abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103630619
dat weet ik :) maar kan me wel voorstellen dat sommige anderen het niet grappig zullen vinden.
pi_103630740
ja sorry voor de anderen dan :*
pi_103631194
Magostine ben jij de scheidsrechter van het elftal of toch de trainer/coach ;) ?

Hier is verder alles rustig, wacht af wat komen gaat. Heb nog steeds hele gevoelige /pijnlijke borsten, vorige keer ook twee weken voor de nod, en toen ik ongesteld werd nam het na een paar dagen af. Om anderhalve week later er alweer te zijn :X.
Met die theorie verwacht ik volgend weekend mijn nod te hebben.

Ik sta zelf ook niet in het lijstje, vind ik ook prima. Maar soms is het makkelijk om te kijken wanneer iedereen zijn nod heeft, anders moet ik zelf weer zo goed nadenken, wanneer de nod alweer was :P.

Ymme balen van je negatieve test, ik sluit me aan bij de andere meiden het lijkt me goed je gedachten te verzetten en er relaxed mee om te gaan. Of eerst proberen minder labiel te worden, lijkt me ook niet even prettig als een eventuele zwangerschap er ook nog eens bijkomen en je ook nog eens zo labiel bent. Maar dat kan ik natuurlijk niet zo beoordelen dat is een keus die je samen moet maken. Sterkte in ieder geval en hopelijk zit je snel beter in je vel :*

Freubelot spannend morgen, hopelijk is het schoon :*.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:34:29 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103631292
Zonder nou mensen op de vingers te willen tikken, maar het is zó'n dooddoener om te horen dat je er minder mee bezig moet zijn als je zielsgraag een kindje wilt :{ Daar is geen uit-knop voor....

Jezelf vanalles aanpraten en conclusies verbinden aan nietszeggende 'symptomen' is iets anders natuurlijk.
pi_103632968
Mijn opmerking is ook meer gericht op de symptomen, waar er in mijn ogen een beetje in doorgedreven werd, dan dat ik vind dat ze er minder mee bezig moet zijn. (Ik lees er dan maar gewoon langsheen, zonder er al teveel op te reageren. We moeten tenslotte allemaal ons ei kwijt)
Ik snap dat er geen uitknop is (helaas) en dat de een er meer mee bezig is als de ander. En kan me ook voorstellen dat als het langer duurt dat het ook nog eens moeizamer wordt.

Lastig te omschrijven hoe ik het precies bedoel. In ieder geval bedoel ik het voor niemand verkeerd :* . Hopelijk kunnen we allen snel een topic opschuiven en daar lekker hormonstertjes spelen :P
pi_103633248
je hebt er mee bezig zijn en jezelf er mee gek maken :)

En dat laatste kan niet de bedoeling zijn. Hoe lastig ook af en toe :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103633518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:19 schreef _aurum_ het volgende:
je hebt er mee bezig zijn en jezelf er mee gek maken :)

En dat laatste kan niet de bedoeling zijn. Hoe lastig ook af en toe :P
dat! en dat is inderdaad lastig!
pi_103639446
Hoi!
Hier hele erge buikpijn gehad vannacht,ik dacht echt: mocht dit nu innestelen zijn dan graaft het zich wel heel erg in. Maar goed,nog anderhalve week wachten....
pi_103640215
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Sethiwe het volgende:
Magostine ben jij de scheidsrechter van het elftal of toch de trainer/coach ;) ?

scheids, coach, zakelijk waarnemer, vierde man, arts en technisch directeur 8-)
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 20:58:59 #70
309370 Nanadu
pi_103641018
Ymme balen van de test, maar goed alles is er verder al over gezegd. Fijn dat je de komende dagen afleiding hebt.

Mangostine toch ongesteld geworden, zal wel een dubbel gevoel zijn. Aan de ene kant toch jammer dat je niet zwanger bent, maar aan de andere kant hoef je niet nog langer te wachten (zo voelde het voor mij in ieder geval :D )

Milka duimen dat het raak is!

Ik ben inmiddels eindelijk bijna niet meer ongesteld (na 8 dagen!). Dus nu mag het van mij snel 2 november zijn dan ga ik beginnen met ovulatietesten doen. Zou een modje mijn NOD op 25 november kunnen zetten?
pi_103647779
Zojuist oud bloed bij het afvegen. Ga dus ongesteld worden.
Helaas, volgende ronde beter!

(maar balen doe ik wel)
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2011 @ 22:37:27 #72
309370 Nanadu
pi_103647883
Kan mij goed voorstellen dat je baalt ymme! Op naar de volgende ronde.
pi_103647929
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef ymme het volgende:
Zojuist oud bloed bij het afvegen. Ga dus ongesteld worden.
Helaas, volgende ronde beter!

