Oh, zou het daarom zijn? Dat wist ik de vorige keer ook niet, heb het nooit bijgehouden ofzo. Gewoon op goed gelukquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geeft de arts niet het advies om af te wachten tot je eerste menstruatie zodat je dan in ieder geval weer weet wat je cyclus is? Daar staat me iets van bij, dat ik zoiets wel eens gehoord heb.
Ah, kijk. Dat zou mooi zijn. Want ik voel er weinig voor om nu ineens met condooms ofzo te gaan klungelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij wel Coco, want als er verder niks (medisch) aan de hand is en je bent 'schoon', staat er volgens mij niks in de weg om gelijk door te gaan.
^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:56 schreef Mangostine het volgende:
Ymme, je zit jezelf echt helemaal gek te maken. Wacht nou es af tot je NOD. Neem een kop thee.
Ik vond het ook niet nodig hem te laten staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:08 schreef flugeltje het volgende:
Popcorn niet nodig hoor, was een losse opmerking waarvan ik het verder niet nodig vind om 'm toe te lichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |