abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103907300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:36 schreef Spewey het volgende:
Hier wil ik het ongeveer weten, manlief niet.
In de week voorafgaand dan een paar keer aan de klus, wel redelijk spontaan.

Bij Zoë was 1 keer en ruim voor de eisprong voldoende. :')
(Zoë is sowieso een wonder want we zouden niet zonder de mmm een zwanger kunnen raken, nu hopen we dus heel erg dat we het nog een keer 'zelf'' kunnen, m'n man heeft geen trek in weer de mmm en dat respecteer ik)
Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is :)
pi_103907341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:43 schreef Mangostine het volgende:
Ik bereken gewoon in welke periode we in elk geval sex moeten hebben, en de frequentie laat ik dan aan hem over. Maar dan komt het meestal wel neer op minimaal om de dag. Hij heeft er wel zin in :Y)
Lol, dat helpt natuurlijk wel :D Maar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
pi_103907382
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol, dat helpt natuurlijk wel :D Maar in de periodes daarbuiten, wordt er dan dus wel echt minder gesekst?
Mwaaaah 8-)
pi_103907417
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat was hier wel zo. Maar ook al voor we serieus bezig gingen. Rondom mijn eisprong heb ik gewoon meer zin in seks, dus dat ging automagisch :P. En dat zonder ovulatietestjes ;).
pi_103907426
Hier valt nu niets te berekenen, dus gewoon wanneer we zin hebben. Dit komt wel neer op ongeveer om de dag, dus zitten we denk ik wel goed. Vriendlief is er wel erg mee bezig, hij vraagt steeds of je kindjes zullen maken en hij vroeg zelfs of hij mn benen omhoog moest houden :? Nou daar pas ik echt voor. Het kan best nog een poosje duren voordat het raak is, dan wil ik er lekker van genieten en niet geforceerd aan de gang gaan.. Ik ben bang dat dan voor mij het plezier eraf gaat
Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat bijvoorbeeld ovulatietesten een hoop rust met zich mee brengen, zeker als je een onregelmatige cyclus hebt..

Misschien piep ik volgende maand wel anders (zeker als je dan een verhaal zoals die van sonnetje leest)..
pi_103907643
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mmm is medische mallemolen? Wat fijn dat het al een keer zo gelukt is :)
Ja idd, dus fingers crossed dat dat nog een keer gaat lukken. :D
pi_103908861
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
pi_103910038
Heb bij de eerste 9 maanden nodig gehad om zwanger te worden. In het begin waren we er heel losjes mee bezig en gingen we gewoon klussen wanneer we zin hadden. Op een gegeven moment vond ik het frusterend worden omdat ik maar niet zwanger werd. De druk zit er dan toch al een beetje achter.

Na ongeveer een halfjaar ben ik dan toch ovulatietesten gaan gebruiken en toen merkte ik dat mijn ovulatie veel later plaatsvond dan ik had verwacht in mijn cyclus. Rondom de ovulatie zijn we toen wat meer gaan klussen. Op dat moment kwam bij mij het plezier juist een beetje terug :)

Voor de tweede ben ik gestopt met de nuvaring op Hannah's eerste verjaardag en ben meteen ovulatietests gaan gebruiken. 2 maanden later was het al raak :D
pi_103911978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik vind het lastig hoor. We proberen het om de dag vooral rond de eisprong. Maar meneer kan soms moe zijn en daar moet ik gewoon meer rekening mee houden. de lol is er inderdaad dan ook gauw vanaf.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Scheelt natuurlijk ook dat het de vorige keer meteen raak was. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...

Hopelijk is het snel raak bij jullie :)
pi_103913979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af hoe dat werkt. Zeg je dan tegen je vriend 'Oi! Je moet me komen bevruchten, NU!' :D :P Of proberen jullie (bedoel dus mensen die aan ovulatietesten doen of op een andere manier uitzoeken wanneer hun eisprong is) er toch nog iets sexies van te maken?

Ik ben daar oprecht nieuwsgierig naar :) Ben bang dat voor mij namelijk echt de lol eraf zou gaan en dat ik daarnaast ook de druk voormezelf enorm zou opvoeren.

Overigens wel vervelend dat hij niet mee wil werken :( :*
Vanwege mijn lange cyclus ben ik bij poging 3 overgestapt op ovulatie testen.
Wij merkten juist dat het "verplicht" aan elkaar zitten gedurende een langere periode ons slecht beviel. Dus door de test weet je meteen of je wel of niet nuttig bezig zal zijn. Voorheen had ik een soort berekende periode dat ik vruchtbaar was, maar die periode was wel lang. Daarbij bleek dat we die vorige maanden te vroeg waren gestopt.

Toen ik met de eerste test een flinke 2e streep had, heb ik het wel tactischer verwoord, maar het kwam er wel op neer dat we hoe dan ook aan de klus moesten. Gewoon de tijd voor elkaar nemen, ondanks dat je wellicht op voorhand geen zin hebt. Maar we stonden er dan ook praktisch in. Ookal heb je geen zin, als het raak is kan je des te sneller terug naar een "comfortabel" ritme.