(maar balen doe ik wel)
toch jammer van het elftal :*
pi_103649923
Ymme, rot dat de test negatief was! Maar daar is natuurlijk nog niet alles mee gezegd. Ik straal geluk jouw kant op, zodat je zoontje in juli grote broer wordt!! Enne oud bloed is toch niet perse erg? Kan ook van het innestelen zijn toch? Of denk je echt dat je ongesteld word?

Mango, ik heb nu ook aan een vriendin verteld dat we bezig zijn. Inderdaad ook fijn om je hart te luchten. Tenminste ik neem aan dat je ook aan je collega hebt verteld dat jullie aan het proberen zijn?

Women86, wij zouden deze maand samen zwanger raken he. Dus als jij mij nou het goede voorbeeld vast geeft ;)

Freubelot en Coco, hopelijk is het bij jullie binnenkort weer raak. Ik gun het jullie ook zo! :*

Sethiwe, Hopelijk word aankomend weekend hét weekend voor jou. Ik ga aan je denken dan hoor! Laat je wel iets weten als je test? Ga je zaterdag testen?

Milka, ook wij gaan gelijk op! Mijn klusweek is ook net afgelopen. Spannende tijden voor ons dus! Ik ben gisteren ook met hele erge buikpijn naar bed gegaan, ik dacht toen ook aan innestelling. Maar vanmorgen moest ik heel erg poepen, dus dat was het :P haha

Nanadu, dus je doet met ons mee met de november babyboom, gezellig ^O^ ;)

Ik heb echt goede voornemens om mezelf niet gek te maken deze maand, daar ben ik wel klaar mee. En ik weet eigenlijk wel zeker dat me dat gaat lukken, want ik voel me nu al veel relaxter. :)
pi_103650584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Kwisted het volgende:

Milka, ook wij gaan gelijk op! Mijn klusweek is ook net afgelopen. Spannende tijden voor ons dus! Ik ben gisteren ook met hele erge buikpijn naar bed gegaan, ik dacht toen ook aan innestelling. Maar vanmorgen moest ik heel erg poepen, dus dat was het :P haha
ik lolde :') herkenbaar.
pi_103658807
Jammer Ymme dat het deze keer niet is gelukt, volgende keer beter.

Vanochtend test gedaan en ZWANGER *O* *O*

Er komt een broertje of zusje aan voor Femke.. ben helemaal blij. Vanmiddag alleen een herdenkingsdienst van een collega die is overleden, hormonen zullen wel flink gaan opspelen, ene kant van blijdschap maar ook van verdriet vanwege de collega. Vanavond sla ik een feestje over en gaat mijn vriend heen, anders val ik direct door de mand :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:47:33 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103658990
Gefeliciteerd Mereltje!!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:53:00 #78
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103659058
Gefeliciteerd!!! *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103659205
Zie je wel!! Gefeliciteerd meid *O*

freub, sterkte vandaag.
pi_103659234
Cool Mereltje! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103659252
Mereltje, woohoo!! Gefeliciteerd :)

Edit: ik wilde een juichende smiley maar zit mobiel en weet niet hoe :p
pi_103659283
Gefeliciteerd Mereltje!
pi_103659354
Mijn vriend is komende maand wéér een paar dagen naar het buitenland, maar na wat gereken gisteren zijn we erachter dat hij dan exact op het goede moment thuiskomt :D
En dan een klusperiode van wel 10 dagen! c_/
pi_103660476
Gefeliciteerd Mereltje!! *O* Nog meer oktober streepjes!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103660531
*O* gefeliciteerd mereltje!

mangostine; das lekker thuis komen voor je vriend haha *;
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:16:15 #86
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103660576
Jeej, Mereltje wat gaaf! Gefeliciteerd zeg.
pi_103660597
Wat leuk! Gefeliciteerd Mereltje. *O*
pi_103661129
*O* Gefeliciteerd Mereltje *O* Foto! Foto!

Hier ook de hele rel gemist. Geen idee waar het om ging, maar rellen doen we met onze mannen toch? Hormonen en dergelijke?

Binnenkort weer op kraambezoek, lekker snuffelen aan een verse baby. :9

Ymme, jammer van je negatieve test en het bloed. Volgende ronde weer nieuwe kansen. Ook voor Mangostine :Y

Mijn NOD ligt op 25 november dit keer, mag dat in de OP Mod?

Voor de rest gaan we het in november net zo hard laten regenen als in oktober!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:37:23 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103661146
Mereltje *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103661602
*G* mereltje *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: