Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef Sopho het volgende:
Gefeliciteerd Mereltje
Foto! Foto!
Hier ook de hele rel gemist. Geen idee waar het om ging, maar rellen doen we met onze mannen toch? Hormonen en dergelijke?
Binnenkort weer op kraambezoek, lekker snuffelen aan een verse baby.![]()
Ymme, jammer van je negatieve test en het bloed. Volgende ronde weer nieuwe kansen. Ook voor Mangostine![]()
Mijn NOD ligt op 25 november dit keer, mag dat in de OP Mod?
Voor de rest gaan we het in november net zo hard laten regenen als in oktober!
Mereltjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je klinkt positief, dat moeten we hebben. Succes de komende ronde!
Bedankt voor de felicitaties en hier dan het bewijs:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef Spewey het volgende:
Dankjewel! Ja idd, m'n grote boef is nu een week 3 en z'n zusje is 20 maanden.
Ik verwacht volgend weekend ongesteld te worden, al hoop ik het niet, maar ga dan nog niet testen mocht ik niet ongesteld worden. Ben nog aan het ontringen en vorige keer duurde het ook iets van 50 dagen en zit volgende week zaterdag pas op dag 28. Ik probeer dan nog maar geduldig te wachten, tot.... mijn geduld op isquote:Sethiwe, Hopelijk word aankomend weekend hét weekend voor jou. Ik ga aan je denken dan hoor! Laat je wel iets weten als je test? Ga je zaterdag testen?
Snap ik, want post niet dagelijks meer in het dreumestopicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:02 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Mereltje!Moest wel even spieken in ander topic van wie jij dan mama bent
![]()
Speweyook ik ga al je berichtjes hier volgen hoor, spannend en dat het maar gauw raak mag zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |