Ymme, rot dat de test negatief was! Maar daar is natuurlijk nog niet alles mee gezegd. Ik straal geluk jouw kant op, zodat je zoontje in juli grote broer wordt!! Enne oud bloed is toch niet perse erg? Kan ook van het innestelen zijn toch? Of denk je echt dat je ongesteld word?
Mango, ik heb nu ook aan een vriendin verteld dat we bezig zijn. Inderdaad ook fijn om je hart te luchten. Tenminste ik neem aan dat je ook aan je collega hebt verteld dat jullie aan het proberen zijn?
Women86, wij zouden deze maand samen zwanger raken he. Dus als jij mij nou het goede voorbeeld vast geeft
Freubelot en Coco, hopelijk is het bij jullie binnenkort weer raak. Ik gun het jullie ook zo!
Sethiwe, Hopelijk word aankomend weekend hét weekend voor jou. Ik ga aan je denken dan hoor! Laat je wel iets weten als je test? Ga je zaterdag testen?
Milka, ook wij gaan gelijk op! Mijn klusweek is ook net afgelopen. Spannende tijden voor ons dus! Ik ben gisteren ook met hele erge buikpijn naar bed gegaan, ik dacht toen ook aan innestelling. Maar vanmorgen moest ik heel erg poepen, dus dat was het

haha
Nanadu, dus je doet met ons mee met de november babyboom, gezellig
Ik heb echt goede voornemens om mezelf niet gek te maken deze maand, daar ben ik wel klaar mee. En ik weet eigenlijk wel zeker dat me dat gaat lukken, want ik voel me nu al veel relaxter.