pukkels he? Mennnn... Sinds de miskraam is mijn hele hormoonhuishouding in de war en lijk ik wel een grote pukkel :')
pi_103948111
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
pi_103948176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef milka82 het volgende:
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
Irritant hoor :/ Wordt tijd dat er een beetje regelmaat in komt :*
pi_103949053
Milka balen! 30 dagen is trouwens wel best netjes, hopen dat het ritme er nu in komt. :*
pi_103950696
Milka, jammer zeg! Ik zat nog te duimen voor je dat de ongesteldheidsklachten stiekem toch zwangerschapverschijnselen waren, maar helaas.. :N

Ik heb de verleiding vanmorgen weerstaan en geen test gedaan. Kwam net via google op een ander forum en daar was een heel topic over eerste zwangerschapsverschijnselen. Ik herkende er helaas niet veel van, dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld word. Heb vannacht wakker gelegen van de kramp en steken in mijn baarmoeder, en ik heb gevoelige borsten. Maar dat zijn dingen die ik normaal ook heb als ik ongesteld word, dusss

wachten duurt zo laaaaaaaaaaang :X
pi_103951315
Kwis, wat een geduld. :* Tot wanneer wil je wachten met testen? 9e is woensdag pas... Als je dan nog niet ongesteld bent zou je toch bijna denken dat er iets anders aan de hand is, met die klachten. O-)
pi_103952222
Milka lekker onregelmatig dan, hopelijk bljft het nu rond de 30 dagen. Al hoop ik dat de volgende menstruatie gewoon uitblijft natuurlijk, voor 9 maand.

Ik ben zelf benieuwd hoelang deze cyclus duurt, vorige was iets van 50 dagen, dan zou ik nu pas op de helft zijn met 27 dagen, alleen heb ik al 2 weken zere borsten :X , waardoor ik dacht en vooral hoopte dat mijn NOD aankomend weekend is. Maar verder nog niet echt voortekenen.

Kwisted succes met geduld hebben, het is soms erg lastig :*.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:49:44 #249
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103953832
Hier na de rare cyclus van vorige keer door mijn gewichtsafname weer een keurige cyclus van 33 dagen. Na bijna een jaar 'op mezelf' in plaats van met de pil kan ik eindelijk zeggen dat het regelmatig is!

Nu nog 'even' wachten tot juni alvorens we er weer voor gaan. Duurt best lang als je het zo zegt...
pi_103985898
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:26:02 #251
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103988030
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef milka82 het volgende:
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
Ja, je lijf kan er lang over doen om zelf in het ritme te komen. Helaas... Hoelang ben je al van de pil af?
pi_103988080
Sinds eind juni
pi_103988131
Jeetje Sethiwe, met zo'n lange cyclus kan ik me best voorstellen dat je hoopt dat je deze keer of een normale cyclus hebt, of dat ie voor 9 maanden wegblijft :+ Ik ga duimen!

Frummeltje, misschien heb ik het gemist, maar waarom wachten jullie tot juni?

Milka, je moet doen waar je je fijn bij voelt. Als het jou meer rust geeft.... Hoe staat je partner erin?
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:16:29 #254
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103988494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Sinds eind juni
Dan kan het zijn dat je lichaam nog wat moet 'ontpillen'... Ovutesten kan, maar ik raakte er zelf nogal opgefokt van. Goed idee denk ik als je het eens met je partner bespreekt?

In juni ga ik trouwen en ik wil niet met een bolle buik in mijn jurk. :) heb tot augustus dit jaar geprobeerd zwanger te raken, maar is nog niet gelukt. Vandaar!
pi_103989444
Frummeltje wil dus geen bastaard kindje? Hihihi. Milka als je cyclus nu lekker op de dertig dagen blijft dan zou dat heel mooi zijn. Geeft wat rust in de tent zeg maar. Ik heb mezelf twee maanden om te ontpillen gegeven. Met mijn eigen theorie dat elke eileider het even moest doorkrijgen wat de bedoeling is. Dus geldt het nu voor mij pas voor het echie.

Voor de rest hier lekker aan het klussen. Heerlijk zonder enige vorm van test in huis. Het voelt veel rustiger nu ik geen idee heb wanneer er een eisprong is.

Fijn weekend dames!
pi_103990167
Ik ben zelf zo'n 9 maanden van tevoren gestopt me de pil. Had begrepen dat het een half jaar tot een jaar kan duren voordat je lichaam ontpild is. Dus kan best zijn dat je lijf nog even nodig heeft, Milka.

