abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103852532
freubelot, wij hebben gewoon echt een klusweek (niet erg hoor :D), en ik gebruik geen ovu testen. Eerst nog maar even zonder hulpmiddelen proberen.

Bedankt voor de steun allemaal, erg fijn!
pi_103854639
Impatience I haz! Net een collega bevallen,nu wil ik ook weer! En maar wachten....
pi_103865385
Oh hai! Weinig te melden van mijn kant eigenlijk. Dus daarom alleen een welgemeende smakkerd voor iedereen!

:*
pi_103884881
net even uit nieuwsgierigheid een ovulatietest gedaan, maar die was negatief. Ik was nieuwsgierig omdat ik al 2 dagen mijn baarmoeder denk te voelen..

Ik weet niet goed of mijn NOD op de 6e of op de 9e valt. Dat is ook irritant, want als ik dan ongesteld word dan moet ik 3 dagen lang voorzichtig zijn. Mijn eisprong was namelijk vroeger dan anders deze maand. Betekent dat dan ook dat ik dan eerder ongesteld wordt? Of is het dan de luteale fase?

Oh en ik heb ook zere borsten. Ik wil niet weer schijnzwanger zijn :'(

Sorry, het is op dit moment moeilijk voor me om positief te blijven..
pi_103887173
Kop op Kwisted! Maak jezelf niet gek, adem in en uit. Misschien gewoon uitgaan van de negende als Nod?
pi_103887505
Kwis, hoezo moet je 3 dagen voorzichtig zijn? Of bedoel je ivm te vroeg testen? De lf duurt meestal 14 dagen, dus je kunt eerder ongesteld worden... maar dat hoeft natuurlijk niet.
Relax meis, geduld, max een weekje nog en dan weet je meer. :*
pi_103887708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Spewey het volgende:
Dag 5 6 van deze cyclus (ronde 4) ongesteldheid is weer achter de rug dus nu is het wachten op de eisprong.
We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig :D
pi_103887878
Kwisted, gewoon posten wat je voelt.. Dan kun je volgende maand terug zoeken of het iets anders is. Ik hoop natuurlijk dat je over een weekje door kan naar Z&G!
Met ons allemaal :9
pi_103888326
voorzichtig, als in niet ineens onverwachts ongesteld worden en doorlekken ofzo :%

nu gaat het alweer. Het komt zo met vlagen opzetten dat ongeduldige gevoel. En dan kan ik hier lekker spuien haha :P

Had ik maar een wat kortere cyclus van 27dgn ofzo, dat scheelt in wachttijd.

Hoe ver is de rest eigenlijk? Iemand nog een Nod de komende dagen? Flink aan het klussen allemaal? :9
pi_103891013
Even een snelle :* voor kwisted
pi_103891127
Hier gebeurt niet zoveel, maar ook een :* voor Kwisted.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103893324
Hier ook gewoon FFF 8-)
pi_103893764
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

We gaan aardig gelijk op Spewey, gezellig :D
*O* Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken. :D

En een knuf voor Kwisted.
pi_103893886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:29 schreef Spewey het volgende:

[..]

*O* Gebruik jij ovulatietesten oid? Ik zit erover te denken om ze voor deze maand een keer te bestellen. Nu gebruik ik die menstruatiekalender app en dat is toch een beetje gokken. :D

En een knuf voor Kwisted.
ik had het bij Floris 1 keer gedaan, wilde even weten of ik een eisprong had en zo ja wanneer (ivm lange, onregelmatige cyclus toen en ik zat mezelf op te jutten).
Precies 9 maanden na de positieve ovutest was Floris er :')
pi_103894172
* Spewey ovutesten bestellen gaat :D
pi_103894342
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
:D
pi_103894450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ik heb er nog wel een paar voor je liggen geloof ik.. heb ze toch niet meer nodig ;)
pi_103894612
Jawel, voor nr 3!
pi_103894671
Hahaha als nr. 3 er komt dan moet dat ook via ivf, en dan heb ik ze dus ook niet meer nodig :P
pi_103894844
Hoop dat ze nooit meer nodig zijn! :*

[ Bericht 81% gewijzigd door Spewey op 02-11-2011 21:54:12 ]
pi_103906292
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
pi_103906710
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:56 schreef Diesje het volgende:
Aaah mijn partner maakt me gek. Ik had van te voren al aangekondigd wanneer ik mijn eisprong denk te hebben. Komt het moment daar Is ie te moe om mee te werken! Pfff dit kan nog lang gaan duren.
Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!' :D :P Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?

Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naar :) Ben bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.

Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken :( :*
pi_103906884
Ik vroeg me ook al zoiets af. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103907119
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.

Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende. :')
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 03-11-2011 09:59:11 ]
pi_103907226
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')