Het is echt geheel waar je je prettig bij voelt. Voor ons was dit de ideale oplossing en ook meteen raak :)
pi_103921133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:00 schreef Diesje het volgende:
Ik heb wel een veel hoger libido dan mijn vriend, die kan het ooit niet bijhouden :P De ovulatietesten zijn dan wel handig, we kunnen dan gericht seksen. Verder doen wij wel heel veel knuffelen, waar ik ook al veel voldoening uithaal O+
En ik ben gewoon ontzettend ongeduldig, dus alles wat bij zou kunnen dragen aan snel zwanger worden is welkom :@

Nod is ergens in de komende dagen. Ik voel vanalles. Maar ik ga er vanuit dat ik ongesteld word, want dan is de teleurstelling tenminste niet zo groot (als vorige keer) toen ik ongesteld was. Ik zit te twijfelen of ik morgenvroeg een test zal doen. Heeft dat nut als mijn NOD ergens tussen 6 en 9 nov ligt? Of ben ik dan te vroeg?
pi_103921274
Ik zou nog heel even wachten Kwisted, zometeen test je negatief omdat je te vroeg test.
pi_103938658
Pukkels *check* beginnende buiksteken * check* naderende NOD maar waarschijnlijk dus een OD *check* zucht. Begin me dan maar weer in te stellen op ronde vijf
pi_103944852
Hallo :W

Zomaar 2 dagen niet gepost, al een keer gelezen, maar geen tijd om te reageren.
Hier geen nieuws.

Diesje lastig dat je vriend niet wil op moment supreme, maar goed, het moet toch niet zo geforceerd gaan. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tot nu toe bevalt het seksen wanneer we zin hebben hier prima. Ik weet ook niet hoe het zou zijn als we bijna een jaar bezig zouden zijn. Misschien zouden we dan ook wel gaan testen ofzo. Hoop niet dat het zover moet komen, lijkt me ontzettend jammer als het alleen maar verplichte nummertjes worden...

Hopelijk is het snel raak bij jullie :)
Ik kan me helemaal vinden bij je tekst, ik sta erop dezelfde manier in.

Kwisted ik zou er persoonlijk nog niet voor kiezen om nu al te testen, is misschien wel erg vroeg.
Kan je ook niet beter afwachten of er de 9de wat is en dan een test doen, dan is tenslotte je nod geweest.
Ik herken het wel dat het heel irritant is dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt. Ik ben ook altijd bang om dan ineens opgesteld te worden op het werk ofzo werk in de zorg dus wit uniform aan en dan valt het zo op. Uit voorzorg altijd maar inlegkruisje in en vaak naar het toilet om te checken :{. Dit is niet echt ideaal.

Spewey ik hoop dat je nogmaals een zoveel geluk mag hebben en het lukt om zwanger te worden zonder MMM. I keep my fingers crossed, for you.

Milka balen, hopelijk wordt het toch een onverwachte NOD :*
pi_103947672
Dus..... Ik schuif definitief weer een ronde op!
pi_103947972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
je hebt iig duidelijkheid :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103948097
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:01 schreef milka82 het volgende:
Jammer, maar wat Aurum al zei. Hopelijk de volgende keer meer succes :)

Je had t trouwens over pukkels he? Mennnn... Sinds de miskraam is mijn hele hormoonhuishouding in de war en lijk ik wel een grote pukkel :')
pi_103948111
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
pi_103948176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:26 schreef milka82 het volgende:
Zo is dat,na een vorige cyclus van 42 dagen nu weer één van 30 dagen.
Irritant hoor :/ Wordt tijd dat er een beetje regelmaat in komt :*
pi_103949053
Milka balen! 30 dagen is trouwens wel best netjes, hopen dat het ritme er nu in komt. :*
pi_103950696
Milka, jammer zeg! Ik zat nog te duimen voor je dat de ongesteldheidsklachten stiekem toch zwangerschapverschijnselen waren, maar helaas.. :N

Ik heb de verleiding vanmorgen weerstaan en geen test gedaan. Kwam net via google op een ander forum en daar was een heel topic over eerste zwangerschapsverschijnselen. Ik herkende er helaas niet veel van, dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld word. Heb vannacht wakker gelegen van de kramp en steken in mijn baarmoeder, en ik heb gevoelige borsten. Maar dat zijn dingen die ik normaal ook heb als ik ongesteld word, dusss

wachten duurt zo laaaaaaaaaaang :X
pi_103951315
Kwis, wat een geduld. :* Tot wanneer wil je wachten met testen? 9e is woensdag pas... Als je dan nog niet ongesteld bent zou je toch bijna denken dat er iets anders aan de hand is, met die klachten. O-)
pi_103952222
Milka lekker onregelmatig dan, hopelijk bljft het nu rond de 30 dagen. Al hoop ik dat de volgende menstruatie gewoon uitblijft natuurlijk, voor 9 maand.

Ik ben zelf benieuwd hoelang deze cyclus duurt, vorige was iets van 50 dagen, dan zou ik nu pas op de helft zijn met 27 dagen, alleen heb ik al 2 weken zere borsten :X , waardoor ik dacht en vooral hoopte dat mijn NOD aankomend weekend is. Maar verder nog niet echt voortekenen.

Kwisted succes met geduld hebben, het is soms erg lastig :*.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:49:44 #249
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_103953832
Hier na de rare cyclus van vorige keer door mijn gewichtsafname weer een keurige cyclus van 33 dagen. Na bijna een jaar 'op mezelf' in plaats van met de pil kan ik eindelijk zeggen dat het regelmatig is!

Nu nog 'even' wachten tot juni alvorens we er weer voor gaan. Duurt best lang als je het zo zegt...
pi_103985898
Ik denk ook een 'pil' reactie,die cyclus van mij. Welnu,dan toch maar aan de ovulatietesten? Ik denk er nog even over na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')