Sopho, fijn dat het nu rustiger voelt :)

Hier niks te melden. Ga er gewoon weer van uit dat het minimaal een half jaar gaat duren :)
pi_103996638
Milka balen zeg!

En Sopho, wat fijn dat het lekker relaxed gaat bij jullie!

Gisteren ben ik bij de ha geweest. Ze vroeg vanalles over mijn cylcus etc. Zelf denkt ze dat een korte LF geen probleem hoeft te zijn (dit zei mijn andere ha 2 maanden geleden ook), en ze geeft aan dat het vast nog een keer moet lukken aangezien we al een kindje hebben.
Volgens haar is 80 tot 90% van de stellen zwanger binnen een jaar. Elke maand heb je zo'n 15% kans. Ze wil dus dat we het nog even aankijken omdat alles verder goed klinkt volgens haar.

We zitten nu middenin de klusperiode, dus we doen weer goed ons best! ;) :)
pi_103997867
oh mijn god!!!

HELP!

Ik heb net over zo'n sensitest zwangerschapstest gepiest en ik kreeg een licht 2e streepje!
Toen ben ik als n gek naar de DA gereden om een predictor te halen, die was negatief. Net nog over n sensitest gepiest en toen kreeg ik echt n haast onzichtbaar streepje (maar mijn plas was ondertussen ook veel wateriger). Nog niet juichen dames, want dat durf ik ook niet.. Maar morgenvroeg is denk ik het uur van de waarheid.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
pi_103998155
Spannend hoor kwisted!! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103998269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:22 schreef Kwisted het volgende:
oh mijn god!!!

HELP!

Ik heb net over zo'n sensitest zwangerschapstest gepiest en ik kreeg een licht 2e streepje!
Toen ben ik als n gek naar de DA gereden om een predictor te halen, die was negatief. Net nog over n sensitest gepiest en toen kreeg ik echt n haast onzichtbaar streepje (maar mijn plas was ondertussen ook veel wateriger). Nog niet juichen dames, want dat durf ik ook niet.. Maar morgenvroeg is denk ik het uur van de waarheid.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Nou, het klinkt veelbelovend! Spannend :)

Wat is eigenlijk het verschil tussen een sensitest-test en een predictor? Zijn die tweede minder gevoelig?
pi_103998345
Oh spannend Kwisted, ben benieuwd morgenochtend
Alvast een kleine *O* .
Hoe vroeg ga je testen O-) ?

Labelloo en sopho succes met klussen.
pi_103998499
Kwisted! Spannend!! Misschien is die predictor minder gevoelig?

Labelloo, ben je wel tevreden over het gesprek met de ha?
pi_103999385
Spannend kwisted! Predictor heeft veel hcg nodig dus zo voor je nod niet gek dat die nog negatief was, ik duim!
pi_103999426
spannend kwisted, ik duim voor een 2e streepje...

later vandaag of morgen lees ik de rest even bij :)
pi_104000651
Spannend hoor, Kwisted!

Ik hoop voor je dat streepje morgen beter zichtbaar is!
pi_104000862
Spannend kwisted!!
pi_104007264
Oh Kwisted, spannend! Trek de schappen maar leeg hoor en pies je een ongeluk de komende dagen!
Succes Labelloo, het kan en het zal echt wel lukken. Trek je man maar weer naar boven vanavond voor een sessie.
pi_104007854
Spannend Kwisted! Dat ziet er heel goed uit!! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 15:47 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, ben je wel tevreden over het gesprek met de ha?
Ja op zich wel! Het moet gewoon een keer lukken denk ik nu. Gewoon weer met frisse moed verder! :)
pi_104011408
Oeh! Spannend Kwisted! Klinkt veelbelovend, ik duim voor je!
pi_104015380
Spannend Kwisted! :Y
Klinkt als positieve energie Labelloo! Dat zal ook best invloed hebben op meer succes! Zet m op :P

Hier ronde dertien met }) afgesloten.. was laatste kans voor bezoek aan te ziekenhuis.. ondanks dat ik er al weinig vertrouwen meer in had wel teleurgesteld.. ben er nu wel echt van overtuigd dat we medische hulp nodig hebben want volgens mij hebben we alles goed gedaan waar wij invloed op hadden |:( dus... ook ik ga nu met positieve energie maar een ander pad in :Y
pi_104016769
Kus van Danana! En een jompel voor kwisted!
pi_104019807
Kwis! :o zie je wel! Dat wordt vast een overtuigende streep! :D

Labelloo, fijn dat de ha je heeft gerustgesteld. Nou gewoon raak mikken!

Dananana :* hopelijk tot snel, in z&g
  zondag 6 november 2011 @ 07:54:23 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104022193
*tromgeroffel*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104022238
Danana, ik duim voor je dat je snel kam doorschuiven met of zonder hulp. Kwisted, houd ons op de hoogte, ik vind het zo spannend voor je.
pi_104022436
Goedemorgen lieve dames,

Ik kan het nog maar moeilijk geloven, maar het is echt waar! Ik ben zwanger!!! *O* :D :D :D :D :D :D :D

Dit was vanmorgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was gisteren:
SPOILER
Pff ik ben helemaal flabbergasted, en ik vind het heeeeeeel spannend! Maar ik ben wel dolgelukkig, want ik was vanaf het begin af aan zo bang dat ik in de MMM terecht zou komen. Maar nee, het is gelukt O+
pi_104022478
Gefeliciteerd Kwisted! Wat fijn dat het gelukt is!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104022690
Gefeliciteerd *O*
Tralalalaaa
pi_104022701
Jaaaaa obvious streep is obvious *O* gefeliciteeeeerd!!
pi_104022713
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test :@
oh en als ik heel goed kijk ook een lichte op de middelste :D

*O* Gefeli!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 november 2011 @ 09:54:10 #280
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104022714
Kwisted gefeliciteerd! *O*
  zondag 6 november 2011 @ 09:55:07 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_104022725
Kwisted gefeliciteerd!!!!! *O* *O*
pi_104022835
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
wat goed Kwisted!! Op die onderste foto zie ik alleen een streepje op de bovenste test :@

Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwanger *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104022851
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook, maar die bovenste doet natuurlijk alle twijfel verdwijnen. Hartstikke zwanger *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
absoluut!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 november 2011 @ 10:06:12 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104022865
*O* Kwisted! *O* Mooi!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104022924
Wauw Kwisted! Gefeliciteerd *O*
pi_104022996
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 09:54 schreef Vicky het volgende:
oh en als ik heel goed kijk ook een lichte op de middelste :D

*O* Gefeli!! *O*
Ja die bovenste test nam ik als eerste, en toen schrok ik me rot! Dacht namelijk dat ik ongesteld ging worden, en deed even voor de zekerheid een test. Je hebt nog nooit iemand zo vaak oh mijn god horen zeggen op het toilet ;)

Maar toen wilde ik het natuurlijk zeker weten, en toen werd die predictor niet positief en de 2e sensitest nauwelijks positief. Daarom heb ik even gewacht op mijn ochtendplasje vandaag voor de 100% zekerheid. Vond het vanmorgen ook nog heel erg spannend, want ging er nog vanuit dat het niet raak was. Maar gelukkig :)
pi_104023020
gefeli Kwisted! *O* *O*

wie wordt de volgende :P
pi_104023029
Kwisted!! *O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!
pi_104023041
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli Kwisted! *O* *O*

wie wordt de volgende :P
ja, place your bets 8-)
  zondag 6 november 2011 @ 10:37:16 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104023361
Van harte Kwisted *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104023366
Gefeliciteerd Kwisted! *O*
pi_104023452
Dananana :* Ik hoop dat de MMM iets heel moois gaat opleveren!!
Labelloo, je klinkt als een positieve vrouw! Ik gun jullie die tweede streep heel erg!
  zondag 6 november 2011 @ 10:50:43 #293
57497 happyme28
I'm so happy
pi_104023694
Kwisted, wat super! Gefeliciteerd!
pi_104023912
Kwisted, wat super!!! Gefeliciteerd meis! *O* Hoe reageerde je vriend / man?
pi_104024138
Wow Kwisted!! Gefeliciteerd meid! *O* *O* Toch een mooie streep voor jou! Geniet ervan!

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 10:41 schreef Freubelot het volgende:
Labelloo, je klinkt als een positieve vrouw! Ik gun jullie die tweede streep heel erg!
Lief van je! :* Ik gun die jou natuurlijk ook!

En Dananana, wat jammer dat de mmm toch noodzakelijk is voor jullie nu. Hopelijk is dat dan snel raak voor jullie! :*
pi_104025387
Kwisted van harte! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104025399
*O* Kwisted, Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')